Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel uur na gebruik rijden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoeveel uur na gebruik rijden

    Korting op 420shop
    Na 2 drugscontroles ( negatief) hou ik 14 uur aan na gebruik om te rijden na een joint. N het lezen van de speekseltest staat er dat er na 14 uur niets meer te zien is in speeksel ,Heel vervelend om rekening mee te houden maarja de straffen zijn hier in Spanje zijn ook niet misselijk.
    Nu ben ik al jaren een pure wiet roker, maar ben het roken beu en neem nu alleen nog space cake.

    Nu mijn vraag, omdat het altijd ff duurt voordat het werkt een uur of 2 vraag ik me af of ik die 2 uur ook moet meetellen.
    Heeft iemand hier ervaring of kennis van ?
    sigpic

    #2
    Ja, die 2 uur moet je meetellen.
    Ik weet niet of ik het ooit gelezen heb, of zelf berekend, maar hier in NL ligt de detectiegrens zo laag, dat je ongeveer 32 uur na uitwerking van je wietje moet wachten om weer te mogen rijden.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      dat vind ik dus zo'n dikke zever he
      hoelang moet een zatlap wachten om terug te rijden?...

      Comment


        #4
        2 uur per glas alcohol.
        Maar het menselijk lichaam is iets beter in het verwerken van alcohol ten opzichte van cannabis. Het is appels met peren vergelijken.
        Of je het zever vind of niet, dat maakt de politie niets uit. Ik word liever niet beboet.

        Dan nog: 99% van de automobilisten wordt niet gestopt door de politie, en van die 1% wordt minder dan de helft gecontroleerd op onder invloed zijn.. Zolang je jezelf niet verdacht maakt, kun je drinken of blowen tijdens het rijden zonder gestopt te worden. Da's geen goed idee natuurlijk, maar laten we 't wel even relativeren.
        Tenzij je in een algehele controle terechtkomt, hoef je weinig te vrezen als je in (naar eigen oordeel) nuchtere toestand, als een normale weggebruiker, naar huis rijdt.
        Het probleem zit hem er echter in dat veel mensen die gepakt worden, liever niet de normale weggebruiker zijn en de aandacht trekken..
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          In Nederland ben je al snel de Sjaak met een jointje op. Die van de avond tevoren kunnen ze detecteren en bestraffen.
          Betreft je vraag kan ik je alleen aanraden jezelf te informeren over de Spaanse waarden waarbinnen het legaal is. En te kijken naar hoe je zelf scoort.

          roller Voor alcohol is het inderdaad een ander verhaal, in principe kun je constant een alcoholische versnapering naast je hebben tijdens het rijden en toch onder de grens blijven.
          Kan maar beter zorgen dat je nooit te maken krijgt met die knakkers van het CBR want de regelgeving is zo krom als een hoepel.
          Jammer genoeg kijken ze nooit naar iemands actuele rijkunsten als het gaat om keuringen.
          Momenteel heb ik mijn rijbewijs voor een periode van vijf jaar. En dat is niet omdat ik ooit aangehouden ben terwijl ik strafbare feiten pleegde.
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

          Comment


            #6
            bedankt voor jullie reacties
            Ga ff wat van die speekseltesten bestellen om te testen.
            sigpic

            Comment

            Bezig...
            X