heey had even vraagje ivm met mn plant en vorst, had gehoord dat het misschien lichtjes ging vriezen woensdag op donderdag.. wat moet ik nu met mn plant doen? is het heel erg? of valt het wel mee?
binnekort vorst?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: binnekort vorst?
Ik zet mn plant binnen in de nacht neem geen risicoGod was never on your side.. -
Re: binnekort vorst?
Leg iets van hooi /stro op de grond .
En als ze in een pot staat doe er iets van isolatie omheen.Comment
-
Re: binnekort vorst?
Ik zou het advies van belladonna opvolgen en neem geen risico gewoon binne zette,
maar als ie 2.5 meter is word dat lastig
Maar als ie zo groot is kan ie wel wat hebben .
Grtz LeegZakjAls het kalf verdronken is ,kon het niet zwemmen.Comment
-
Re: binnekort vorst?
En als het echt erg wordt kun je vroeger oogsten.
(Als hij al goed in bloei is natuurlijk.)Comment
-
Comment
-
Re: binnekort vorst?
Je plant moet overdag natuurlijk wel uit de schuur,
Die heeft licht nodig.
Grts
DaniellaComment
-
Re: binnekort vorst?
Ik zou ook gaan voor iets van bescherming voor de plant , als je ze niet binne kan zetten. Vorige jaren had ik da ook voor als het regende zo een afdakje dat wind en regen tegen hield. Wat Robba ook aal zei stro of hooi op de grond helpt heel goed, maar niet iedereen heeft da liggen he , dus ik zou zeggen een isomo plaat eronder en langs de zijkant van de potten ook iets van isolatie zo zijn de wortels al zeker beschermend tegen de vorst.
IzzzzComment
-
Re: binnekort vorst?
hahah boegie
idd van donderdag nacht op vrijdag -1 had ik gezien
maak even een hokje met wat platen voor je dame , maakt ni veel uit denk je maar scheelt em enkele graden hoor
Comment





Comment