Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opgepast Belgen speekseltest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Opgepast Belgen speekseltest

    Geen idee, al zou dat met Cannabis niet veel verschil maken. In Nederland moet er trouwens 20 minuten zitten tussen de 1e en de 2e meting.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #32
      Re: Opgepast Belgen speekseltest

      Hallo Wernard Bruining heeft de testen zelf gehaald en een test er mee uit ge voer ik zal het hier plaatsen

      Zijn de speekseltesten een hoax?


      Ik test vier wilde verhalen (Hoaxen) op hun waarheidsgehalte:
      1. Politie kan met speekseltesten cannabisgebruik van weken geleden aantonen.
      Neen, dat kan maar tot 14 uur geleden!


      2. Als je de mond spoelt met Listerine kun je de speekseltest saboteren.
      Ja, dat zou wel eens waar kunnen zijn!Neen, de test meet alleen de THC afvalproducten!


      4. Rijden onder invloed van cannabis is levensgevaarlijk
      Dat valt wel mee, vooral als je een uurtje wacht!


      Over speekseltesten en hoe je ze kunt omzeilenAllerlei drugstesten
      Reden genoeg om eens in de materie te duiken.
      Ik zocht uit waar je in Nederland aan speekseltests kunt komen. Nou dat bleek gemakkelijk.
      Op www.testjezelf.nuOudersClean
      Om de test te doen moest ik eerst clean zijn.
      Nou stond op de gebruiksaanwijzing dat de speekseltest tot 14 uur na consumptie gebruik kan aantonen en de urinetest 4-5 dagen.
      Dat betekende dus voor mij minstens twee dagen niet blowen, de speekseltest diende dan "clean" aan te geven.
      De eerste test die ik na een aantal dagen THC- onthouding deed was de urinetest, die gaf perfect positief aan.
      Dat klopte helemaal, want ik had twee dagen geleden nog gerookt en de urine test geeft gebruik aan tot 5 dagen geleden.
      Na de positieve urinetest deed ik de eerste speekseltest die negatief (clean) aangaf. Dat was een geruststelling.
      De speekseltest geeft dus inderdaad alleen maar gebruik aan als dat binnen de afgelopen 14 uur is.
      Zo staat het ook in de gebruiksaanwijzing.
      Dat politie straks met een speekseltest cannabisgebruik kan aantonen van een week of langer geleden is dus een fabeltje dat bewust niet wordt tegengesproken om mensen bang te maken en te houden!Dat is dus de eerste hoax busted?!

      In the name of ScienceDe tweede hoax is dus vermoedelijk waar?


      Doe 't zelfimg15479776.jpg

      Bron:Wernard Bruining

      Nog meer info gevonden:
      Hoelang drugs in speeksel:
      Dat niet bekend is hoelang drugs in speeksel aantoonbaar is, is niet juistTHC (Cannabis, Marihuana, Hasj) 14 uur of korter bij gering gebruikBetrouwbaarheid drugstesten

      est/ProductUrinaire DetectielimietTijd aantoonbaar in urineProduct[c]: confirmatietestvolgens het gebruikeenmaligregelmatig gebruikOpiaten[c]300 ng/ml
      Morfine2 d3 d - 3 wkN-Ac-Morfine4 h3 - 4 d2 d3 d - 3 wkAmfetamine[c]300 ng/mlAmfetamine (Speed) 1 d
      2 - 4 damfetaminesMetamfetamine (MDMA, XTC) 1 d
      2 - 4 d XTC, ecstasy

      THC (cannabis)50 ng/ml1 - 5 d> 1 mdcannabis, marihuana, hashish, hennep, hasjBenzoylecgonine300 ng/ml1 - 3 d3 d - wekenBarbituraten[c]200 ng/ml 1 d
      wk tot > 1 mdallerleiBenzodiazepines[c]200 ng/ml 1 d
      > 1 weekallerleiMethadon250 ng/ml 18 uur
      2 - 3 dmethadon

      Hoe lang is drugs aan te tonen in Speeksel:
      Hieronder staat per drugssoort aangegeven hoelang deze is aan te tonen met een Drugs Speekseltest



      Drug(Afkorting)
      Drug
      Aantoonbaar

      AMP
      Amfetamine
      24 uur

      COC

      72 uur

      MET
      Metamfetamine
      72 uur

      PCP
      Fencyclidine
      afhankelijk van hoeveelheid

      OPI / MOR / MOP

      enkele dagen

      THC
      Marihuana, Hasj
      14 uur of korter bij gering gebruik
      Last edited by belladonna; 29 September 2010, 09:24.
      God was never on your side..

