Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe moet het nu verder?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Hoe moet het nu verder?

    Het ligt niet aan buitenlanders die bij jullie inkopen komen doen,
    dat doen ze immers al zolang er shops zijn en vroeger maakte
    de politiek hier geen problemen van.
    De huidige politiekers zijn van een ander soort, de enge soort,
    en wie is verantwoordelijk voor die huidige politiek???
    Juist ja, zijn kiezers! Als men op zulke partijen stemt die het tegenwoordig
    voor het zeggen hebben, dan weet je waar je u aan kan verwachten.

    En wat je daar lult over goede voorzieningen niet hebben?
    Daarmee dat vele Nederlanders met hun kapitaal de grens over vluchten en
    hier hele villawijken opkopen, of dat ze in grote getallen zich hier in onze hospitalen
    laten opereren...zo slecht zijn die voorzieningen hier blijkbaar niet dan.

    Oorspronkelijk geplaatst door hanspy View Post
    Hebben de Belgen last van de hollanders in belgie? Krijgen jullie omdat er hollanders zijn andere wetten? NEE, maar omgedraait wel.Wij krijgen WEL andere wetten omdat jullie in Belgie en frankrijk geen goede voorzieningen hebben , Gaan jullie maar je eigen regering lastig vallen. Ik ben het zat.

    ---------- Post added at 04:07 ---------- Previous post was at 04:01 ----------

    Nou en? Laat ze dat maar denken. Ik ben geen drugs runner maar een 59 jaar oud mannetje.lol.Maar pesten kan heel simpel door gewwon langzaam te gaan remmen, in de stad vervelend te gaan gedragen tegen over hun , nou ja je kunt zelf ok wel wat bedenken. Maar het gaat er om dat ze weg blijven. Op die manier gaan de gewone mensen klagen, de winkeliers gaan klagen, de economie gaat het merken en heel misschien is er dan iemand die denkt dat het allemaal wel genoeg is geweest.En is het alle problemen wel waart. Vergeet niet dat het ook de gewone winkeliers zijn geweest die als hoofd moot liepen te klagen over die vervelende koffie shops in hun straat.Laat die het dus ook maar eens voelen dat ze zonder die touristen het ietsjes moeilijker zullen krijgen.

    Comment


      #32
      Re: Hoe moet het nu verder?

      Politici hebben een andere kijk op de realiteit dan hun kiezers.

      Comment


        #33
        Re: Hoe moet het nu verder?

        @Hanspy: Ik vind dat je hier onaangenaam aan het aanzetten bent tot vreemdelingenhaat.

        Het probleem zit niet bij de burgers, maar bij de politici aan beide kanten. En bij jou zo te zien: Jij maakt van jezelf een bron van overlast door onschuldige vreemdelingen te pesten. Moeten we jou maar eens gaan weren?

        Comment


          #34
          Re: Hoe moet het nu verder?

          liever ni blani, zen eerste keuze zou wel is belgie kunnen zijn

          Comment


            #35
            Re: Hoe moet het nu verder?

            Oorspronkelijk geplaatst door hanspy View Post
            Nee. En wat mij betreft zijn alle belgen, duitsers en vooral de fransen voor altijd weg uit nederland. Dankzij jullie zitten wij nu met problemen. Ik ben zelf van plan om elke auto uit een van die landen te gaan pesten. Weg, Ga zelf je zooi maar oplossen. Omdat jullie te lui zijn geweest en wij te makkelijk hebben we nu vette rotzooi. Ik ben geen buitenlander hater geweest. Ben oud genoeg om beetje verstandig te zijn. Maar wat Opstelten nu heeft geflikt naar aanleiding van de vele buitenlanders en de daar mee gekomen overlast hebben wij nederlanders nu dit. Daarom blijf maar lekker in Belgie. Ga daar maar zorgen dat de boel in orde komt. Kunnen wij bij jullie komen kopen. Kijken of jullie blij zijn als het dan door ons verpest word. Ik ben gewoon bloed link en heel boos.
            Beste Hans, U komt me dunkt heel veralgemenend over. Toen wij naar Checkpoint gingen was er helemaal geen sprake van overlast. Enfin, zelf nooit gezien of ondervonden. De grens over en snel terug. En geloof me, met Belgische nummerplaten in Terneuzen trek je als "vreemdeling" geen extra aandacht. Het is niet dat de coffeeshops ons met gesloten armen ontvangen he

            Comment


              #36
              Re: Hoe moet het nu verder?

