binnekort vorst?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nairez
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 117

    #1

    binnekort vorst?

    Korting op 420shop
    heey had even vraagje ivm met mn plant en vorst, had gehoord dat het misschien lichtjes ging vriezen woensdag op donderdag.. wat moet ik nu met mn plant doen? is het heel erg? of valt het wel mee?
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: binnekort vorst?

    Ik zet mn plant binnen in de nacht neem geen risico
    God was never on your side..

    Comment

    • Somewhere
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 135

      #3
      Re: binnekort vorst?

      Zit met dezelfde vraag, hoe gaat mijn big bang met de vorst om. krijg hem echt niet naar binnen hij is 2,5 meter hoog daar heb ik een vorkheftruck bij nodig...

      Greeds Chris...
      "Medicinaal kweker en gebruiker"

      Comment

      • Robba
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • May 2008
        • 809

        #4
        Re: binnekort vorst?

        Oorspronkelijk geplaatst door Somewhere
        Zit met dezelfde vraag, hoe gaat mijn big bang met de vorst om. krijg hem echt niet naar binnen hij is 2,5 meter hoog daar heb ik een vorkheftruck bij nodig...

        Greeds Chris...
        Leg iets van hooi /stro op de grond .

        En als ze in een pot staat doe er iets van isolatie omheen.

        Comment

        • LeegZakjeWiet
          Advanced Stoner
          Member
          • Oct 2009
          • 66

          #5
          Re: binnekort vorst?

          Ik zou het advies van belladonna opvolgen en neem geen risico gewoon binne zette,
          maar als ie 2.5 meter is word dat lastig Maar als ie zo groot is kan ie wel wat hebben .

          Grtz LeegZakj
          Als het kalf verdronken is ,kon het niet zwemmen.

          Comment

          • kamakamafruite
            Advanced Stoner
            • Jul 2009
            • 66

            #6
            Re: binnekort vorst?

            En als het echt erg wordt kun je vroeger oogsten.
            (Als hij al goed in bloei is natuurlijk.)

            Comment

            • tistjeuh
              Senior Stoner
              • Sep 2009
              • 27

              #7
              Re: binnekort vorst?

              in canada laten ze de planten buiten staan tot het 2 tot 3 maal gevroren is -5 -7

              Comment

              • WeedSeed
                Retired
                • Jun 2009
                • 208

                #8
                Re: binnekort vorst?

                Oorspronkelijk geplaatst door tistjeuh
                in canada laten ze de planten buiten staan tot het 2 tot 3 maal gevroren is -5 -7
                Maar dat zijn dan ook Canadese planten. Onze planten zijn ingesteld op het Nederlandse klimaat en gaan dat echt niet leuk vinden hoor.

                Comment

                • mamba
                  Wicked Stoner
                  • May 2009
                  • 260

                  #9
                  Re: binnekort vorst?

                  ik hak me planten ook om vandaga of morgen.
                  En 1 laat ik in de schuur staan. kan dat gewoon? ik neem aan dat het daar iets warmer blijft.

                  Comment

                  • misty
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1462

                    #10
                    Re: binnekort vorst?

                    Je plant moet overdag natuurlijk wel uit de schuur,
                    Die heeft licht nodig.

                    Grts
                    Daniella
                    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                    Misty's ABC

                    Comment

                    • Izthewiz13
                      Senior Grower
                      • Jul 2009
                      • 950

                      #11
                      Re: binnekort vorst?

                      Ik zou ook gaan voor iets van bescherming voor de plant , als je ze niet binne kan zetten. Vorige jaren had ik da ook voor als het regende zo een afdakje dat wind en regen tegen hield. Wat Robba ook aal zei stro of hooi op de grond helpt heel goed, maar niet iedereen heeft da liggen he , dus ik zou zeggen een isomo plaat eronder en langs de zijkant van de potten ook iets van isolatie zo zijn de wortels al zeker beschermend tegen de vorst.


                      Izzzz

                      Comment

                      • boegie
                        Retired
                        • Jul 2009
                        • 48

                        #12
                        Re: binnekort vorst?

                        dit weekend voorspellen ze vorst .. ik kan mijn plant niet binnezetten of ik moet hem uitgraven.

                        Comment

                        • Izthewiz13
                          Senior Grower
                          • Jul 2009
                          • 950

                          #13
                          Re: binnekort vorst?

                          hahah boegie idd van donderdag nacht op vrijdag -1 had ik gezien maak even een hokje met wat platen voor je dame , maakt ni veel uit denk je maar scheelt em enkele graden hoor

                          Comment

                          • boegie
                            Retired
                            • Jul 2009
                            • 48

                            #14
                            Re: binnekort vorst?

                            het is dan ook een expiriment,
                            heb er nog binnestaan ook,
                            gewoon even kijken wat ze doet,
                            ze bloeit trouwens niet echt dus zal verlore moeite worden

                            Comment

                            • Nairez
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 117

                              #15
                              Re: binnekort vorst?

                              ja het zelfde probleem bij mij dus, kan hem moelijk uitgraven.. maar ik zal ng wel is wat fotos uploaden als mn camera trg werkt maar eum dan hoop ik gwn op het beste..

                              Comment

                              Bezig...