Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

politie is langs geweest !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: politie is langs geweest !!

    hebben we n keer n schappelijk persoon met n onbevooroordeelt verstand is t ook niet goed!!!
    als hij er melding van maakt is t toch ook gelijk gedoogd!de agent had immers alles kunnen snoeien!
    grtz

    Comment


      #17
      Re: politie is langs geweest !!

      ja daar heb je een punt, normaal ben je gewoon alles kwijt, en krijg je een prent als je het niet zelf hebt voorgesteld de zooi dan maar te kappen.

      rotburen wel...over de stank klagen... je zou ze bijna een kuubje of wat gier via het wc-raampje toestoppen
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: politie is langs geweest !!

        idd sommigge mensen zijn gewoon mieren neukers!diegene die de plant ruiken zijn meestal diegene die t weten,en alleen al omdat je n wietplant in de tuin hebt,de politie bellen!naar mijn mening is t verstand van deze deze mensen verschrompeld,iets waar ze zo weinig van afweten zo te bevooroordelen!die K*T <haha>die wss de polietie heeft gebeld ,beseft alleen niet dat die practigge cactus op haar vensterbank,waar ze zo trots op is,waarschijnlijk gevaarlijker is om in te nemen dan wiet!(vette trip shit)en dat mag wel!haha grtz
        Last edited by markster; 29 August 2011, 22:11.

        Comment


          #19
          Re: politie is langs geweest !!

          om te antwoorden op de vraag over de lamp:

          Ja zulke lamp is zeker geschikt om onder te bloeien verder. Gebruik ze zelf ook al is. voor 1 plant is 200watt al genoeg zelfs.

          Groeten

          Comment


            #20
            Re: politie is langs geweest !!

            oooh menijke man das pas kut !!
            sigpic

            Comment


              #21
              Re: politie is langs geweest !!

              Bedankt voor de reacties !!!

              Ik denk dat ik ga voor de spaarlamp wil niet op de kosten worden gejaagt en moet snel beslissen .
              Ik ga voortaan gewoon een klein hokje maken en skrog proberen te kweken en
              daar komt een verslag van

              want ben er goed ziek van. Ben vanaf mei bezig geweest en dan dit
              maar ja dan gaan we gewoon sniekie kweken

              men leert met vallen en opstaan

              mvg meijneke

              Comment


                #22
                Re: politie is langs geweest !!

                Oorspronkelijk geplaatst door markster View Post
                veel replys enkel weinig antwoord op de vraag!
                ik denk persoonlijk dat t zeker de moeite loont er n hps lamp boven te hangen.buiten dat je nu n mooie afgebloeide ww kan roken zal de opbrengst beter van kwaliteiet en kwantiteit!zo lang hoef je niet meer, dus de extra kosten wbt stroom zullen bijna niks zijn!mocht je de lamp niet hebben liggen is dat n extra investering van een dikke 70 euro.
                grtz
                hier voledig mee eens zou zelf geen spaarlampen gebruiken
                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                Comment


                  #23
                  Re: politie is langs geweest !!

                  Hee Meijneke,

                  Hier wordt ik eigenlijk een beetje misselijk van.
                  De regering gedoogd buitenplanten, om de binnenplanten binnen maten te houden.
                  Maar toch drijven ze ons zo naar binnen toe.
                  En wat de buren gedaan hebben vind ik ook niet correct.
                  Een beetje buurman was naar JOU toegekomen en dan waren
                  jullie er wel uitgekomen. Als mijn buurman 2 meter hoge planten had staan zou ik blij zijn.
                  Iemand met een oogst van 2 kilo vind het meestal niet zo erg om even iets te delen als de ander toevallig
                  zonder zit

                  OT:
                  Ik verheug me op je volgende verslagje.
                  Maar weet je zeker dat spaarlampen de beste keuze zijn?
                  Ik meen ergens gelezen te hebben dat die nooit het goede kleurenspectrum
                  bereiken voor de bloei periode. (N.B. Dit is al lang geleden en ik kan dit ook helemaal fout hebben)
                  Hoeveel watt aan licht en hoeveel planten worden het ongeveer.
                  Als je het helemaal stealth wil gaan doen is een Secret Jardin misschien een idee?
                  Natuurlijk wel een beetje duur maar dan heb je ook wat.

                  (Let op, deze regels gaan een beetje Offtopic:
                  Wat ik altijd grappig vind zijn die microkweekjes, in een koelkast of een grote computerkast bijvoorbeeld.
                  In een computer kast zijn de gaten voor de fans ook altijd aanwezig dus dat is handig.
                  En een voeding voor de ventilatoren krijg je al (2dehands) voor 15,-.)

