Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eetwaren meenemen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eetwaren meenemen?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    ik ga binnenkort met het vliegtuig op vakantie naar Rome en zat erover na te denken om wat wiet/hasj mee te nemen. Mijn plan was dan om er hier eerst eetwaren van te maken, koekjes of brownies of whatever, en die dan in Rome op te peuzelen.

    Op internet werd mij niet echt duidelijk of dit een beter idee is dan het gewoon als wiet of hasj mee te nemen, en ik hoopte op dit forum hier wat duidelijkheid over te krijgen.

    Het lijkt mij dat de geur nagenoeg verdwijnt of in ieder geval aanzienlijk minder opvallend wordt. Daarnaast is het niet te herkennen als wiet en kan het volgens mij als eten in de grote bagage mee?

    Ik hoor graag wat er wordt gevonden van mijn meesterplan en ik hoop op positiviteit!

    Groetjes Jopie

    #2
    Tot nu toe rook alles wat ik met wiet gebakken heb naar wiet, zo niet dan zat er niet genoeg in.

    Als je geluk hebt vinden ze het niet, als je pech hebt wel. Ik zou iig de gok niet wagen en of een wietvrije vakantie vieren of in Rome wat zien te scoren. Volgens mij moet dat niet zo'n probleem zijn.





    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3
      honden ruiken de wiet ook in etenswaren verwerkt beste is bolletjes hars te slikken of in je kluis te duwen,met een beetje oefenen past daar ook een hoop in
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Beter niet meenemen !!!!!! maar als je dat dan toch wil doen volg dan jorum zn raad op gewoon achterin waar de zon niet schijnt ..

        Comment


          #5
          Wiet zat in rome..

          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #6
            Vraag het eens aan Kishna z'n vader.

            Wiet koop je toch gewoon op plaats van bestemming.
            Ik ben nog nooit in een land geweest waar het niet te koop is.
            Nee, fijn de hele reis dik in de stress zitten dat het ontdekt wordt, da's lekker vakantie vieren.

            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Geloof het of niet, italiaanse hasj is best goede kwaliteit.
              Internationale drugssmokkel, dat ben je van plan te gaan plegen.. Denk daar eens goed over na.
              Beter sponsor je een lokale Roomse dealer, als het dan echt moet.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Ik zou bovenstaande raad opvolgen en zorgen dat je stoned AF het vliegtuig instapt. Als je daar bent komt het wel goed. Je moet een beetje lef hebben om op vreemde mensen af te stappen met deze beladen vraag, maar meestal ben je in uitgaansgebieden na 3 of vier personen al op de juiste plek.

                Comment


                  #9
                  Lekker daar kopen. Alleen als ik een koffer in het ruim zou meenemen dan zou ik evt een paar gram mee kunnen nemen.

                  Koop dan een potje oploskoffie met schroefdeksel en doe daar minder dan 5 gram in. Wordt je aangehouden ben je het kwijt maar omdat het minder dan 5 gram is kom je ermee weg. Doe dat niet buiten de EU.
                  http://akk.li/

                  Comment


                    #10
                    http://webehigh.org/rome-italy/

                    Comment

                    Bezig...
                    X