Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jointje in het verkeer word te hard bestrafd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door anoniempje123 View Post
    ..Iedere cannabisgebruiker is met dit beleid ongeschikt om in het verkeer deel te nemen..
    Als je boven de grens zit dan ben je niet geschikt om deel te nemen aan het verkeer, dat heb je goed gezien.
    Die discussie is al vaker gevoerd, het staat duidelijk omschreven.
    Dat geldt voor elk middel waarvan je kunt weten dat het je rijvaardigheid kan beinvloeden.

    Als jij gaat vertellen dat jullie strijden voor de bovenmaatse sancties, dan ben ik het met je eens, maar om tegen dit beleid te strijden heeft weinig zin.
    Wil je een uitzondering voor wiet gaan maken op de wet die voor elk middel geldt ? Das niet reeel.
    Trek de mate van sanctie gelijk met alcohol, of trek de alcohol gelijk met cannabis.

    En het is ook niet zo dat dit nog geen honderden keren onderzocht is, het is een kwestie van iets willen vinden.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Ik heb het vooral over de bloedtest en de conclusies die we daaruit halen. Dus hoe vaak mensen worden beoordeeld als onder invloed, terwijl dat niet zo is. De foutmarges daarin zijn een tikkie groter dan die 0,3% foutmarge in de pcr hoor .

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      2-33% bij de pcr test.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Dat is nogal een marge eh. 2-33%. Dat zou het hele coronabeleid op losse poten zetten. Alle bronnen die ik er over lees hebben het over 0,1-0,4%
      2-33% is de eerste keer dat ik dat hoor

    #62
    Pyroman420 anoniempje123
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • anoniempje123
      anoniempje123 commented
      Editing a comment
      Mijn vriendin trommelde mij uit bed om boodschappen te doen, wel snel tanden gepoetst maar blijkbaar niet goed genoeg!
      Maar het moet toch niet kunnen dat ik daardoor EEN JAAR mijn rijbewijs kwijt raak, vergeleken met alcohol?

      In dat jaar mag je ook niks roken want owee als ze maar een restje thc vinden in je volgende keuring
      Last edited by anoniempje123; 11 April 2021, 13:22.

    • Pyroman420
      Pyroman420 commented
      Editing a comment
      Ik draag een kunstgebit.. die gaat savonds in een bakje met een tabletje. Mijn tong heb ik tot mijn grote spijt achteraf idd niet uitgebreid gepoetst.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      anoniempje123 Pyroman420 Mondwater kan ook een uitkomst bieden.

    #63
    Ik had gisteren een half grammetje mengeling papaya, amnesia, somango in de volcano gedraaid en lag in mijn nest en dacht zou ik nu nog met de wagen kunnen rijden? Nee, uiteraard niet. Nu, een half dagje later merk je daar natuurlijk niks meer van. Hoe moeilijk is het om dat nu is objectief te kunnen testen aan de hand van bepaalde waardes in je bloed? Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? En een flik ziet toch ook het verschil, dus waarom zou die tijdens een controle mij moeten gaan controleren op wiet als ik duidelijk zichtbaar nuchter ben? Enfin, ik heb dus geen schrik en laat mij ook geen schrik aanpraten.

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Blijkbaar is dat dus heel moeilijk, en er gaat aardig wat in mis. helaas.

    • anoniempje123
      anoniempje123 commented
      Editing a comment
      Totdat je de consequenties zelf onder ogen ziet... Ik dacht precies zo, wil mezelf best een foto toevoegen zodat jullie zien dat ik eruit zie als een doodnormale nederlandse man

    #64
    Hierbij een voorbeeld rapport. CBR.rapport.voorbeeld.onderzoek.drugs (1).pdf

    Comment


    • anoniempje123
      anoniempje123 commented
      Editing a comment
      Jellinek geeft aan dat 4,6% van de Nederlanders afgelopen jaar een joint heeft gerookt.. dat zou ongeveer 800.000 slachtoffers zijn voor t cbr

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Als je quetiapine gebruikt wordt een motorvoertuig besturen ook afgeraden zie ik, als ik zomaar wat google.
      Daarmee valt het in dezelfde categorie als wiet: Je had het kunnen weten.
      De halveertijd (zo heet dat niet denk ik?) is 7 uur lees ik dus dan zou je na 7 uur nog de helft in je bloed hebben.
      Hoeveel mag je daarvan hebben? Idunno maar das vast op te zoeken.

    • Pyroman420
      Pyroman420 commented
      Editing a comment
      Dat klopt #QnQ maar ik gebruik het ruim van tevoren en ook maar 12,5 milligram. Dat is een dosis van niks. Vandaar ook al om 7 uur, ruimschoots voor ik op moet staan.
      Toch zal ik mijn huisarts es vragen of het verstandig is dit te blijven gebruiken.

    #65
    10 jaar geleden kwaliteit wiet en je kon rijden wat je wou

    Comment

    Bezig...
    X