Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

politie is langs geweest !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: politie is langs geweest !!

    Oorspronkelijk geplaatst door Abel View Post
    daarom kan je beter planten zetten die je niet reukt
    Een Skunk die niet ruikt ? Iedereen herkent de geur van wiet
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #32
      Re: politie is langs geweest !!

      Als wiet niet naar wiet ruikt is het gewoon geen wiet. Maar er bestaat wel verschil in geurintensiteit. Zelf vind ik de witte soorten nogal prominent ruiken en de paarse soorten minder. Maar dat is een geurervaring op persoonsniveau. Maar een penetrante geur afgeven doen ze allemaal. Maar ja, de ene mens ruikt ook sterker dan de ander, nietwaar?

      Comment


        #33
        Re: politie is langs geweest !!

        ik zou de relatie met die buurtjes eens onder de loep leggen voordat er kinky kweekplannetjes in gang worden gezet. Onder het motto : "keep your friends close, but your enemies closer" gewoon eens uitnodigen voor een bakje koffie en wat social talk. Als die in de gaten hebben dat je een normaal en redelijk mens bent en meedenkt met hun situatie zullen ze eerder geneigd zijn dat ook met jou te doen. Op dit moment weet je dat als er maar een haar scheef zit er weer politie aan de deur komt, je wilt naar de situatie dat niet de politie maar de buurman zelf aan de deur komt als er iets scheelt. Dus begraaf je wraakgevoelens, pak die pot stroop erbij en pak die lui in. Zorg ervoor dat ze je mogen, doe eens een klusje voor ze, idealiter zou je een gezamelijke "vijand" moeten hebben. Dan wordt het zij+jij tegen de rest, en zullen ze wel 2x nadenken voor ze je nog eens verlinken en daarmee hun eigen glazen ingooien. Je kan ze op een later moment altijd nog een streek leveren mocht je dat willen, maar timing is daarbij vitaal > doe dat op een moment dat het jou het beste uitkomt, niet als reactie op een door hen gekozen moment want dan mis je het verrassingsvoordeel en is ook meteen duidelijk uit welke hoek de wind waait.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #34
          Re: politie is langs geweest !!

          moreweed ik denk niet dat de buren hebben gebeldt ik woon naast een druke steeg en met de buren had ik het ook besproken

          dat ik planten in de tuin zou zetten

          Comment


            #35
            Re: politie is langs geweest !!

            Ik hoop dat je je niet geintimideerd voelt door de buurt om een soort te kiezen die je eigenlijk niet zo graag wilt. Elke wiet ruikt nou eenmaal. De ene misschien wat sterker dan de andere, maar zonder filter ruik je het toch wel. Filters zijn er van 80,- tot zo'n ongeveer 250.- Er zijn natuurlijk duurdere maar op deze groep willen we ons even richten. Denk ook even na voordat je de stap naar binnen zet, hier nog een paar voor en nadelen tegenover buitengroeien:
            Voordelen:
            - Je kunt tot 5 keer per jaar oogsten
            - Temperatuur en luchtvochtigheid kun je zelf regelen
            - Takken die overgebroken zijn of zelfs hele planten zijn verleden tijd, binnen is er geen storm
            - Mensen zien of ruiken niets. Niemand weet dat je planten hebt staan
            - Je hebt wat meer keuze in medium, soort en voedingsmiddel (je kunt bvb gaan hydrokweken)
            - Voor zover ik weet is binnenwiet van betere kwaliteit dan buitenwiet
            Nadelen:
            - Het is duurder, veel duurder. Zowel in aanschaf als in terugkerende kosten, denk vooral aan stroom
            - Het is illegaal

            Misschien heb je je keuze al gemaakt en is deze info overbodig maar ik hoop dat je er nog wat aan hebt.

            Comment


              #36
              Re: politie is langs geweest !!

              `nou dat mogen jullie weleens komen reuken in mijn tuin reuk je citroen
              en ik heb de super lemon haze staan
              en geen wouten, toen ik de arjan haze 1 had staan stond in juni al de wouten op mijn stoep
              en alle 5 planten meegenomen

              Comment


                #37
                Re: politie is langs geweest !!

                @Meijeneke : da's wel een tricky situatie dan als je geen idee hebt waar de overlastmelding vandaan komt. Tussendoor : zo in het voorbijgaan wat opmerken en dat meteen melden bij de wouten..bah dat is echt verlinkerij in z'n goorste vorm! Enige uitzondering : foute dingen met kinderen (en dan nog pak je dan zelf de honkbalknuppel)

                maar goed : de situatie is nu dus wel zo dat ze je in de smiezen hebben. Zowel de politie(die aan de deur is geweest en daar ook melding van heeft gemaakt intern neem ik aan), als een of ander malloot die het nodig vond je aan te laten pakken. Ik weet niet hoe heldhaftig jij je voelt, maar de odds zijn inmiddels tegen je. Misschien moest je de zaak even op z'n beloop laten, je overgebleven plantje als kamerplant aanhouden, geen lamp of ander "professioneel" aan te merken spul gebruiken en domweg het volgend jaar afwachten. Eventueel zou je om de verklikker uit z'n tent te lokken wat aktiviteiten kunnen ontplooien die lijken op het hebben van een binnentuin, maar dat niet zijn. In de computerwereld wordt gesproken over honeypots : een makkelijk doelwit wat maar een functie heeft : doelwit zijn. De aktiviteit die dat doelwit genereert kan je een clue geven of het 1/ veilig genoeg is om op deze locatie door te gaan met kweken en 2/of en door wie je in de gaten gehouden wordt. Let natuurlijk wel op dat je potje honing je geen vette bekeuring oplevert

                Veel succes ennuh : beter nu even balen dan straks een vette prent > hufters en wouten moet je nooit onderschatten. Dit is geen spelletje waarbij je emoties mee mogen doen
                Last edited by moreweed; 31 August 2011, 22:12.
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #38
                  Re: politie is langs geweest !!

