Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black Jack: HONING ALS STEKGEL???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Black Jack ZE STEEKT HARE KOP BOVEN DE GROND!!

    Looking good Leffe!
    Heb je je zaad in nederland besteld? Lijkt me een leuk soortje die Black Jack.

    http://www.drchronic.com/products.asp?recnumber=1535
    Mss wel handig om te weten

    Greatz tjeute.

    Comment


      #32
      Re: Black Jack: ZE IS ER + foto + vraag over mieren!

      Ja ik ben net gaan kijken, om de curverbox terug op te warmen. Ze komt stillaan uit haar zaadschelp! Vanavond pronkt ze wss al zonder zaadschelp.
      Nu is het daar echt lekker warm, een LV van ruim geschat MINSTENS 70%.
      Ik hou die curverbox warm met een beker kokend water.
      Die box blijft zeker 12h warm daardoor.

      Ik heb de BJ gekocht bij Alien growshop, maar op uwe site staan ze wel 5 euro goedkoper.
      Maar ik weet nu wel van Alien dat zij uiterst snel leveren. En goed verpakt, enfin de mijn toch.

      Straks hang ik de HPS klaar om die direct te benutten vanaf het gaat. Aangezien ze 24h gaat branden heb ik geen relais nodig.

      Maar zouden mieren nu slecht zijn voor de wortels?

      Comment


        #33
        Re: Black Jack: ZE IS ER + foto + vraag over mieren!

        Miertjes doen helemaal niets aan je worteltjes, maar kan wel in een later stadium mischien vervelend worden die mierennest.

        Plaats een stenen bloempot ondersteboven op of nabij het nest en ze zullen daar hun nieuw nest inmaken, zodra ze daar voor het grootste gedeelte hun nest daar in gemaakt hebben, verplaats je de bloempot naar andere plek. De rest van de mieren gaan vanzelf op zoek naar andere plaats omdat koningin mier verdwenen is .

        Grtz

        Comment


          #34
          Re: Black Jack: ZE IS ER + foto + vraag over mieren!

          Man man man!
          Echt waar bobo, you are the canna expert!!!!
          Thx for sharing everytime!

          Comment


            #35
            Re: Black Jack ZE STEEKT HARE KOP BOVEN DE GROND!!

            Nou gefeliciteert met de geboorte!

            Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
            Het zaadje dat voorgekiemd was, kwam sneller boven dan degene die niet voorkiemde.
            Is best logisch, het zaadje dat niet voorgekiemt is moet dat nog doen terwijl de andere al een voorsprong heeft. Je zou 1 zaadje in water moeten doen en 1 direct in de grond om te vergelijken.


            Peace

            Comment


              #36

              Comment


                #37
                Re: Black Jack: ZE IS ER + foto + vraag over mieren!

                Thx!
                Ja ik verander enkel hier mijn topic naam zoda ze weten dat ik iets vraag lol.
                Ik heb ook al een buitenkweek verslagje begonnen, want dat worden ze.
                Ze zijn nu allebei boven, enfin het "nederwiet" zaadje toont zich al en lost stillekes aan haar schelp.
                Ben echt blij, want ik begon de moed wat te verliezen. Als je dan kijkt dat sommige zaden al na ene dag zich laten zien na het kiemen. Deze bleken echt stil te staan.
                Maar ze is voor zo klein te zijn al zeer goed geworteld, staat standvast.

                Het gaat pas knallen worden als ik stekken kan nemen voor binnen
                Zo zie ik ook voor de bloei buiten begint of ze herma's zijn of niet.

                Greetz!

                En ik moet toch toegeven, dit forum werkt verslavend!
                Ik denk toch dat ik vrijwel dagelijks het kweekverslag ga updaten. Als het niet 2x per dag zal zijn.

                Comment


                  #38
                  Re: Black Jack: vraagje betreft zaadhoes over zaailing!

                  Dat is er al aan vanaf het het hare kop liet zien!
                  Ik heb geprobeerd da er af te doen, maar ik wil dat niet forceren.

                  Zou ik die mss niet beter ff kei vochtig zetten? Want onder HPS is het wel minder vochtig als in curverbox;

                  Laters

                  Comment


                    #39

                    Comment


                      #40
                      Re: Black Jack: vraagje betreft zaadhoes over zaailing!

