Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

politie is langs geweest !!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: politie is langs geweest !!

    ja vieze junk! kom, gaan we winkelwagentjes ritselen, vast wel een sukkel die er een piekie in heeft laten zitten ofzo
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #47
      Re: politie is langs geweest !!

      moreweed

      Comment


        #48
        Re: politie is langs geweest !!

        naaaahhh wat is dat met die autoradio's tegenwoordig zeg... ros ik dat hele dashboard eruit, zegt dat ding "bestemming bereikt" !

        Nu we de status "harddrugs" hebben wil ik ook een sterkewiet-bus met dagelijks vaste doses voor niet meer te helpen gevallen wellicht gaat dat de geitenbreiers in Den Haag nog wat ver zo in het begin, dus eerst de pijlen maar eens richten op een tipjes-omruilprogramma ofzo
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #49
          Re: politie is langs geweest !!

          Damm leef met je mee meijneke. RIP ww

          Comment


            #50
            Fuck the police

            Comment


              #51
              Re: politie is langs geweest !!

              wiet dat moet je toch spuiten
              Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

              Comment


                #52
                Re: politie is langs geweest !!

                op je hoofd ja, goed inmasseren naderhand, en een hete handdoek overheen leggen voor extra snelle eum... eum... ?
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment


                  #53
                  Re: politie is langs geweest !!

                  oja klopt
                  Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

                  Comment


                    #54
                    Re: politie is langs geweest !!

                    nou met tl kom je niet ver als je je bedenkt dat een gevorderde kweker max 1gr per watt kan draaien. tenzei hij of zij met co2 gas werkt dan max 1,2gr per watt. ik zou dus minimaal een 400w of een 600w lamp gebruiken en als je voor een 600w lamp kist dan moet je een relais gebruijken anders brand je tijdklok door. vraag even bij een growshop wat advies hoe je dat het besten kan aanpakken want met een lamp ben je niet klaar. je hebt een trafo nodig en een filter een motor enz. een goede oplossing is een kweektent kopen bij een growshop en die mensen weten wat je allemaal voor spulletjes nodig hebt. Als je serieus nadenkt over een tentje in je huis te plaatsen stuur me dan een prive bericht dan kan ik je ook precies zeggen wat je nodig hebt.


                    veel succes groet primo

                    Comment


                      #55
                      Re: politie is langs geweest !!

                      zeker klote voor je echt rot maar bij ons naast zijn ze met 2 nieuwe honde die blaffen de hele dag door.. dus als ze bij mij komen voor overlast ga ik ook lopen zeiken over die honde die de hele dag blaffen echt de HELE HELE HELE dag ik ben geen hater op honden ofzo heb er zelf ook een gehad maarja als je ze de hele hele dag hoort blaffen en je woont er pal naast word het na een tijdje wel vervelend dus ik ga nu ook niet lopen zeuren zodra ik merk dat iemand over mij gaat lopen zeuren ga ik hun aanklagen voor overlast ook , word je helemaal schijt ziek van dat geblaf maarja op t dak ga ik ook planten neerzetten duss als ze wat te klagen hebben KOM MAAR OP! maar alsnog klote voor je ik leef met je mee

                      Comment


                        #56
                        Re: politie is langs geweest !!

                        Ik zou wachten tot het 2e bezoek en dan pas verder gaan.....

                        Comment


                          #57
                          Re: politie is langs geweest !!

                          Topic is van augustus 2011.
                          Als dat tweede bezoek nu nog niet geweest is komt het niet meer denk ik.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          Bezig...
                          X