Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchten buiten maskeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Luchten buiten maskeren

    Daarmee bedoeld q, dat ge kon weten dat m sterk zou ruiken nog voor ge die zaaide, had ge wat de achtergrond van cheese bekeken. Skunk staat bekend voor de (vaak) sterke geur. Skunk is engels voor een stinkdier he... Vast voor een reden denkt ge niet? Skunk #1 staat het zelfs in de beschrijving als strain dat ze sterk ruikt in bloei.

    Alle info die je maar kan hebben over strains, geuren, smaken is beschikbaar aan onze vingertoppen nu, met alle smartphones, pc's,... Zonder dit aanvallend te bedoelen ietwat een eigen schuld dikke bult ding zoals kids hier zeggen. Maar ik ben er zeker van dat ge volgend jaar de beschrijvingen ivm geur wel ff checkt

    Of ge start u een tearoom of pannenkoekhuisje met die koffie.
    Last edited by ergonaut; 30 September 2016, 21:29.
    verslag 1, verslag 2

    Comment


      #17
      Re: Luchten buiten maskeren

      Vuurkofje aan steken buiten dat deed ik vaak en zeker als ik ging oogsten dan rook het nog harder en de geur van hout is lekker
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Luchten buiten maskeren

        2 weken lang kolen, prei, look en basilicum laten sudderen buiten terwijl je de klok rond barbeque doet en enkele ongecastreerde geitenbokken in de tuin laat verblijven.
        Dat, of een paar stuks rot vee.

        Er is enkel 1 probleem. Stank en stank maakt grotere stank.

        Comment


          #19
          Re: Luchten buiten maskeren

          Oorspronkelijk geplaatst door ergonaut View Post
          Daarmee bedoeld q, dat ge kon weten dat m sterk zou ruiken nog voor ge die zaaide, had ge wat de achtergrond van cheese bekeken. Skunk staat bekend voor de (vaak) sterke geur. Skunk is engels voor een stinkdier he... Vast voor een reden denkt ge niet? Skunk #1 staat het zelfs in de beschrijving als strain dat ze sterk ruikt in bloei.

          Alle info die je maar kan hebben over strains, geuren, smaken is beschikbaar aan onze vingertoppen nu, met alle smartphones, pc's,... Zonder dit aanvallend te bedoelen ietwat een eigen schuld dikke bult ding zoals kids hier zeggen. Maar ik ben er zeker van dat ge volgend jaar de beschrijvingen ivm geur wel ff checkt

          Of ge start u een tearoom of pannenkoekhuisje met die koffie.
          Klopt. Maar ik heb deze stekjes gekregen en toen zeiden ze dat het een totaal andere soort was.


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

          Comment


            #20
            Re: Luchten buiten maskeren

            je zou ook eens kunnen google op jd en maskerende planten
            geheid dat je op me topic uitkomt

            en als je dat niet kunt vinden licht het aan je zelluf dude

            Comment


              #21
              Regelmatig brandnetelgier maken en dat vat open laten staan, is wat ik doe. Ook BBQ id tuin helpt

              Comment


                #22
                Goeiemiddag ik loop precies tegen hetzelfde probleem aan ik denk eraan om mijn moestuintje vol te hangen met van die geurvreters voor in de auto

                https://www.action.com/nl-nl/p/arbre-magique-geurboom-/
                Denk dat ik begin met maar een stuk of 20 van die dingen op te hangen de boel begint al aardig te ruften hier
                Ik zou zeggen hang die bomen vol haal de kerstverlichting van zolder en maak er een vroege kerst van
                Attached Files
                Last edited by Grandwanker; 16 June 2020, 15:50.

                Comment


                • EasyW
                  EasyW commented
                  Editing a comment
                  Het zal er ongetwijfeld gezellig uit gaan zien met die verfrisser boompjes maar het gaat niet echt werken hoor

                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Ik zou wat andere (sterk geurende) planten in de buurt zetten zoals bijv. Lavendel.

                #23
                Goeiemorgen ik ben een beetje aan het experimenteren geweest en heb een zeer effectieve en redelijk goedkope oplossing gevonden vul een paar bekertjes met een bodempje baking soda gooi daar een scheutje wasverzachter op afdekken met plasticfolie daar een paar gaatjes in en zet dit rond je planten ik heb 27 dames in een 3 vierkante meter tentje staan goed geventileerd
                heb de bekertjes nu 3 dagen staan en de hele tent ruikt naar wasgoed af en toe de bekertjes vervangen
                Mijn buren die naast mijn tentje wonen met enkel een schutting ertussen vinden het heerlijk ruiken
                Attached Files

                Comment


                  #24
                  Een goede natuurlijke oplossing om de lucht te maskeren is sterjasmijn, dat is een groenblijvende klimplant met witte bloemetjes die van juni t/m september bloeit en bekend staat om z'n geur in de bloeiperiode.
                  Het is ideaal is om de schutting mee te laten begroeien, je kan ze zelfs als kant-en-klare schutting kopen. Of gewoon ergens op stok neer te zetten.

                  Ff een paar voorbeeldjes van het net geplukt;

                  Jasmijn.jpg

                  jasmijn 2.jpg

                  Soms is er niks te doen, totdat er iets te doen is. Geduld is een schone zaak. Sugar's Kweekverslag AF-jes buiten.

                  Comment


                  • Prspctr
                    Prspctr commented
                    Editing a comment
                    Interessant! Is dit een woekerplant gelijk klimop?

                  #25
                  Nee, het is geen woekerplant, het groeit maar zo’n 60cm per jaar dus niet te klein aanschaffen. Voordeel is wel dat hij Goed te onderhouden is, amper snoei nodig heeft en niet ‘hecht’ zoals klimop dat doet. Aanplant advies is 3 per meter.
                  Soms is er niks te doen, totdat er iets te doen is. Geduld is een schone zaak. Sugar's Kweekverslag AF-jes buiten.

                  Comment


                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Wel oppassen met huisdieren en kinderen. Ze zijn giftig.
                    (dus ook opletten met snoeien)

                  #26
                  Ja altijd lastig met die buren.. ik ben die van mij al een aantal jaar aan het trainen, door in de zomer minstens 3 dikke toeters per dag te roken op het terras naast onze schutting nog geen klachten gehad dus misschien is dat een ideetje om ze alvast te laten wennen zeg maar.
                  De Bloemen Van Bri

                  Comment

                  Bezig...
                  X