Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bestelde zaden niet toegekomen. Gevolgen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: bestelde zaden niet toegekomen. Gevolgen ?

    Korting op 420shop

    #2
    Ik heb ooit is via sannieseeds zaden besteld, die hebben er 4 weken over gedaan. Had ondertussen de bestelling al opnieuw toegestuurd gekregen en ineens zaten die beide tegelijkertijd in de bus. Geen idee waar ze zijn blijven hangen, alles was nog proper dicht. Voorts nooit geen problemen mee gehad. Vanwaar kwamen ze mss?

    Comment


      #3
      Wietzaadjes.nl, heb het gemeld aan hen, waarna zij mij een zeer redelijke regeling hebben aangeboden, zij hebben de bestelling gewoon opnieuw toegezonden, ditmaal aangetekend. Alleen kan ik helaas niet weten waar het eerste pakje naartoe is, ik vermoed onderschept, maar dat weet je niet zeker tot je problemen hebt haha. Iets wat ik ten alle tijde wil voorkomen.

      Wat gegoogle bracht mij bij een forumtopic uit 2010, waar iemand het fenomeen beschreef van een politie-bezoekje na wat zaden te hebben besteld. Op het topic werd enkel met ongeloof gereageerd op wat de topicstarter erover had te zeggen, dus weet niet of het kan of een verzinsel was. Ik voel momenteel angst, terwijl ik een volledig overtuigd cannabist ben.
      Last edited by Onbevangen; 19 May 2018, 13:18.

      Comment


        #4
        Ze krijgen de cocaine niet eens gevonden in de haven. Zaden versturen is ook perfect legaal. En normaal gezien passeert zoiets niet eens de douane/politie. Er is vrij verkeer van personen en goederen. Wsl gewoon verloren ergens.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Dat wordt guerilla dit jaar.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Uwe nickname is precies niet echt van toepassing Moest ik binnen 10 lampen hangen hebben en dealen zou ik het een probleem vinden. Elke dag worden tientallen pakketjes zaden verstuurd van Nederland naar Belgie. Dat valt zomaar niet te onderscheppen of je moest het al ergens gelezen hebben. In principe, zelfs als ze je pakje zaden open maken zijn ze verplicht van dat toch door te sturen want er is niks illegaal aan. Het is gewoon ergens zoek geraakt en niet vergeten, er is gestaakt geweest. Dan raakt er wel is meer post zoek dat weken duurt alvorens te geraken waar het moet zijn.

                Zelfs die coffeeshop bon website bestaat na een jaar of twee nog steeds.

                Comment


                  #9
                  Wel, jammer genoeg heb ik de afgelopen weken 2 maal hetzelfde voor gehad. Eerst besteld zoals gewoonlijk. Na enkele weken nog niets aangekregen. Telkens hebben de zaadbanken na 3 weken opnieuw zaden verstuurd, aangetekend ditmaal, en toen kwamen ze wel aan.

                  Ik was het zelf al vergeten, maarja... Ik vraag me ook wel af waar ze naartoe zijn want dat is de eerste maal in jaren dat dit gebeurd.
                  Om even te relativeren, op alle pakjes die ik de laatste tijd ontvang/bestel zit telkens enkele dagen spelling op. Er zijn idd dus ook wel wat problemen bij Bpost.
                  Stap voor stap geraken we er wel.

                  Comment


                    #10
                    Tot tweemaal toe zelfs, ik mag zeker en vast niet klagen over de service van de zaadbanken, zeer professioneel en behulpzaam. Maar Modest, u baart zich geen zorgen? Ik reken minstens een week extra als 'normale' vertraging, maar nu ik bijna 4 weken ver ben en er nog niets is gekomen, maak ik me meer en meer zorgen. Misschien niet altijd even terecht, maar ben op m'n hoede.

                    Comment


                      #11
                      Je lijkt wat gestrest..... Misschien moet je er even eentje opsteken​​​​​​
                      Komt allemaal wel goed... Zaadjes komen alsnog of zijn weg.

                      Comment


                        #12
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14

                            Comment

                            Bezig...
                            X