Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet op zak in frankrijk?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet op zak in frankrijk?

    Korting op 420shop
    Heren,

    sinds september 2020 is het beleid in frankrijk aangepast. Bij een aanhouding en vondst van wiet krijg je nu een boete van 200€.

    voor iedereen en zeker ook voor mijzelf die deze zomer naar frankrijk met de auto reist vroeg ik mij af!: hebben mensen hier al ervaringen mee?

    wat als je onderweg aangehouden wordt voor een controlle? Is het dan echt alleen maar een geld boete??

    groeten!!

    #2
    Allemaal wat te zien aan de hoeveelheden, aangezien je een grens over gaat ben je aan het smokkelen, dus bij de verkeerde met een slechte dag, zou het wel eens want meer dan 20euro kunnen zijn, het is er nog steeds illegaal dacht ik? Ga naar de website van de ambassade, daar zal wel info staan.
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    Comment


      #3
      Ik ben al paar x met de auto gegaan, nog nooit aangehouden. Gewoon normaal rijden je weed goed in een bakje doen die geen lucht door laat en tussen je kleding doen.
      Dan ruiken ze ook niks bij de tol Als je aankomt..
      Voor betalen.
      En bij eind bestemming kan je lekr je stick smoke

      Comment


        #4
        Gebruik deze bakjes...
        20220709_165049.jpg
        20220709_165032.jpg

        Zat zwartwit snoep in omspoelen en hergebruikt.
        Je ruikt niks meer der van πŸ˜πŸ‘Œ

        Comment


          #5
          Jaa dat dacht ik ook haha. Had het idee hasj mee tenemen vanwege de lucht.

          was benieuwd of misschien mensen hiermee ervaring hebben. Het worden aangehouden aan de weg en dan ook nog de auto doorzocht wordt.

          als het echt maar om max 200€ gaan dan is het verhaal heel anders haha

          Comment


            #6
            Waarom denk je ΓΌberhaupt dat je tegengehouden/gecontroleerd ga worden ? Ga je het zo uithangen onderweg toch πŸ˜‚πŸ˜‚
            ga al meer dan 10j elk jaar naar Frankrijk om te vissen, nog nooit controle gehad (onderweg toch)

            Comment


            • KnetterMug
              KnetterMug commented
              Editing a comment
              Ik ook niet in de 12 jaar al πŸ˜πŸ‘Œ

            #7
            Goed punt

            Comment


              #8
              Posible

              Comment

              Bezig...
              X