Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eental vragen omtrent wetgeving en een koude zolder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Als je het beleid van je gemeente wil weten hoef je alleen de plaatselijke krant van de afgelopen 5 jaar door te spitten.
    Daar staan vast genoeg hennepkwekerijen in en zo kan je wel een beeld vormen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Draaiendans
      Draaiendans commented
      Editing a comment
      Kwekerijen haha ik heb als ik het neerzet maar 1 tentje van 40x40x160cm met een lumatek dimbare 250w evsa en afzuig,filter en ventilatortje puur voor eigen gebruik.

    • Draaiendans
      Draaiendans commented
      Editing a comment
      Qnq jij zit trouwens al echt heeeel lang op dit forum haha,er is veel verandert veel oude verslagen kan ik niet terugzien?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Voor veel gemeentes maakt dat dus niet uit.
      Wietkwekerij is wietkwekerij daar hebben ze vaak geen gradaties in.

      Problemen met het forum kun je beter in het daarvoor bestemde deel van het forum plaatsen.

    #17
    als je denkt dat 250 watt je zolder gaat opwarmen ben je erg simpel,en moet je eigenlijk alles met een stekker eraan je huis uit pleuren
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    #18
    het scheelt nu al 4 graden laat staan in november ha ha ha ha ha ha jij moet echt een verslag gaan maken
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #19
      Ja, als het er 's winters onder de 10 graden komt wordt het een ander verhaal.
      Dan zet je beter een 120x120 tentje met 600W hps erin op 22/2 licht/donker vol met autoflowers.
      Uitblazen en innemen van de zolder. Mits die groot genoeg is, anders loopt de LV teveel op.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Draaiendans
        Draaiendans commented
        Editing a comment
        Omgevingstemperatuur zolder in december is minimaal 14graden in de nacht dus als ik snachts draai moet het wel goed komen toch

      #20
      Ik heb een verwarmingsmatje die werkt best wel goed en verbruikt maar 15watt

      Comment


        #21
        wisten wij veel dat je een verwarmingsmatje had,nu is er natuurlijk geen probleem meer 15 watt is zat
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


        #22
        Melig haha

        Comment

        Bezig...
        X