Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe moet het nu verder?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: Hoe moet het nu verder?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Toch maar even een thread starten om wat de onduidelijkheid duidelijk te maken.

    -Mogen wij als Belg nog iets kopen in een coffeeshop bij jullie?

    -Gaan er al coffeeshops deze regel uitoefenen of is het maar vanaf mei 2012?

    Hoop hier toch wat wijzer te worden...

    mvg Tom

    #2
    Re: Hoe moet het nu verder?

    betere vraag:
    wie ooit zo'n pasje moest hebben... scan het ff in in hoge resolutie als je wil
    (passprintertje kost 60€

    Comment


      #3
      Re: Hoe moet het nu verder?

      Misschien in de grens gemeenten, maar in amsterdam enzo??? Die mannen leven daar gewoon van het drugstoerisme, en als je als toerist dan niets meer kan krijgen in de coffeeshop zullen er wel heel veel mensen niet meer gaan.
      Ik ken persoonlijk een 10 tal amerikanen die jaarlijks 14 dagen afzakken naar het land waar je legaal kan smoken . En duizenden euro's verdoen, voor hun is dat pas vakantie. En er zullen er wel nog zo zijn die veel geld uitgeven tijdens hun bezoek in Nederland.

      Comment


        #4
        Last edited by Micronaut; 4 January 2012, 18:21.

        Comment


          #5
          Re: Hoe moet het nu verder?

          Gohja, een paar vrienden van mij zijn onlangs tegengehouden met 5 joints, maja ze zaten die dan ook te roken int midden vant stadxp. Dusja als ge die flikken nie provoceert...
          De wet zegt dat het bezit van 1 vrouwelijke plant of 3g wiet gedoogd wordt, dus men kan het afnemen als men wil,thangt af van flik tot flik... ( en de omstandigheden). Maar aangezien vzw trekt uw plant al 3x is vrijgesproken (gewoon omdat die wet zo onduidelijk is) denk ik dat je niks moet vrezen met 1 plantje. En als je met geen te hoge hoeveelheid wordt tegengehouden, dan wordt je naam in 1 of andere databank gestoken, en stellen ze je vragen ( waar je het vandaan hebt, hoeveel het koste) en daarna hoor je er niks meer van.
          En dan nog, het is absurd om als een crimineel beschouwd te worden omdat je wat gedroogde plantenonderdelen op zak hebt

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Hoe moet het nu verder?

              IDD, de regering heeft andere prioriteiten. MAAAAAAAARRRRRRRRRRRR.... we hebben een nu eerder LINKSE partij dan een rechtse.
              Rechts staat flink buiten en de Waalse winst is getreken op de linkse rug van Di Rupo.
              Welk voordeel kunnen wij er misschien niet uithalen ... op termijn

              Comment


                #8
                Re: Hoe moet het nu verder?

                GEEN
                wij zijn vlamingen, wij halen geen/weinig voordeel uit belgie!
                en belangrijker zaken? Idd ja maar die pakken ze ook niet aan
                gwn kastje vol zetten, pakke ze je zegde gewoon van manne wette et zelf eigelijk wa da mag en ni mag? terwijl ze staan te discusieren met elkaar gooide rap paar plante in den blender en 2 over de tuinmuur .. zo werkt belgie..

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe moet het nu verder?

                  Een legalisation zal nooit komen onder een rechtse partij, maakt u geen illusies.
                  Hetzij misschien de VLD ooit. Het is dankij hen en links dat er een gedoogbeleid is.
                  Moest NVA of CD&V nu volledig aan de top staan mocht ge uw gedoogbeleid direct vaarwel kussen.
                  Dus als gebruiker denk ik wel dat je er voordeel uit haalt.

                  Dat ons leven heel duur geworden is, en nog duurder zal worden zal onder elke partij een gegeven feit zijn. Het is gewoon de crisis.
                  De nieuwe regering is nog maar net begonnen, dus 't is nog te voorbarig om te oordelen. We weten nog niet wat ons echt te wachten staat. Alleen dat het geld gaat kosten. Maar de EU zit dan ook in onze nek te hijgen... Enfin, het zal een significant jaar zijn zonder twijfel !

                  *En net voor hij op plaats reactie klikte zoefde de wind onheilspellend overheen het dak*

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoe moet het nu verder?

                    CD&V is pro legalisering...
                    ma doet er ni toe man wij zijn belgen.. we don't give a fuck

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe moet het nu verder?