                      Tleek wel of ze het niet zelfstandig eraf kreeg.. heb het nog een nacht gegeven in de curverbox met hoge LV. De druppels liepen van de zijwanden door de vochtigheid.
                      De zaadhoes was niet 1mm meer open, terwijl de zaailing lustig blijft groeien en strekken door lichttekort.
                      In de toekomst kiem ik al de zaden voor, die voorkiemde had dit probleem niet.

                      Ik heb het er Jack met een pincet afgedaan, maar het vliesje errond nam een ovalen blaadje mee.
                      De 2 gekante blaadjes staken er wat misvormd bij, maar groeien nu allebei naar het licht toe.

                      Hopelijk redt ze het nog! Want dien anderen staat zo goed als stil.
                      En daar staat dan een totaal van 472 watt te branden he.
                      Onmogelijk in mijn ogen, tenzij de grond toch te hoog is qua npk.

                      Ik bestel mij eind dees maand nieuwe zaden, een 20 tal met 20 pipots.
                      Mad S en Herijuana, maar dat kan nog veranderen.

                      Comment


                        #41
                        Re: Black Jack: zaadhoes eraf -> ovalen blaadje mee

                        Je moest dat zaadhoesje eraan laten, dat plantje laat dat zelf los wanneer het goed is.

                        Nou succes nog met de spruiten,


                        peace

                        Comment


                          #42
                          Re: Black Jack: Yiiaarrghh This close to the gargabecan!

                          Het hek van de dam!
                          Ik haal mij gewoon 20 regulaire zaden en 20 pitpots!

                          Nu heb ik er 472 watt opstaan en Black blijft maar stretchen! Die blijft omhoog kruipen, en niets vordering in de bladeren.

                          TL hangt er 4 cm vanaf, de hps 60 cm en ventilator blaast de warmte uit de voorgroeiruimte.

                          Conclussie: ik had beter met wat goedkoper zaad ervaring opgedaan.
                          Hoe meer ik goed wil doen, hoe slechter het afloopt...
                          't ergste van al, door die ramen hier open te zetten hebben vliegkes het massale licht gevonden. Maar daar ga ik morgen gele strips voor halen.

                          Al bij al: ik heb cannabis zwaar onderschat!

                          Comment


                            #43
                            Re: Black Jack: Yiiaarrghh This close to the gargabecan!

                            Yo Leffe, kop op man!

                            Stretchen is vrij normaal en niet zo'n groot probleem hoor. Wij kunnen toch ook nog niet dadelijk lopen als we geboren worden? Ik heb nu al m'n zaailingen gewoon buiten staan en die zijn ook erg gestretcht, dit wil echt niets zeggen! Heb je m'n growshow niet gezien over m'n Early Misty? Als je die bekijkt, zie je toch ook op de eerste foto's hoe erg die uitgerokken zijn? En heb je m'n eindresultaat bekeken?

                            Ik raad je echt aan om niet dadelijk te panikeren, maar af te wachten. Je hebt daar wat mij betreft iets heel moois staan onder je 472 watt en aan zorg hebben ze geen gebrek.

                            Greetz

                            Comment


                              #44
                              Re: Black Jack: Yiiaarrghh This close to the gargabecan!

                              Mja... Maar 't is ni plezant ander mannen hun planten te zien groeien, terwijl ik er al zogoed als 2 kwijtben en 1 stilstaat.

                              Ik ga zeker nog nieuwe zaden halen als mijn pree erop staat en ze voorgroeien in pitpots.
                              Ik ben misschien wat ongeduldig, maar voor 472 watt gaat het echt traag vind ik.

                              Iedere morgend kijk ik opnieuw, en is er niets veranderd.

                              Morgen geef ik ze zaai- en stekgrond.
                              De TL staat er nu 5 mm vanaf, kleurcode 840 van philips. Die ander TL lamp is standaard en geeft een blauwwitte schijn.

                              Bedankt alvast voor de peptalk en informatie.

                              Comment


                                #45
                                Re: Black Jack: Yiiaarrghh This close to the gargabecan!

                                ik ontkiem ze in jiffies en tot nu toe nog nie echt klachten gehad .
                                anyway veel chance met u zaden .
                                kzou ook anders wa zaden bijbestelle want wie weet is het een manneke he .
                                misschien een ander soortje ?

                                greetz

                                Comment

                                Bezig...
                                X