Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shop dicht door "Achterdeur" Advies gevraagd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: Shop dicht door "Achterdeur" Advies gevraagd

    Korting op 420shop
    Ik weet wel iets van de wet, maar hier kom ik niet uit. Gemeente gaat te ver en zit er volgens mij naast. Oordeel zelf:

    1e bericht Maandag
    Coffeeshop 't Rotterdammertje per direct dicht

    Wet BibobAandeelhouder en eigenaarJuridische procedureCoffeeshop 't Rotterdammertje gewoon open: 'Ik ben brandschoon' meteen dicht moet, op last van de de gemeente, en heeft de shop maandagavond gewoon open gedaan.Bibob

    Procedure Door gewoon open te gaan kan Van der Heijden mogelijk een procedure tegen de gemeente Doetinchem starten. De gemeente kan via bestuursdwang sluiting afdwingen, waarna Van der Heijden daartegen een procedure kan starten. Hierdoor kan de sluiting van de coffeeshop worden opgeschort. Hierover beslist de rechtbank.
    StrafmaatregelIk ben benieuwd wat jullie ervan vinden? sorry voor het slechte knip en plak werk.

    groetjes jit

    #2
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #3
      Door de opkomst van wiet mede als medicijn, lijkt het erop of( onze) Haagse ,grapjassen alles op alles zetten zo veel mogelijk te sluiten om indien er legalisering komt direct het gat te kunnen vullen en nu nog even plukken. gr, T.O.L .

      Comment


        #4
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • MWay
          MWay commented
          Editing a comment
          Je islamiseer!

        #5
        Hier.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #6
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #7


            Gaat eens weg met je oreo joh, heb je geen bastogne??
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #8
              Ik vind "crimineel" een subjectief gegeven.

              Comment


                #9
                Eigenlijk ook makkelijk opgelost als ze dicht is door de achterdeur, gewoon de voordeur openen.

                Comment


                  #10
                  Bedankt voor de reactie's en er is weer nieuws:
                  Coffeeshop 't Rotterdammertje blijft voorlopig open

                  DOETINCHEM - Als de voortekenen niet bedriegen blijft coffeeshop 't Rotterdammertje voorlopig open. Exploitant Jan van der Heijden overweegt gerechtelijke stappen tegen de gemeente Doetinchem, die maandag besloot de coffeeshop per direct te laten sluiten.
                  Die boodschap weerhield Van der Heijden er niet van maandagavond zoals altijd te openente sluiten naar aanleiding van een integriteitsonderzoek via de Wet Bibob.

                  Strafbare feiten Dat onderzoek was nodig omdat de coffeeshop een nieuwe gedoogvergunning nodig had. Uit dat onderzoek bleek, volgens de gemeente, dat de eigenaar van het pand ernstige strafbare feiten zou hebben gepleegd. Het verlenen van een nieuwe gedoogvergunning zou het mogelijk kunnen maken dat er nieuwe strafbare feiten worden gepleegd. Daarom werd besloten tot directe sluiting van 't Rotterdammertje.
                  BezwaarStappenGoed zo Jan. We staan achter je!

                  ekl bedankt voor je reactie.

                  Dit gaat weer een stapje verder. Het kernpunt is dat er geen strafrechtmaatregelen zijn opgelegd waardoor de shop gewoon open kan.

                  Waar gaat dit heen vraag ik me af...

                  Comment


                    #11
                    ken iemand die kreeg geen vergunning omdat ie criminele contacten zou hebben,de naam kwam hem een beetje bekend voor ,maar hij had eigenlijk geen idee wie het was,lieten ze een foto zien was het ze buurman
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                    Comment


                      #12
                      QnQ
                      Last edited by Eerstekamerlid; 25 January 2017, 08:45.
                      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                      Comment


                        #13
                        Gemeente handelt juist (conform wet- en regelgeving) en de coffeeshophouder heeft gelijk dat hij een rechtzaak forceert. Ben benieuwd wat het voor jurisprudentie oplevert.
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #14
                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment


                            #15
                            Gewoon naar ander pand verhuizen van eigenaar zonder strafblad, klaar..
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            Bezig...
                            X