Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belgische cannabiswetgeving

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Belgische cannabiswetgeving

    dit is een mega topic voor de belgen die niet weten wat mag en niet mag
    eerst en vooral een dikke proficiat aan de mensen die hieraan werken.
    zelf rook ik al 8j mijn cannabis en een paddo lust ik ook.cannabis moet onder controle blijven zowel voor politie als voor de gebruiker zelf, niemand wilt troep in zijn joint. controle van cannabis en andere drugs in het verkeer moet er zeker zijn(stoned op fiets is natuurlijk veel minder risicovol)wie cannabis rookt moet beseffen dat de reflectie van het zien en bewustzijn vermindert dus vind ik persoonlijk dat rijden als je stoned bent niet verantwoordelijk.de buitenstaanders hebben reden van klagen als er iemand eenmaal iets tegenkomt met de wagen onder invloed(terwijl hij al 10.000 malen met de auto geeft gereden zonder iets tegen te komen)wij hoefen hen die reden niet te geven.verstandig gebruik beperkt het anti-cannabis ik wil zeggen als wij cannabis gebruikers de politici geen recht geven tot klagen kunnen wij op de proppen komen met voorstellen om legalisatie en of gedoogbeleid beter aan te passen aan onze cultuur want zo noem ik ons. iedere cannabis gebruiker moet weten wat verantwoordelijk is of niet maar overmaat schaad en moet worden geholpen. cannabis mag niet worden aanzien als criminaliteit maar enkele onder ons laten naar de buitenwereld zien dat dit wel zo is.dit is een oproep naar ieder cannabis gebruiker wees verstandig ermee geen overmaat zoals ik het zeg een slapertje voor bed of een gezllige avond met vrienden en thuis eentje rokenis okey maar een ganze dag stoned komt niet bepaalt goed over naar de buitenwereld

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
      En zo hoort het

      Keep your hands of the Stoners
      Het probleem is dat je al snel overlast veroorzaakt. Dus gwn nooit in het openbaar paffen is de boodschap...
      En in de buurt van fuiven e.d. moet ge je ook niet vertone me wa weed opzak want dan bent ge meteen drugsdealer en da zien ze ook ni door de vingers.

      Kortom, schrale wedgeving in een schraal land

      b.t.w. Niet alleen de wetgeving omtrent marihouana is hier marginaal en ver ver ver verouderd

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door Deerriz View Post
        schrale wedgeving in een schraal land

        b.t.w. Niet alleen de wetgeving omtrent marihouana is hier marginaal en ver ver ver verouderd
        Zo heb je het allemaal wel gezegd
        Ik volg je helemaal

        Greetzzz

        Comment


          #49
          mjah hangt gewoon af van door wie je "betrapt" word

          Comment


            #50

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
              Cannabis verkopen blijft verboden in ons land. In Nederland mag dat wel.

              Grtz
              mooi stukje verders maar in nl mag je ook geen wiet verkopen hoor

              Comment


                #52
                de keien van de wetstraat 16

                Vind deze wetgeving wel ok.
                Laat ons zeggen 3 plantjes toegestaan voor het kweken van eigen gebruik van cannabis zou al een grote revolutie zijn.
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #53
                  Maak daar 4 van aub :p
                  Zo ben ik ook in orde

                  Nu ik gezien heb dat onze Noto terug is kan hij zich misschien terug voor een uitdieping zorgen van deze nieuwe wet/voorstel? Enkel als dat nodig is uiteraard maar dat lijkt me wel aangezien veel mensen ook willen weten hoeveel plantjes je mag hebben

                  Greetzzz

                  Comment


                    #54
                    Ik ben het van plan

                    Vndaag of morgen (of de dag daarna .. hehe.)
                    *SmokingggGG* !

                    I wanna get high... so high!

                    Comment


                      #55
                      Ben benieuwd hoeveel je maximum bij je gaat mogen hebben Zal vast ook niet meer zijn dan 5gr, misschien zelfs de huidige 3gr...

                      Do your thing, Noto

                      Greetz

                      Comment


                        #56
                        Misschien nog een vraagje aan Bobo, wat is je bron voor die tekst? Is die betrouwbaar?

                        Greetz

                        Comment


                          #57
                          Cannabis legaal of niet?

                          Het feit is dat de wetgeving onduidelijk is en blijft.

                          De persoon of personen die de wet inzake Cannabis hebben geschreven hebben dit volgens mij zodanig uitgezocht zodat alles schijnbaar duidelijk is voor iedereen maar de cannabisgebruikers op die manier ertoe aanzetten tot het overtreden van de wet.

                          Dat Cannabis mag als het niet problematisch wordt bevonden wil gewoon niets zeggen! In hoop dat de cannabisgebruikers met brave politieagenten te maken krijgen die voorstander zijn van Cannabis anders wordt iedere zaak al snel problematisch bevonden.

                          Eigenlijk ben ik al lang van idee dat Cannabis mag dus mag het niet!
                          Je mag het kweken (1 plant) en roken (3gram) zolang het niet problematisch is.
                          Opdat het niet problematisch zou worden moet je aan een aantal regels voldoen die niet beschreven staan in de wet inzake Cannabis. Bvb: Vergeet dan niet tegen iedereen te zwijgen en verdomme oppassen dat je geen flikken tegen komt als je van Nederland terugkeert met enkele grammen wiet of een plant staan hebt. wel ja... kwestie om niet problematisch aanzien te worden, maar als je alles geheim houdt kan dat ook weer aanleg geven tot problematischgebruik dus mag je niets verbergen.

                          Fuck het wordt te moeilijk, ik zou best een joint roken om te ontstressen maar ik had dit niet mogen schrijven want het zou wel problematisch bevonden kunnen worden. Ach die politiek! Je zou er het nationale volkslied willen bijzingen van ellende.

                          In mijn regio moet ik zeggen dat de autoriteiten geen heksenjacht voeren maar we gaan er regelrecht naartoe. Nu ja met een premier in Vlaanderen die het verschil niet weet tussen het Franse en Belgische nationale volkslied moet je ook niet verwachten dat er maar 1 politieker in dat parlement een oprechte en juiste richting zal geven aan de legalisatie van Cannabis.

                          De enige wet die ik ken inzake Cannabis is nog altijd dezelfde. Je mag! Dus mag je niet!...

                          Dus rook ik mijn joint en af en toe kijk ik es naar de kindjes die in de parlementaire zandbak spelen. en er zijn er nog altijd die het nationale volkslied niet kennen.

                          Comment


                            #58

                            Comment


                              #59
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment


                                #60

                                Comment

                                Bezig...
                                X