                      Dan heb ik ook een leuk verhaal check deze link maar eens hier doen ze ook nog moeilijk haha
                      En mij kunnen ze ook de pot op gare knakkers die regeringen.
                      Amerika heeft sinds 2009 medicinaal gebruik toegestaan in 32 van de 52 staten
                      En er zijn nu cannabis sociaal clubs waar men 72 planten mag kweken,en zelfs 1 kilo mag vervoeren na die medi sociaal clubs.
                      Engeland zijn ze gestart met het medicinaal gebruik van patienten.
                      Spanje heeft nu cannabis sociaal clubs waar medicinaal gebruik word toe gestaan.
                      Zwitserland heeft een programma opgezet waar mensen hun medicinale cannabis kunnen halen.
                      Nederland het land waar je mag blowen wiet kunt kopen doet moeilijk als je het als medicijn aanvraagt ?.
                      Moeilijk doen ze allemaal want THE WAR ON DRUGS IS A LOST CASE ze weten dat het anders zit.
                      Maar toegeven dat ze altijd fout zijn geweest is moeilijk hoor.
                      De mensen 75 jaar voorliegen dat het drugs is kan iedere gek.
                      Maar dan ook nog onderzoek laten doen om het in een kwaad daglicht te zetten vind ik nog het ergst.
                      Dat nu wetenschappers na voren stappen met hele andere bewijzen,worden ze nerveus van.
                      Toegeven dat het helemaal geen schadelijk plantje is maar zelfs heel goed werkt bij talloze ziektebeelden.
                      Maargoed kan er nog uren over blijven praten kijk maar eens mijn link snap je mijn frustratie.

                      Mvg Gizmo
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...45ltr-x-600hps

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoe moet het nu verder?

                        denk dat voor iedere blower/grower die frustratie groot is gizmo maar natuurlijk in jouw geval nog veel erger daar dit echt voor je werkt op medicinaal vlak en je niks anders hebt op medicinaal vlak die je zo verder helpt
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoe moet het nu verder?

                          @ gizmo: amen! ik heb uw situatie gelezen en ik vindt dat dus ronduit schandalig! Het wordt dringend tijd dat die conservatieve mongolen wakkergeschud worden, het is gewoon te ziek voor woorden om iemand die ziek is zijn medicijn te ontkennen! Ja, neem maar morfine en al die andere brol, want wiet das toch wel zeer gevaarlijk komaan zeg, zolang het geen geld opbrengt zal het hun niks kunnen schelen, wees er maar zeker van dat in de hogere kringen geld wordt uitgegeven om legalisering tegen te gaan, de farmacie heeft er namelijk alle baat bij.

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoe moet het nu verder?

                            Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
                            CD&V is pro legalisering...
                            ma doet er ni toe man wij zijn belgen.. we don't give a fuck
                            Neje we don't give a fuck tot we het moeten afgeven natuurlijk :p
                            Jo Vanderneuzen (CD&V) heeft nochtans goed laten opmerken dat het gedoogbeleid direct moet teruggefloten worden.
                            Dus of CD&V (een Christelijke conservatieve partij) zo pro is, daar zou ik mijn geld niet op inzetten.

                            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo 30 View Post
                            Dan heb ik ook een leuk verhaal check deze link maar eens hier doen ze ook nog moeilijk haha
                            En mij kunnen ze ook de pot op gare knakkers die regeringen.
                            Amerika heeft sinds 2009 medicinaal gebruik toegestaan in 32 van de 52 staten
                            En er zijn nu cannabis sociaal clubs waar men 72 planten mag kweken,en zelfs 1 kilo mag vervoeren na die medi sociaal clubs.
                            Engeland zijn ze gestart met het medicinaal gebruik van patienten.
                            Spanje heeft nu cannabis sociaal clubs waar medicinaal gebruik word toe gestaan.
                            Zwitserland heeft een programma opgezet waar mensen hun medicinale cannabis kunnen halen.
                            Nederland het land waar je mag blowen wiet kunt kopen doet moeilijk als je het als medicijn aanvraagt ?.
                            Moeilijk doen ze allemaal want THE WAR ON DRUGS IS A LOST CASE ze weten dat het anders zit.
                            Maar toegeven dat ze altijd fout zijn geweest is moeilijk hoor.
                            De mensen 75 jaar voorliegen dat het drugs is kan iedere gek.
                            Maar dan ook nog onderzoek laten doen om het in een kwaad daglicht te zetten vind ik nog het ergst.
                            Dat nu wetenschappers na voren stappen met hele andere bewijzen,worden ze nerveus van.
                            Toegeven dat het helemaal geen schadelijk plantje is maar zelfs heel goed werkt bij talloze ziektebeelden.
                            Maargoed kan er nog uren over blijven praten kijk maar eens mijn link snap je mijn frustratie.

                            Mvg Gizmo
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...45ltr-x-600hps
                            Ja dat is een duidelijk vastberaden punt dat je daar aankaart. Ik begrijp het heel goed.
                            Ik heb een man eens horen zeggen: Why give a cure when the disease is a multi million dollar business.

                            Comment


                              #15
                              Re: Hoe moet het nu verder?

                              Jup zo ver is het inderdaad gekomen helaas, profijt maken op andermans miserie.

                              Comment

                              Bezig...
                              X