Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe moet het nu verder?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Hoe moet het nu verder?

    Inderdaad: Iemand met een fatsoenlijke tuin moet groene vingers hebben. Allemaal tuig!

    Comment


      #47
      Re: Hoe moet het nu verder?

      bij de opening van de albert heijn in brasschaat was er ook overlast hoor...

      Comment


        #48
        Re: Hoe moet het nu verder?

        Je hebt geen idee van de overlast van de lagere school in mijn buurt. Afval, geschreeuw, gehuil, belletje trekken, fout geparkeerde auto's van ouders... Geef mij maar wiet-toeristen.

        Comment


          #49
          Re: Hoe moet het nu verder?

          Ouders die met zo'n kinderaanhangwagentje achter de fiets over de stoep rijden en ouders (vooral vrouwen) die minstens een half uur voor de school blijven ouwehoeren vergeet je Blani.
          Trouwens vrouwen met een paraplu zijn levensgevaarlijk: zodra ze iets interessants zien in een etalage -en dat gebeurt vaak- blijven ze abrupt stil staan. Voor je het weet ben je een oog kwijt door een balein van de paraplu. Dus parapluus moeten verboden worden. Er moet een paraplu-politie komen.

          Comment


            #50
            Re: Hoe moet het nu verder?

            dan krijg je paraplu dragers die zich provocerend gaan opstellen
            Afbeelding-61-600x464.png

            Comment


              #51
              Re: Hoe moet het nu verder?

              Ik gebruik nooit een paraplu (een hoed werkt veel prettiger), maar dat ding van geodude, dat wil ik hebben!

              Met de school hier heb ik nog eens serieuze mot gehad, toen ze een feest binnen hadden maar de speakers naar buiten gericht hadden, over een verlaten, verregend plein. Gewoon pure, asociale overlast.
              Bij mijn eerste vriendelijke klacht zei de directrice "dat ze het recht had, en een vergunning, en dat ik tot 8 uur 's avonds kon opzouten, want dan liep de vergunning af."
              Om acht uur stopte de herrie niet, maar werd juist harder. Het feest verplaatste zich naar buiten. Om negen uur was het feest afgelopen, afgezien van een paar dronken leraren voor de deur, en de muziek die nog steeds doorknetterde.
              Ik ben dus nog maar eens langs gegaan, en kreeg te horen "dat ze heus straks gingen afbouwen, maar nu geen tijd hadden om de muziek uit te zetten". Mijn antwoord was "Ik wel". Ik heb de versterker uitgezet en de speakers losgekoppeld, waarop de directrice dreigde de politie te bellen. Mijn commentaar: "Ga je gang". Ik bleef gewoon met mijn armen over elkaar staan wachten - en grappig genoeg werd die directrice heel nerveus. Ze begon te frummelen met haar telefoon (is 112 zo lastig te bellen?) en verdween uiteindelijk het gebouw in... om te bellen, of om eens te bedenken hoe diep ze in de stront zat?

              Uiteindelijk is het gesust door een concierge (en is het stil gebleven)... maar zou een coffeeshop niet definitief gesloten zijn voor zulk asociaal gedrag?

              Comment


                #52
                Re: Hoe moet het nu verder?

                Ach, pesten en elkaar dwars zitten is zo oud als de mensheid. Vaak worden degenen die pesten het nijdigst als je er geen acht op slaat. Na een pedagische vermaning draaide mijn dochter -ze was toen 13 of 14 jaar oud- een muziekje waarin heel vaak de tekst voorkwam: "I don't care what the old man says". Het was de bedoeling dat ik nijdig werd, maar zij werd nijdig omdat ik hier niet op reageerde.

                Comment


                  #53
                  Re: Hoe moet het nu verder?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                  Ik gebruik nooit een paraplu (een hoed werkt veel prettiger), maar dat ding van geodude, dat wil ik hebben!

                  Met de school hier heb ik nog eens serieuze mot gehad, toen ze een feest binnen hadden maar de speakers naar buiten gericht hadden, over een verlaten, verregend plein. Gewoon pure, asociale overlast.
                  Bij mijn eerste vriendelijke klacht zei de directrice "dat ze het recht had, en een vergunning, en dat ik tot 8 uur 's avonds kon opzouten, want dan liep de vergunning af."
                  Om acht uur stopte de herrie niet, maar werd juist harder. Het feest verplaatste zich naar buiten. Om negen uur was het feest afgelopen, afgezien van een paar dronken leraren voor de deur, en de muziek die nog steeds doorknetterde.
                  Ik ben dus nog maar eens langs gegaan, en kreeg te horen "dat ze heus straks gingen afbouwen, maar nu geen tijd hadden om de muziek uit te zetten". Mijn antwoord was "Ik wel". Ik heb de versterker uitgezet en de speakers losgekoppeld, waarop de directrice dreigde de politie te bellen. Mijn commentaar: "Ga je gang". Ik bleef gewoon met mijn armen over elkaar staan wachten - en grappig genoeg werd die directrice heel nerveus. Ze begon te frummelen met haar telefoon (is 112 zo lastig te bellen?) en verdween uiteindelijk het gebouw in... om te bellen, of om eens te bedenken hoe diep ze in de stront zat?

