Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opgepast Belgen speekseltest

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Opgepast Belgen speekseltest

    http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101001_007Twaalf minutenOmstreden
    De speekseltest is omstreden. De voorbije dagen merkten toxicologen op dat drugssporen in je speeksel hebben, niet noodzakelijk betekent dat je onder invloed rijdt.
    De staatssecretaris voor Mobiliteit, Etienne Schouppe (CD&V), blijft de test verdedigen. Voor de Belgische wet is het niet relevant of je al dan niet onder invloed rijdt, luidt het. ‘De wet hanteert voor drugsgebruik in het verkeer een nultolerantie. Elke opspoorbare substantie in het lichaam is verboden.'

    Comment


      #47
      Last edited by Xtreme; 1 October 2010, 19:54.

      Comment


        #48
        Re: Opgepast Belgen speekseltest

        Oorspronkelijk geplaatst door roocky View Post
        Hey, ik ben trucker van beroep. Enja, ik smoor bijna iedere avond. Nu zie ik hele dagen op de autostrade die borden met... GENE ZEVER, SPEEKSELTEST. Dus ff wat research gedaan, en zo een speekseltest gekocht. En idd, ik had een positieve test de dag erna. Dan mijn mond gespoeld met listerine(dood alle bacteries) en alle problemen opgelost. Dus oplossing...s'morgens na tanden poetsen 2 min goed spoelen met listerine. En in mijn geval flesje meenemen in truck. Ik heb zo een handig flugelflesje gevuld. Rap ff spoelen en gewoon doorslikken die handel. Graag gedaan mede smokers
        heb je dit uitgetest met een speekeltest van securetec (welke de politie gebruikt)??? want deze zijn normaal niet vrij te verkrijgen en zouden super betrouwbaar zijn...

        Comment


          #49
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #50
            Re: Opgepast Belgen speekseltest

            om het schijt van te krijgen ga een doos listerine in men auto leggen werken of niet proberen waard

            Comment


              #51

              Comment


                #52
                Eens een paffer, altijd een paffer........

                Comment


                  #53
                  Re: Opgepast Belgen speekseltest

                  Oorspronkelijk geplaatst door Cava View Post
                  Big Brother wordt groter en groter, nog effe en ze controleren ons terwijl we thuis op onze pot zitten.
                  Fuck'em!!
                  Het grappige eraan is dat ze dat al min of meer doen. Groot sociologisch en demografisch onderzoek naar drugsgebruik maakt geen gebruik van steekproeven zoals het meeste wetenschappelijk onderzoek, maar ze gebruiken de afvalsubstanties die we eruit urineren en dan in openbare rioleringen terechtkomen om de populatie druggebruikers te schatten in een stad/provincie/land.
                  Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                  The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                  Comment


                    #54
                    Re: Opgepast Belgen speekseltest

                    Zou eens willen zien dat ze elke flik,rechter,politieker enz aan deze test onverwacht onderwerpen op dezelfde moment,
                    resultaten zullen verbijsterend zijn...

                    Comment


                      #55
                      Re: Opgepast Belgen speekseltest

                      http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101003_004

                      Comment


                        #56
                        Re: Opgepast Belgen speekseltest

                        Omdat bij een alcoholtest de lucht gemeten word?

                        Comment


                          #57
                          Re: Opgepast Belgen speekseltest

                          Waalse politie vindt kilo cannabis na eerste speekseltests


                          In Vlaanderen werden in de nacht van donderdag op vrijdag de eerste speekseltests afgenomen. Dat gebeurde in het West-Vlaamse Wervik. Toen werden 4 bestuurders betrapt.

                          http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...kseltests.aspx

                          Comment


                            #58
                            Re: Opgepast Belgen speekseltest

                            #verwijdering bericht#

                            tuusenstuk tekst :
                            ...de hoeveelheid alcohol meten alleen is het zo dat alcohol zwaarder is dan lucht . men gaat ervan uit wanneer iemand 15 seconde geblazen heeft, de lucht uit het onderste van zijn longen het apparaat bereikt heeft en die lucht is de alcohol dus langzaam blazen....

                            *in reactie op volgende reactie van Jona :

                            klopt alleen ik bedoelde met ..dat alcohol zwaarder is dan lucht .. eigenlijk dat alcoholisch-houdende lucht zwaarder is dan de 'zuivere' lucht

                            #einde bericht#

                            cheers
                            Last edited by member10463; 6 November 2010, 14:12. Reden: inhoud

                            Comment


                              #59
                              Re: Opgepast Belgen speekseltest

                              Alcohol lichter dan lucht? Waarom verdampt alcohol dan? Gaat toch wat in tegen de regels van de fysica denk ik . Maar wel een leuke theorie wat je daar zet. Al denk ik niet dat als je zat ben je er nuchter zal van afkomen als je moet blazen

                              Comment


                                #60
                                Re: Opgepast Belgen speekseltest

                                Bron; http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20101025_118'Geen boete'
                                Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

                                The plant of today, makes the planet of tomorrow.

                                Comment

                                Bezig...
                                X