                  Heb je al een beetje ervaring met binnenkweken? Denk ook eens na over wat voor medium je gaat gebruiken.
                  Let wel op dat als ze je met hydro pakken dat je waarschijnlijk wel een hogere straf gaat krijgen.
                  Maar daar willen we niet over nadenken he!
                  In ieder geval super veel succes en ik hoop dat het je goed gaat met je binnenplanten!

                  Comment


                    #24
                    Re: politie is langs geweest !!

                    gonzo
                    ja het liefste wil ik dat ook maar ik woon met me vriendin en die vind het geen fijn idee
                    met zo een warmte lamp

                    je kunt duidelijk zien wie hier in dit huis de broek aan heeft

                    homegrown

                    ik ga me eerst verdiepen in wat voor kast ik wil want kan zelf ook iets maken ok me werk
                    ik werk in een in de metaal dus dat word wel wat miss maak ik daar ook wel een verslag van maar dat moet ik nog even zien
                    Last edited by meijneke; 30 August 2011, 21:12. Reden: re

                    Comment


                      #25
                      Re: politie is langs geweest !!

                      Als je haar nou eens wat van je vorige oogst laat proeven gaat ze misschien wel akkoord *tihi*

                      Nou nee maar ff serieus. Ik was net even iets aan het opzoeken om je warmte probleem op te lossen.
                      Is dit geen goed idee?: http://www.desjop.nl/index.php?actio...p_id=5&lang=NL
                      (Even een side note, ik probeer geen enkele wijze reclame te maken voor desjop maar daar ga ik meestal
                      naartoe als ik ergens de prijs van wil weten.
                      En toen stuitte ik op die aanbieding.
                      Maar even over die led lampen. Sommige zeggen zelfs een hogere g/w rating te halen met watt lampen.
                      Dit snap ik wel want je kunt ze natuurlijk een stukje korter bij hangen en de warmte die die hps dingen afgeven
                      zal toch wat doen met de planten.
                      Nu komt het nadeel, en het is een flinke: Prijs.
                      Je betaalt toch al gauw 300-400.- voor 120-150watt.
                      Maar als je maar 5-10 planten hebt is het misschien wel rendabel.
                      Vergeet niet dat je hiervoor geen aparte trafo o.i.d. nodig hebt. (vooral handig voor veiligheid!)
                      Misschien maakt die veiligheid voor jouw niet zoveel uit, als je hps lampen professioneel en geordend kan
                      er in principe niet zoveel misgaan. Maar als je ooit gepakt wordt zal de straf wel milder zijn.
                      Het enigste wat ik ervoor zou kopen is zo'n beveiligde stekkerdoos.
                      En natuurlijk heb je niet zo'n grote afzuiging nodig als er niet zoveel warmte ontwikkeling is.
                      Last edited by ceBep; 30 August 2011, 21:17. Reden: quote verwijderd

                      Comment


                        #26
                        Re: politie is langs geweest !!

                        726 euro is wel een heel dure oplossing, Homegrown.
                        En een hogere g/w rating met led daar is niks van waar...

                        Comment


                          #27
                          Re: politie is langs geweest !!

                          Dat kan heel goed van dat led, maar daarom zei ik ook sommige zeggen zelfs.
                          726,- is inderdaad een heel dure oplossing. Daar ben ik het mee eens.
                          Was ook niet echt een tip, ik zag gewoon net dat ie in de aanbieding was.
                          Ik lees nu pas dat je in de metaal werkt.
                          Wat je ook doet, ik verheug me op je verslag.

                          Comment


                            #28
                            Re: politie is langs geweest !!

                            Oorspronkelijk geplaatst door meijneke View Post
                            maar ja dan gaan we gewoon sniekie kweken
                            --
                            men leert met vallen en opstaan
                            inderdaad, maar met binnenkweken is het wel zo dat als je valt dat dan ook meteen een stuk harder cq duurder is... sniekie is niet meer genoeg, een upgrade naar "f*cking GEHEIM" evt met optie "gezond paranoia" lijkt me meer op z'n plek... ze zijn al eens aan de deur geweest voor je, de buurtjes hebben geklaagd en zullen dus bij het minste of geringste weer aan de bel hangen. Er is geen grens aan de hufterigheid van mensen als ze eenmaal bloed hebben geroken...
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment


                              #29
                              Re: politie is langs geweest !!

                              daarom kan je beter planten zetten die je niet reukt
                              bv super lemo haze en lemon skunk
                              die reuken alleen maar naar citroen

                              Comment


                                #30
                                @ Abel

                                Mijn advies voor binnen is wel zorg voor een goede koolstoffilter. Maar als je in de metaal zit is het misschien goedkoper er zelf een te maken

                                Comment

                                Bezig...
                                X