Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladprobleem buiten..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bladprobleem buiten..

    Korting op 420shop
    Overvoeding/verkeerde pH?
    Calcium tekort/blokkade?
    Magnesium/Kalium tekort?
    1.jpg2.jpg3,2.jpg20160902_173715.jpg

    en dan dezelfde plant maar ander blad:
    3 - kopie.jpg20160906_200401 - kopie.jpg20160908_155920 - kopie.jpg

    Echt alvast hartstikke bedankt!!

    #2
    Re: Bladprobleem buiten..

    Hoe nat is de bodem? Dat is even belangrijk, want met dit warme weer geven mensen gauw teveel water, met wortelrot tot gevolg.

    (te vroeg) beginnen met bloeivoeding zorgt voor blokkades. Chemisch kan ik het niet verklaren, biologisch ook niet. Maar het is nu eenmaal zo dat P+K-voeding zorgt voor blokkades van stikstof en soms ook calcium en magnesium. Om dan meer te gaan voeden, is een slecht idee.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      unnamed.jpg

      Ik geef of voor dat ik naar mijn werk ga een beetje(4L) water, de zon staat dan rond half 11 's ochtends pas vol op de zwarte bakken. Of ik geef ze 's avond na het schemeren en nadat de bakken weer zijn afgekoeld meer water(10L). Hier voeg ik twee keer per week een halve dosering voeding aan toe.

      Voor nu zal ik dan maar even niets doen, kijken of het met de dagen erger wordt of juist stagneert. Thank

      Comment


        #4
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #5
          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Comment


            #6
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #7
              Re: Bladprobleem buiten..

              Ik zie niet echt een probleem. Ik zie hier en daar wat zuigschade van insecten en hier en daar wat kalkplekjes welliswaar van een tijdelijke kalk blokkade. Maar ik zou hier niet veel aan gaan doen.

              Comment


                #8
                Re: Bladprobleem buiten..

                Sorry dat ik dit bericht hier plaats hoor. Maar ik snap niet hoe ik een nieuw forum start. Ik zit met een probleem, mijn plant wordt namelijk bruin. Ik weet niet waar dit mee te maken heeft. Misschien weten jullie raad?
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...bleem-Oplosser. Voor het starten van een topic staat er in elke 'sub-topic' een button 'nieuwe discussie starten' ik zou gaan voor 'buitenkweken' -> 'vragen buitenkweken'

                  Comment


                    #10
                    Re: Bladprobleem buiten..

                    ga mee uw hand is voelen in de grond, indien nog natte grond? een klein weekske geen water geven. kan uwe plant vermoed ik ondertussen al wel aan. beter te droog dan te nat, natuurlijk is af en toe wat water geven wel een noodzaak. extra kalk toevoegen is onnodig, en tegen dat het zou beginnen werken is je plant klaar, ondanks dat je hem zou oplossen in water. en een nog hogere ph dan 7 geeft alleen maar meer problemen, beste hou je je ph indien mogelijk rond de 5.5/6.5.

                    zou toch ook eens bekijken naar je meststof, je geeft inderdaad niet veel, maar lees ev. de verpakking toch nog eens na, dat je wel zeker niet verkeerd hebt gelezen. en zo toch nog te veel gebruikt. (spreek uit ervaring

                    je blaadjes krullen lichtjes naar boven, daarom men twijfel, kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben.

                    groe(n)tjes!
                    Wanna join? Pass da spliff!

                    Comment

                    Bezig...
                    X