                  Uiteindelijk is het gesust door een concierge (en is het stil gebleven)... maar zou een coffeeshop niet definitief gesloten zijn voor zulk asociaal gedrag?
                  sorry hoor, maar volgens mij ben jij hier degene die asociaal is in je verhaal. Voor die 1 keer per jaar ofzo, dat die mensen wat muziek spelen en feesten..

                  Oke, ikzelf zou er ook nie mee opgezet zijn natuurlijk, maar komaan. Het is niet dat het iets is dat wekelijks gebeurt ofzo he..

                  en ge hebt het over 9uur 'savonds.. als dat nu om 4uur snachts was, ja.. dan was uw reactie wel terecht
                  Last edited by Shades of Green; 12 January 2012, 16:36.

                  Comment


                    #54
                    Re: Hoe moet het nu verder?

                    misschien stond er wel K3 op haha

                    Comment


                      #55
                      Re: Hoe moet het nu verder?

                      @Shades of Green: Als de 1000 mensen in mijn buurt allemaal ieder jaar 1 feestje houden, dan zijn er 3 feestjes per dag. De muziek waar ik het over heb was twee straten verder te horen, dus daar mochten zeker 1000 mensen van meegenieten.

                      Als het nou essentieel was geweest voor het feest, dan was het nog okee geweest, maar het feest was dus binnen en de muziek buiten, voor niemand.

                      Als je zo'n hoop mensen last bezorgd, zonder enige noodzaak, dan ben je een hufter en dan mag je daarop worden aangesproken.

                      Daarbij moet een directrice geen valse beloftes geven ("om 8 uur is het afgelopen") en niet liegen ("ik heb nu geen tijd")

                      Maar ja, als je met kinderen werkt dan mag alles, want kinderen zijn heilig...

                      Comment


                        #56
                        Re: Hoe moet het nu verder?

                        Kinderen heilig, vergeet het maar. Kinderen zijn de afspiegeling van de sociaal-culturele achtergrond van hun ouders. Mijn vrouw werkt in het onderwijs en heeft vaak contact met de buren van de school. Wat irriteert de buren? Niet het belletje trekken, niet het lawaai tijdens het speelkwartier. Wat ze wel irriteert is dat kinderen hun lege drinkkartonnetjes in hun tuin smijten terwijl er prullenbakken op het schoolplein staan. Mijn vrouw zegt er gewoon niks meer over: als ze er iets van zegt gebeurt het in versterkte mate terwijl ze een andere kant opkijkt. Eens per week raapt ze bij de buren de weggeflikkerde rotzooi van haar leerlingen op. Het resultaat: mijn vrouw is juffrouw "vuilniszak".

                        Comment


                          #57
                          Re: Hoe moet het nu verder?

                          Naar mijn mening waren het vooral de Franse drugtoeristen die voor overlast zorgden in Bergen op Zoom en Roosendaal.

                          Vooral de jongens met hun te hoge petjes op. Tevens komt de overlast meestal niet van coffeeshop bezoekers (nu toch niet meer) maar van de jongens die naar de thuisverkopers en illigale weedpanden gaan. Criminaliteit is het zoiezo daar er hier geen gedoogbeleid voor bestaat.

                          Als Europa een gemeenschappelijk beleid wil voeren over de Euro - zone is het mijns inziens hoog tijd dat men dit legaliseert. Zeker in deze tijden.

                          Wanneer de overheid de kweek zelf in handen neemt, heeft men naast controle op kwaliteit, een monopolie als hoofdleveranciers aan de shops + 21% belasting op de verkoop van dezelfde shops. Dit zou het begrotingstekort niet alleen oplossen in veel landen, maar voor een overschot zorgen. Tevens een legalisering van de thuiskweek voor eigen gebruik, onder de vorm van registratie en vergunning zodat controle op hoeveelheid planten makkelijk uit te voeren is. Tevens een verplichting aan de thuiskweker om bij een te grote voorraad, hun weed naar een soort weedbank te brengen, deze kan de overheid dan weer doorverkopen en jou een klein bedragje terugschenken hiervan.

                          zelfs de ambtenaren die deze jobs zouden moeten uitvoeren (er zijn er toch op overschot) zouden henzelf grandioos terugbetalen!!!!

                          Ik zou een heel uitgewerkt plan voor zulk een beleid kunnen uitwerken, indien voorzien van exacte cijfers aan begroting van de laatste jaren zelfs de economische invloed hiervan kunnen berekenen. Maar wat voor zin heeft dit als ik bij niemand kan gaan aankloppen die dit beleid zou willen voeren.

                          Spijtig genoeg zijn onze politiekers al een kleine 20 jaar blind, of dom, t'is hoe je het bekijkt. Want ze zien al lang niet meer wat er leeft onder de bevolking....

                          just my 2ct's

                          Corsaxx out!!!!!
                          Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                          Comment


                            #58
                            Re: Hoe moet het nu verder?

                            ik had soms als belg zelfs overlast van NL drugpushers... idd meestal met zo'n pet ergens vanbove op hun afro gesmeten en vaak in een golf I of II

                            Comment


                              #59
                              Re: Hoe moet het nu verder?

                              of met een man of 5 in een peugeot 106 die bijna uit elkaar valt
                              Wil je blowen, moet je het zelf growen

                              Comment


                                #60
                                Re: Hoe moet het nu verder?

                                nee da was ik

                                Comment

                                Bezig...
                                X