Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

    Korting op 420shop
    in de shop komen ook mensen een bakkie doen, mag dat wel zonder pas??? en wat nou als ik een veilige plek zoek om een stickie te roken en ik heb mn wiet van de straat of aphotheek mag ik het dan wel in de sjop roken want thuis word er niet gerookt??!!... dit zijn zomaar een paar van de 100de vragen waar ik mee zit! er zijn ook plekken voor hero-junks dus dan zou ik toch ook wel mn onschuldige stickie moeten kunnen roken op een veilige plek??!!..
    hoe zien jullie dit of weet iemand hoe dit rechtmatig in elkaar zit???? er zijn naar mij mening veels te veel losse eindjes om de pas door te laten gaan. het zou niet zo kunnen zijn dat je zonder de pas niet naar binnen mag bij "de club'' .. als ik naar de voetbal ga waar ik niet lid van ben mag ik wel in de kantine zitten maar niet mee voetballen...... mmm
    NO PANIC... GO ORGANIC !

    #2
    Re: bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

    Al die vragen kun je hier stellen: formulieren.justitie.nl/nosearch/minister (even zelf knippen en plakken anders staat deze site als referrer in hun stats en dat is niet de bedoeling natuurlijk.
    Last edited by mathijs; 19 April 2012, 10:34.

    Comment


      #3
      Re: bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

      Je stelt wel een heleboel vragen, maar op de eerste is het antwoord eenvoudig. Zoals de naam al zegt worden coffeeshops besloten clubs. Dat houdt in dat alleen leden/pashouders recht hebben op toegang en anderen niet. Naar ik vermoed zullen zelfs de eigenaar/voorzitter en de werknemers lid/pashouder moeten worden. Eigenlijk een beetje krom, niet waar? De vroegere eigenaar/exploitant wordt voorzitter en moet een pasje hebben om het pand dat hij huurt of in eigendom heeft, te mogen betreden. Overigens heb ik in de Kamerstukken van dit wetvoorstel hier niets over kunnen terug vinden.

      Comment


        #4
        Re: bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

        Zou het gewoon eens gaan vragen bij je shop.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

          ik heb indd al het een en ander gevonden! en lees net dat deze pas mss niet door mag gaan.. eindelijk een beetje positief nieuws!
          NO PANIC... GO ORGANIC !

          Comment


            #6
            Re: bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

            als het echt een besloten club word kunnen de leden op gaan draaien voor de criminele activiteiten van andere ledenbv harddrugs inkopen zeg maar wiet van meer dan 15%.denk maar dat ik voor de pas pas.en denk dat de shophouder ook niet op ledenvergaderingen zit te wachten.de break even club lijkt me wel wat,geen winst geen verlies maar wel hoogwaardig rookwaar,maar dat is natuurlijk niet de bedoeling

            Comment


              #7
              Re: bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

              Kvind het dop als je weet dat heel jullie economie naar de zak gaat :d 8/10 klanten waren van buitenland? En als de coffeeshops uit de kosten moeten kopen gaat de prijs van wiet dan niet super hard stijgen?

              Comment


                #8
                Re: bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

                Merkwaardig, ben zelf altijd in de veronderstelling geweest dat toeristen hier puur kwamen voor onze bollen velden.
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                Comment


                  #9
                  Re: bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

                  Oorspronkelijk geplaatst door Gueriallagrower View Post
                  Kvind het dop als je weet dat heel jullie economie naar de zak gaat :d 8/10 klanten waren van buitenland? En als de coffeeshops uit de kosten moeten kopen gaat de prijs van wiet dan niet super hard stijgen?
                  Ik snap geen hout van je redenering. Waarom zou onze economie naar de knoppen gaan, als de buitenlanders geen cannabis meer kopen? De invloed van de niet-ingezetenen-drugskopers op het BNP is macro-economisch te verwaarlozen. En wat Nederland aan bestedingen misloopt, wordt in het land van herkomst weer in de regionale economie gepompt. Als de handelsbalans het zou moeten hebben van de beperkte bestedingen van wat drugstoeristen dan zou het niet best gesteld zijn met onze economie.
                  Last edited by Xtreme; 1 May 2012, 15:06.

                  Comment


                    #10
                    Re: bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

                    Nee maar groot gedeelte van het toerisme komt naar nederland (adam) om naar de hoeren en de shops te gaan.. als er dingen komen zoals:
                    - als een shop sluit, en er een andere bestemming in komt, mag t nooit meer een shop worden
                    - een shop mag niet meer zomaar ergens gezet worden
                    - De regering geeft subsidies aan hoere huizen/coffeeshops op de walle om hun bestemmingsplan te veranderen
                    - Wietpas

                    Al deze zaken hebben betrekking op 1. het toerisme, waarmee ongeveer heel adam vol mee zit, ze prate eerder engels tege je als nederlands, veel toeriste winkels zijn op hoere en weed ingespeeld (denk aan bongs etc. leuke tshirts) Dit zal flink kelderen! en 2. Criminaliteit, Het bestaat, Het is verkrijgbaar, illigaal of legaal boeit niet.. alleen met illigaliteit krijg je geen belastinggeld, geen sociale controle en alleen maar problemen.. De beste manier om iets te beperken is door het zelf in de hand te nemen.. klaar en niet al die BS eromheen om blowers in een kwaad daglicht te zetten..

                    FUCK die regels

                    Comment


                      #11
                      Re: bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

                      Ik word overigens graag in het Engels aangesproken, omdat ik de indruk heb dat de meeste Nederlanders het Engels beter beheersen dan hun moerstaal.

                      Comment


                        #12
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          #13
                          Re: bakkie koffie in de shop maar geen wietpas??

                          My grandfathers pig is too big for his wife. She takes him in her hand and makes him very stife. Ik snap zelf geen mallemoer van wat ik nu heb geschreven. Maar dat is niet bijzonder, dat overkomt me bij voortduring.

                          Comment

                          Bezig...
                          X