                  Oorspronkelijk geplaatst door meijneke View Post
                  hij zegt ik wil een afspraak met maken je mag van mij 1 plant binnen zetten
                  en de andere moeten weg hij noteerde dat ook dat ik een plant binnen heb staan en dat zou hij invoeren
                  vraag me niet waar in?? erg vaag allemaal

                  Erg vaag inderdaat hij zeg jou dat jij 1 plant binnen mag houden waarschijnlijk ivb met geur over last.
                  Hij heeft jou geen toestemming gegeven om 1 plant onder lampen binnen te kweken....
                  Hij zeg je mag 1 plant houden en binnen zetten.
                  Binnen kweken onder lampen is streng verboden.
                  Daarnaast als de politie bij je binnen val kan jij dan bewijzen dat je van hem toestemming heb?
                  Weet je zijn naam ? heb je zwart op wit dat jij 1 plant binnen mag kweken?
                  Zoals je zelf al zei het was vaag.... pas op dat ze straks niet weer bij je voor de deur staan en je pakken op binnen kweken.

                  groetjes Bella
                  God was never on your side..

                  Comment


                    #39
                    Re: politie is langs geweest !!

                    belladona
                    ik weet dat het streng verboden is die lamp maar hoe moet ik anders me plant afbloeien ?????

                    en ja ik heb net buro gebelt en inderdaat weten ze dat ik 1 plant binnen heb !! en de naam van de agent heb ik van de buurman die kon die wout van vroeger
                    (net gebelt toen ik las van jou berichtje over bewijs )

                    en ik ga echt geen kamer vol zetten hoor gewoon hokje van 1.00l/0.70b/0.80h en daar me aqaruim op met hokje als tafel zeg maar

                    moreweed ik laat het inderdaat ff rusten nu en kijk het even aan maar me hok komt er zoizo vroeg of laat


                    fotos van waar hij nu staat in het was hok let niet op de bende
                    DSC01303.jpgDSC01301.jpgDSC01302.jpg
                    Last edited by meijneke; 1 September 2011, 18:51.

                    Comment


                      #40
                      Re: politie is langs geweest !!

                      Veel succes Meijneke, laat je niet gek maken en blijf zo objectief mogelijk checken of binnenteelt inderdaad een veilig uit te voeren optie is.
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment


                        #41
                        Re: politie is langs geweest !!

                        zo snel mogelijk compleet tentje kopen met 600 watt lamp erin,en 500 cub afzuiger en filter.dan kan je die plant van je lekker af laten bloeien.en verder lezen op dit forum hoe je met een plant toch nog mooie oogsten kunt halen.moet je wel minimaal 3 weken voor groeien.

                        Comment


                          #42
                          Re: politie is langs geweest !!

                          Jammer dat je oom agent aan de deur hebt gehad, wel aardig van hem dat je 1 plant mocht houden.
                          Aangezien dat de plant in Nederland verboden is, dus een geluk bij een ongeluk.
                          Sterkte met het af bloeien van je plant.
                          Als een boer niet kan zwemen, dan lig het aan het water.

                          Comment


                            #43
                            Re: politie is langs geweest !!

                            Waarom klagen mensen zo over de stank, ten eerste de lucht is vaak best lekker/niet verkeerd.
                            Ten tweede dit is gewoon wat je niet wilt dat jou geschied doe dat ook een ander niet, stel dat die buren van jou wietplanten hadden en jij ze flink rook in je tuin, dan had je ook niet gebeld.
                            Die agent is nog best redelijk vind ik.

                            Comment


                              #44
                              Re: politie is langs geweest !!

                              dit verhaal klopt erg weinig van,
                              ten 1e 5planten voor eigen gebruik mag helemaal niet!!!! enkel gedoogd,waarbij geen geldboete volgd of voorkomen!, mits je afstand doet.enkel geld dit voor buiten

                              ten 2e een agent die jou verwijst een plant na binnen te zetten??? dat kan ik al helemaal niet geloven.

                              1plant en 1 lamp binnen,is al genoeg waar de gemeente je,je huurhuis kan uitzetten.

                              nu vraag ik mij af, heeft die agent zich gelegitimeerd??? want zoniet, is die niet eens bevoegd om 1 stap in jou woning te mogen zetten.ook al had je 30planten buiten.
                              ten 2e weet je zeker dat dit echte agenten waren?? want er zijn heel veel nep agenten actief.
                              ten 3e kan een agent dat een schorsing opleveren,omdat hey jou aanraad om 1 plant binnen te zetten.
                              ten 4e of je hebt echt een agent gehad die zelf tegen deze zinloze wet is omtrent cannabis

                              mijn hint? pas op met die binnenplant, voor die agent alsnog

                              staf

                              Comment


                                #45
                                Re: politie is langs geweest !!

                                weetje wat ik niet snap dat je dit niet gelooft denk je nou echt dat ik dit uit me duimzuig
                                denkje dat ik geen leven heb ofzo ?

                                slaat totaal nergens op

                                geef me 1 reden waarom ik zou liegen dan ??

                                me plant is trouwens geoost ik durfde er toch geen lamp boven te zetten voor als hij terug kwam

                                ps lees eenkeer de topic goed door !

                                sorry ben een beetje geprikkeld door het feit dat ik nu een hard drugs gebruiker ben geworden door dit ongelofelijke k kabinet

                                Comment

                                Bezig...
                                X