      Comment


        #33
        Re: Opgepast Belgen speekseltest

        wow bel je bent er druk me egeweets maar zeker zeer nuttige info stata er in en nu maar afwachten ho ehet in de praktijk werk

        maar goed gedaan meid

        Comment


          #34
          Re: Opgepast Belgen speekseltest

          Oorspronkelijk geplaatst door ChriskE View Post
          Smoken en autorijden gaat prima. Ik zou bijvoorbeeld nooit ladder zat gaan rijden. Maar een 20 euro wegsmoken en dan auto rijden heb ik geen problemen mee.
          Oorspronkelijk geplaatst door Dissi View Post
          Bij het blowen (ervaring van met de fiets, geen wagen) is het omgekeerd: Onder resterende invloed, zelfs op een apart fietspad, ben je uitermate voorzichtig en vooruitziend voor problemen. Elk mogelijk risico vermijd ik dan juist. Haasten doe je al helemaal niet. Beter traag maar zeker, dan snel maar helemaal niet.
          Ik weet nog de eerste keer dat ik stoned met de auto reed, helemaal in het begin. Ik dacht oooh shiit, ik ga veelse hard, opletten stonede aap, kijk op de snelheidsmeter en rijd 40km/u -- gelukkig was ik niet op de snelweg. Zo kun je natuurlijk wel gearresteerd worden als je te stoned rijdt. Nu tegenwoordig is dat voor mij een garantie dat ik gewoon rustig aan rij, iedereen vriendelijk voorrang geef, enzoverder...
          Verder leven we in een fascisten maatschappij die geld spendeert aan mensen te achtervolgen die in de wagen telefoneren. Nu, ik ben akkoord, je doet dat beter niet, maar wat doe je eraan. Wetten die je niet consequent kunt toepassen, zijn flauwe kul. Telefoneren achter het stuur mag niet, maar andere dingen wel: een joint draaien (niet oproken, dat mag zogezegd weer niet), met je vibrator spelen (ik zeg maar wat), prullen met je cd-speler, je zonnebril zoeken in handschoenkastje. Dat is toch gewoon waanzin.



          Oorspronkelijk geplaatst door ganjagirl View Post
          Als het forum daar nu eens een project van maakt: een boel testen koopt aan groothandelsprijs en die verdelen aan leden die beloven de test te doen en de resultaten bundelen. Dan draag je als forum toch echt pas iets bij aan het debat. Echt relevante info...

          Comment


            #35
            Het eten van een broodje achter het stuur van zijn auto heeft Wilfried Aerts uit Zonhoven 150€ boete opgeleverd. Hij stopte aan een rood verkeerslicht en zag aan de overkant een politiecombi staan. Hij dronk van zijn blikje en beet in zijn sandwich. Ondertussen wordt het groen en Wilfried rijdt door. Enkele honderden meters verder zet de combi hem langs de kant. 150€ boete wegens inbreuk op artikel 8.3vd verkeerswet (onder controle houden van het voertuig). Vroeger hoorde daar ook het gebruik van de GSM bij, maar die boete is verlaagd. In je sandwich bijten aan een rood licht is momenteel duurder.

            Aerts stemde niet in met de onmiddellijke inning en wil weten wat het parket hier van denkt.



            @ weedy: Als je 20 minuten wachttijd krijgt voor die speekseltest kan je je tong eens schrapen en je mond spoelen met listerine.

            gtzz

            Comment


              #36
              Re: Opgepast Belgen speekseltest

              @ weedy: Als je 20 minuten wachttijd krijgt voor die speekseltest kan je je tong eens schrapen en je mond spoelen met listerine.
              Deze wachttijd zit, bij het traditionele testen op alcohol gebruik, tussen de 1e en de 2e meeting in. Die 2e meeting moet op een politiebureau plaatsvinden, officieel, je tong schrapen of listerine spoelen in de politie auto lukt dus niet. Overigens had ik het over het traditionele 'blazen'.. spoelen met listerine heeft naar mijn weten geen zin als je teveel gedronken hebt, sterker nog, meestal zit er in die middeltjes alcohol, waardoor je nog meer alcohol in je speeksel zult krijgen
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #37
                Re: Opgepast Belgen speekseltest

                weedy, de truc met de listerine is bedoeld voor de cannabistest

                en bella, dat was het artikel waar ik naar verwees in highlife

                Comment


                  #38
                  Re: Opgepast Belgen speekseltest

                  Hey, ik ben trucker van beroep. Enja, ik smoor bijna iedere avond. Nu zie ik hele dagen op de autostrade die borden met... GENE ZEVER, SPEEKSELTEST. Dus ff wat research gedaan, en zo een speekseltest gekocht. En idd, ik had een positieve test de dag erna. Dan mijn mond gespoeld met listerine(dood alle bacteries) en alle problemen opgelost. Dus oplossing...s'morgens na tanden poetsen 2 min goed spoelen met listerine. En in mijn geval flesje meenemen in truck. Ik heb zo een handig flugelflesje gevuld. Rap ff spoelen en gewoon doorslikken die handel. Graag gedaan mede smokers

                  Comment


                    #39
                    Re: Opgepast Belgen speekseltest

                    analyse van de speekseltest.

