Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opgepast Belgen speekseltest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Opgepast Belgen speekseltest

    Vraag me af hoever er moet aangetoond worden dat deze speekseltest allesbehalve betrouwbaar is
    12u aan de kant, geen boete, maar wel even heel wat ongemak
    straks nog positief resultaat als ik yoghurt gegeten heb bij het ontbijt

    Comment


      #62
      Re: Opgepast Belgen speekseltest

      Wel na het eten van dit toetje, hihiHaagen-DAZE-Medicinal-marij.jpg

      of de drinkyoghurt ala Monty

      -Je hebt ongeveer 300 tot 400 gram yoghurt nodig voor een litertje lekkere drinkyoghurt ala Monty (blueberry Yoghurt is mijn faforiet). Naar behoeven kun je er zelf nog kleingesneden verse vruchten doorheen mikken.

      -Een liter volle melk

      -Een aantal (naar eigen behoufte) lekker kristalrijke buds (Blueberry is men favoriet). Niet helemaal klein crunchen maar gewoon in een paar kleine stukjes breken zodat alle hars met de melk in contact kan komen.

      -Wat potten en pannen

      1: Verwarm de melk totdat deze net niet kookt en doe de bleuberrybuds erin.make the milk warm and put your cannabuds inside, Zorg ervoor dat de melk net niet gaat overkoken maar dus wel net aan de kook blijft voor een half uurtje.

      2: Nu heb je reeds een lekkere cannamelk die je rustig laat afkoelen tot kamertemperatuur.

      3: Knijp de wiet die je er met een zeef uitgezeeft hebt goed uit. dDeze kan nu weg alle thc en andere cannabedoiden zijn reeds in de melk opgelost.

      4: Je kunt als je da lekker vind er nu nog twee eetlepels suiker en/of wat baley's aan toevoegen.

      5: Zo bijna klaar. We mengen nu de cannamelk de Blueberryyoghurt en de verse stukjes fruit door elkaar. Dit gaat gemakkelijk als je alles in een melkfles doet en deze eens flink doorel kaar schud.

      E Voila , je canna drinkyoghurt is klaar voor gebruik.
      Last edited by monty; 25 October 2010, 20:49.

      Comment


        #63
        Re: Opgepast Belgen speekseltest

        Halve dag rijbewijs kwijt

        Comment


          #64
          Re: Opgepast Belgen speekseltest

          Ganjax, dit nieuwsbericht is net geplaatst door dissi

          ????

          Comment


            #65
            Re: Opgepast Belgen speekseltest

            Beetje vreemd , dus wanneer ik mijn medicijnen neem die er voor zorgen dat ik normaal functioneer en maakt dat ik veilig autorijd zou ik eigenlijk niet
            mogen nemen als ik ga autorijden , doe ik dat wel dan mag ik 12 uur niet rijden.
            Als ik deze medicijnen Niet neem ik het verkeer Mag ik dus Wel autorijden , terweil ik me totaal niet kan concentreren op wat er om me heen gebeurt.

            Maar de meeste mensen die dit medicijn slikken heb van hun psy die hun medicatie voor schrijft ook een briefje gekregen waar op staat dat ze
            toestemming hebben om met dit medicijn te mogen autorijden.
            Daarnaast behoor je ook een Medicijn paspoort bij je te hebben als je dit medicijn gebruikt juist .
            Dus de mensen die gepakt worden met Ritalin achter het stuur zijn vaak mensen die ze niet via een arts hebben of gebruiken.

            Maar ja de wereld is vreemd he snappen jullie het? Ik heb het nog nooit gesnapt.... Medicijnen die mij helpen functioneren die zelfde medicijnen gebruiken mensen als ze op stap
            gaan???? ze worden er wakker van terwijl ik als een roosje kan gaan slapen.........Vreemd
            God was never on your side..

            Comment


              #66
              Re: Opgepast Belgen speekseltest

              Oorspronkelijk geplaatst door ganjagirl View Post
              Ganjax, dit nieuwsbericht is net geplaatst door dissi

              ????

              Oeps, overgekeken, stond een page eerder al

              Comment


                #67
                Re: Opgepast Belgen speekseltest

                ja bella
                middelen worden ontwikkeld voor goed gebruik
                er zijn natuurlijk altijd mensen die zaken misbruiken
                zal nooit veranderen

                Comment

                Bezig...
                X