Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black Jack: HONING ALS STEKGEL???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Black Jack: Yiiaarrghh This close to the gargabecan!

    Neen, 't is vrouwelijk zaad.
    De enige tegenslag dat ik nog kan hebben buiten dat ze kapot gaan, is dat een hermafrodiet is!

    Maar laat duidelijk zijn, het ligt niet aan de zaadleverancier.
    't is gewoon mijn idiote fout om ze niet genoeg LV enzo te geven, ben hals overkop begonnen.
    De NPK waarde van mijn grond is ook al meer dan het dubbele.

    Ik ga Herijuana en Mad S bijbestellen met ineens 20 pitpotkes.
    Mad S kan nog veranderen, maar kga zeker en vast die Herijuana uitgroeien.
    Het leuke is dat ik geen verzendskosten moet betalen.

    Comment


      #47
      Re: Black Jack: Yiiaarrghh This close to the gargabecan!

      ja fem zaad is vodden he , ik wist het niet toen ik ze bestelde dus kga die zaden maar binnen onder de TL's afbloeien .

      Comment


        #48
        Re: Black Jack: Yiiaarrghh This close to the gargabecan!

        Oorspronkelijk geplaatst door Leffe
        De NPK waarde van mijn grond is ook al meer dan het dubbele.
        FF rechtzetting, NPK van zaai- en stekgrond van de gamma is hetzelfde als mijne gewone grond.
        De npk is 14-16-18. Alleen bestaat zaai en stekgrond uit veen, perliet en gewone grond.
        Aldus volgens de verpakking die ik heb.

        @Cookie:
        Ja, ik ga in te toekomst zowiezo regulaire zaad halen. Dan niet alleen voor kwaliteit, maar ook omdat ze goedkoper zijn. En als ik het dan eens in mijn koppie krijg om te bestuiven, zit daar zowiezo een mannetje bij.

        Laters!

        Comment


          #49

          Comment


            #50
            Re: Black Jack: WTF GEBEURD ER HIER????

            Damn jongens!
            Ik gaf ze paar uur geleden water, nam nog wat fototjes om mijn verslag op te daten.
            En nu ik terug ga zien heeft Black dit voor?????????????????????????,
            Ik zou niet weten waaraan dit te wijten is!!!

            Comment


              #51
              Re: Black Jack: WTF GEBEURD ER HIER????

              over bewaterd? te weinig bewaterd?

              dit komt het eerste in mij op, en this een vaak gemaakte beginners fout , geen zorgen die zijn voor morgen

              steek uwe mooie middelvinger is goe diep in die pot :p en die moet klammig aanvoelen dan.
              te nat is nie goe, dan geef je ze een dagje geen water.
              te droog is slechter, als je potgrond uitdroogt verliest die zen werking om vocht vast te houden. dan ben je het best dat je uw pot is in nen emmer water laat zakken en vanals hij stopt mee brubbelen haal je er hem terug uit. mooi laten uitlekken en de eerste dag zekers geen water dan.

              je kan ook bekijken wat je plantje nodig heeft van vocht door elke dag je pot te wegen voor en na het wateren, dan kun je zien wat ze verbruikt heeft.

              wat ik je ook nog als tip wil geven, zaad planten hebben zo geen hoge lv nodig omdat ze direkt een wortelpen hebben. best mee zaadplanten uw lv vanaf dat ze onkiemd zijn al beginnen verlagen naar een stabiel 40%

              grtz we spreken nog wel
              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

              Comment


                #52
                Re: Black Jack: WTF GEBEURD ER HIER????

                Ik heb ze nu ne goeie scheut water gegeven met wortelcomplex.
                Staan volop in de zon, maar doordat hps uit is gaan ze toch ferm de hoogte in... jammer, maar tzal toch zo moeten tot ik verhuisd ben lol.

                ZE komt wel terug mooi recht te staan merkte ik vanochtend op in mijn helse kater.
                Eerst was alles wa krom en dubbel, maar toen ik in mijn ogen wreef leek het allemaal terug ok lol.

                Comment


                  #53

                  Comment


                    #54
                    Re: Black Jack: Stekken of nog niet?

                    Die kleintjes laat ik nog even zitten, maar die grote vanonder lijken me er wel klaar voor.

                    Stekken of nog niet?
                    Thx

                    Comment


                      #55
                      Re: Black Jack: HONING ALS STEKGEL???

                      Ik krijg te horen dat honing een goed alternatief zou zijn voor stekkengel?
                      Klopt dit???
                      Ik wil het wel experimenteren, maar door mijn "leren" ben ik al veel stekken verloren...
                      Straks heb ik er geen meer ter beschikking lol

                      Comment


                        #56
                        Re: Black Jack: HONING ALS STEKGEL???

                        Heb ik ook een paar x gehoord, en ben er wel benieuwt naar, ben er nu mee aant expirimenteren, 1 in water, 1 in gel 1 in regenwater, en 1 in water met extra voeding! (allemaal probeerseltjes hoor, niet lachen)

                        Greets

                        Comment

                        Bezig...
                        X