                    Mocht ik hier ooit aan onderworpen worden, vecht ik dat met plezier aan !!!

                    Grtz
                    Last edited by bobo; 29 September 2010, 21:38.

                    Comment


                      #40
                      Re: Opgepast Belgen speekseltest

                      @ Ganjagirl; dat weet ik, dat leg ik ook uit in mn laatste zin van mn bovenstaande bericht

                      @ Roocky; Listerine doorslikken? Beter spuug je het ergens in.

                      Wel handig spul dus, die listerine.. Zou het ook werken als je bijvoorbeeld een half uurtje na het blowen je mond gaat spoelen?
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #41
                        Re: Opgepast Belgen speekseltest

                        Oorspronkelijk geplaatst door roocky View Post
                        Hey, ik ben trucker van beroep. Enja, ik smoor bijna iedere avond. Nu zie ik hele dagen op de autostrade die borden met... GENE ZEVER, SPEEKSELTEST. Dus ff wat research gedaan, en zo een speekseltest gekocht. En idd, ik had een positieve test de dag erna. Dan mijn mond gespoeld met listerine(dood alle bacteries) en alle problemen opgelost. Dus oplossing...s'morgens na tanden poetsen 2 min goed spoelen met listerine. En in mijn geval flesje meenemen in truck. Ik heb zo een handig flugelflesje gevuld. Rap ff spoelen en gewoon doorslikken die handel. Graag gedaan mede smokers
                        Fantastisch, bedankt man!


                        Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
                        analyse van de speekseltest.
                        Mocht ik hier ooit aan onderworpen worden, vecht ik dat met plezier aan !!!
                        Grtz
                        Wauw, wat een afgang.
                        1) speeksel test bewijst niets, maar je kan je rijbewijs wel kwijt zijn voor 12u
                        2) latere analyse (bloedproef) bewijzen al zeker niets over onder invloed van cannabis: ook alleen sporen die weken oud kunnen zijn.
                        Wachten tot hier iemand veroordeeld wordt, maar ondertussen worden blowers zonder lystrine wel gediscriminineerd.

                        Comment


                          #42
                          Re: Opgepast Belgen speekseltest

                          Die vrouw staat daar zwaar onder stress en lult helemaal rond de pot. Volgens mij konden niet alleen stoners zien dat het op niet veel sloeg. Verbaast me dat er niemand is ingegaan op het feit dat het goedje reageert op afvalstoffen eerder dan THC zelf. Dan kan je ook net een joint geknald hebben voor ze je tegenhouden, maar heb je toch nog geen afvalstoffen (in theorie, denk ik toch. Test iemand het eens?) .
                          Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                          The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                          Comment


                            #43

                            Is ook hier een kwartiertje wachten toegestaan voor afname van de test, zoals bij de alcoholtest?

                            Neen. Bij een alcoholtest dient het kwartiertje wachten om te vermijden dat aanwezige mondalcohol een te hoge alcoholwaarde zou aangeven. Omdat er voor drugsgebruik een nultolerantie geldt, mag je sowieso niet rijden onder invloed van drugs. Er is dus geen wachttijd voorzien voor drugstests.


                            Helpt een mondspray, kauwgum, of een ander middel?
                            Neen. De drug blijft opspoorbaar welk middel er ook gebruikt wordt.

                            Bron: http://bivvweb.ipower.be/bivv/FAQ/FAQ-speekseltest.html




                            gtzz
                            Last edited by janleuri; 30 September 2010, 22:21.

                            Comment


                              #44
                              Re: Opgepast Belgen speekseltest

                              Oorspronkelijk geplaatst door bobo View Post
                              analyse van de speekseltest.

                              Mocht ik hier ooit aan onderworpen worden, vecht ik dat met plezier aan !!!

                              Grtz
                              Deze repo ook gezien op tv, komt er gewoon op neer da ook al ben je niet onder invloed maar wel een gebruiker, dan hoor je niet thuis in het verkeer volgens die dame.Wat een kromme redenering als je deze redenering doortrekt ivm alcohol dan moet bijna iedereen zijn wagen aan de kant zetten. Ook al ben je niet onder invloed maar je bent een gebruiker van alcohol dan hoor je niet thuis in het verkeer,wil hun die uitspraak horen doen
                              en toepassen, dan krijgen ze een volksopstand denk ik. En wat met al die mensen die zware medicijnen nemen waar je zo scheef van bent als iets, die testen negatief en mogen verder rijden...

                              Comment


                                #45

                                Comment

                                Bezig...
                                X