              Als Belgen hier komen voor de tulpen of de efteling, dan leggen we extra parkeerterreinen voor ze aan.

              Als ze hier komen voor een jointje, dan is dat "overlast".

              Ik zie veel liever de Belgische blowers dan de rest van de toeristen. De blowers hebben tenminste smaak en zijn aanspreekbaar. Dat kun je niet zeggen van tulpentuurders (welke imbeciel gaat er in godsnaam naar tulpen staren?) en eftelinggangers met hun blerende kroost op de achterbank.

              Comment


                #37
                Re: Hoe moet het nu verder?

                Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                Als Belgen hier komen voor de tulpen of de efteling, dan leggen we extra parkeerterreinen voor ze aan.

                Als ze hier komen voor een jointje, dan is dat "overlast".

                Ik zie veel liever de Belgische blowers dan de rest van de toeristen. De blowers hebben tenminste smaak en zijn aanspreekbaar. Dat kun je niet zeggen van tulpentuurders (welke imbeciel gaat er in godsnaam naar tulpen staren?) en eftelinggangers met hun blerende kroost op de achterbank.

                Comment


                  #38
                  Re: Hoe moet het nu verder?

                  De discussie tot zover:

                  Opstelten: We voeren een wietpas in om overlast te voorkomen. Dat doen we op 1 januari 2012.
                  Burgemeesters/politie/experts: Dat voorkomt geen overlast, dat creeert overlast, en een belachelijke berg rompslomp. Wie gaat daarvoor betalen?
                  Opstelten: Ehhh... Okee, dan stellen we 'em uit tot juni. Dan kunnen jullie je zaken op orde krijgen.
                  Burgemeesters/politie/experts: <onverstaanbaar gemompel>

                  Ik denk dat die hele pas er nooit van gaat komen.

                  Comment


                    #39
                    Re: Hoe moet het nu verder?

                    Moderne managers in goed geleide bedrijven worden geselecteerd op realiteitszin, verantwoordelijkheidsgevoel en een bescheiden ego.
                    Politieke gezagsdragers zijn nagenoeg altijd megolomane hemelbestormers met een ego van hier tot Tokio.

                    Comment


                      #40
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #41
                        Re: Hoe moet het nu verder?

                        De lieden die overlast veroorzaken komen zowel uit Nederland als uit het buitenland. Overigens zou ik ook geen coffeeshop als buurman willen. Het liefst heb ik totaal geen buren overigens.

                        Comment


                          #42
                          Re: Hoe moet het nu verder?

                          Goed idee, Xtreme, alle buren verbannen naar Belgie. Ik zit met een gereformeerde doorklusser rechts; een huilbaby links, een studentenhuis tegenover me en een schreeuwfamilie achter me. Van mij mogen ze allemaal door coffeeshops worden vervangen. Hoe veel (of weinig) overlast shops ook veroorzaken, ze hebben tenminste sluitingstijden.

                          Comment


                            #43
                            Re: Hoe moet het nu verder?

                            Ik heb ooit tijdelijk een rijtjeshuis bewoond. Een buur hield van Andre Hazes, maar dan wel keihard. Toch maar liever een wietkweker met een veilig tentje als buurman.

                            Comment


                              #44
                              Re: Hoe moet het nu verder?

                              Misschien wil de Telegraaf wel een nieuw profiel van wietkwekers publiceren.

                              Heeft uw buurman:
                              - Altijd een glimlach en een vriendelijk woord,
                              - Een vrolijke, sociale hond,
                              - Nooit lawaaiige, dronken feestjes,
                              - Nooit los vuilnis voor de deur;
                              - Vrienden die zachtjes komen en zachtjes gaan,

                              Dan is uw buurman zeer waarschijnlijk een wietkweker. Waarschuw onmiddelijk de politie!

                              Comment


                                #45
                                Re: Hoe moet het nu verder?

                                Je vergeet de goed onderhouden tuin of bloembakken op het balkon. Dat is ook een duidelijke aanwijzing.

                                Comment

                                Bezig...
                                X