Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietolie mee in het vliegtuig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietolie mee in het vliegtuig

    Korting op 420shop
    Hoi! Ik zit met een vraagje, ik gebruik sinds enkele jaren wietolie om te kunnen slapen. Ik heb al sinds ik kind ben problemen met slapen en dit is in de loop van de jaren erger geworden.
    Sinds ik begonnen ben met wietolie gaat het slapen gelukkig vaker wel dan niet goed en voel ik me stukken beter.
    Maar over ruim een maand ga ik op vakantie naar Spanje, Sevilla en daar verblijf ik dan 2 weken.
    Ik mag geen wietolie meenemen in het vliegtuig maar zie er ontzettend tegenop om zonder wietolie te moeten,
    Het kost me uren om in slaap te komen, ik krijg dan weinig tot geen slaap en ik weet ook hoe neerslachtig en moe ik ervan word.
    Ik krijg mijn olie niet via de huisarts; heb jarenlang slaapmiddelen geprobeerd en inmiddels geeft de huisarts aan dat ik te jong ben voor een verslaving, dat ik de oorzaak moet aanpakken (ben ik ook mee bezig) en dat slaapmiddelen op de lange termijn niet helpend zouden zijn. Met slaapmiddelen is hij dus ook heel voorzichtig, die krijg ik ook niet zomaar meer mee, daarom koop ik mijn wietolie via via.

    Nu vraag ik me af hoe ik wietolie mee zou kunnen nemen in het vliegtuig. Ik hoef niet eens het hele potje mee, een paar druppels zodat ik toch wat slaap kan krijgen in mijn vakantie.
    Dit zou, op wat voor manier, toch moeten lukken? Was eerst van plan om wat druppels weg te moffelen in een heel klein potje of zakje of wat dan ook maar ik weet niet hoe groot of klein de pakkans is en vind het best eng!
    Hoe zouden jullie zoiets oplossen?

    Alvast heel erg bedankt!

    #2
    Tjah hopelijk halen de hondjes er u niet uit hé

    Comment


      #3
      Niet aan beginnen lijkt mij, sws is het volgens mij niet zo heel lastig om in spanje zelf iets te verkrijgen, al zit daar ook risico aan vast

      Comment


        #4
        Heb je niet speciale locaties waar je wiet mag benutigen? Maar je moet wel op een lijst ofzo staan

        Comment


          #5
          Boek een busreis.

          Comment


            #6
            Kan je die week gwn niet schakelen naar een slaappill?

            Comment


              #7
              CBD olie is legaal binnen Europa en niemand gaat dat flesje open maken om te checken wat er nou echt in zit.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Zal je net zien, zo een net van de opleiding, hondje erbij enzo dag vakansie.

                Comment


                  #9
                  Ik zou de gok niet nemen, heb regelmatig honden gezien bij het instappen ook op schiphol trouwens.

                  Ik stuur een link mee met adressen in Sevilla waar je het legaal kan kopen, misschien zit je in de buurt.
                  Veel plezier

                  https://www.miistercbd.com/es/compra...spana/sevilla/
                  sigpic

                  Comment


                  • Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment
                    Kijk, daar heeft het meiske wat aan.

                  #10
                  chocolaatjes ermee maken !!

                  Comment


                    #11
                    In je kluis proppen,en aanduwen met je pink
                    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                    Comment


                      #12
                      Met de post naar je locatie sturen. Heb ik ook wel eens gedaan naar Portugal Werd netjes door het hotel in mn kamer gebracht zelfs
                      Overigens vloog een kennis van mij met een vol flesje thc/cbd olie in zn toilet tas naar Oostenrijk zonder dat die het doorhad.
                      Overigens meende ik te hebben gelezen dat er ook wat Cannabis social clubs zijn in Spanje waar je wat kan/mag kopen?

                      Comment


                        #13
                        Je kan altijd proberen

                        Comment


                        • belladonna
                          belladonna commented
                          Editing a comment
                          Jij niet
                      Bezig...
                      X