Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

garagebox drogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: garagebox drogen

    Korting op 420shop

    #2
    Re: garagebox drogen

    Mogen je ouders het niet weten, hoe oud ben je?
    En stel jezelf eens eerst voor, lees de regels en post je topic op de juiste plaats.

    Comment


      #3
      Re: garagebox drogen

      Week een huisje op centerparc's lijkt me beter , lekker warm stoken en ondertussen zelf lekker in het zwembad hangen

      Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

      Comment


        #4
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

          Comment


            #6
            Re: garagebox drogen

            oh sorry.
            ja ik heb dit profiel al meer dan een jaar maar ben niet echt actief en ben me daardoor vergeten voor te stellen. ik zal het zodadelijk doen!
            en we zijn allemaal meerderjarig. onze leeftijden gaan van 21 tot 24 maar wonen idd nog allemaal thuis dus dat gaat niet lukken.

            we kennen wel enkele mensen die alleen wonen maar deze willen of het risico niet nemen of ze zijn niet echt te vertrouwen qua eerlijkheid..
            daarom wouden we eens navragen of er misschien mensen zijn die ervaring hebben met ons idee.

            en als we een huisje huren op centerparks ofzo, is dat niet even risicovol dan een garagebox afhuren?

            Comment


              #7
              Re: garagebox drogen

              en als we een huisje huren op centerparks ofzo, is dat niet even risicovol dan een garagebox afhuren?
              haha!! lekker growen in centerparks, why not kdenk dat dat eerder een grapje was roekikie haha..ff nadenken, want tzit hier vol met grapjassen op JD
              aaah dat was funny!!! veel succes!! khoop dat je een oplossing vindt want zo gaat het moeilijk worden denk ik!!

              grtz
              Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
              A friend with Weed is a friend Indeed

              Comment


                #8
                Re: garagebox drogen

                Wiet ruik altijd naar stro als je het droogt.
                En drogen in gehuurde ruimte is niet slim want het gaat heel erg ruiken
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: garagebox drogen

                  Een huisje huren op Centerparcs.. het moet niet gekker worden! Mag wat kosten.. Je hebt toch vast wel een maat ergens zitten die dat wel voor jou kan doen, eventueel in ruil voor een aantal grammetjes
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #10
                    Re: garagebox drogen

                    Ik zou sowiezo voor Landal gaan..

                    Doorknippen!

                    Comment


                      #11
                      Re: garagebox drogen

                      Ik maakte echt geen grap
                      Zoals ik zei je stookt het lekker warm in het huisje , lekker door tochten , lekker vlot drogen
                      Je zorgt er voor dat direkte buren je zien blowe en niemand die denkt die jongens zijn aan het drogen maar aan het feeste een hele week , zuipe , blowe
                      4/5 man in een huisje , 100 euro de man , een week lol en je weed droog


                      Ajo
                      Ventje
                      Living in Second live for real

                      Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                      Comment


                        #12
                        Re: garagebox drogen

                        of steek het in een grote kartonnen doos en zet het ergens ev buite zorg wel voor goede ventilatie dan!
                        maar luchtdicht gaat ook maar omdat de hoeveelheid groter zal zijn
                        dan enkele tientalle grammetjes zou ik het niet aan raden je kunt ook nat curen en dan geforceerd drogen
                        je vind heus wel een oplossing!

                        Comment


                          #13
                          Re: garagebox drogen

                          hola, dat 'nat curen' kan wel eens de oplossing bieden! maar natuurlijk hebben we daar nog een heleboel vragen over :p

                          1. moet dit gebeuren met de hele plant onder water te houden of mogen het ook de knopjes appart zijn? als de knopjes apart mogen zijn hebben we minder volume, en dus minder plaats nodig.
                          2. kunnen we tijdens het nat curen de doos bv ook afsluiten zodat de stank er niet uit komt? natuurlijk voor het water te verversen moeten we het opendoen maar voor in de tijd hiertussen. of moet het water in continue contact staan met verse zuurstof?
                          3. heeft mss iemand tips/hints om het water snel zonder veel problemen te kunnen verversen? we dachten aan een rooster ofzo om de toppen/planten er uit te filteren.
                          4. en 'geforceerd drogen' , kan dit gebeuren door bv een haardroger te gebruiken? omdat we met een haardroger het vocht misschien terug IN de knop blazen ipv het te verdampen? en moet deze dan warme of koude lucht blazen?

                          jullie zijn allemaal al heel erg bedankt!
                          zonder dit forum waren we nu op zoek naar een garagebox om te huren dus merci iedereen! :p

                          Comment


                            #14
                            Re: garagebox drogen

                            1. moet dit gebeuren met de hele plant onder water te houden of mogen het ook de knopjes appart zijn? als de knopjes apart mogen zijn hebben we minder volume, en dus minder plaats nodig.
                            Budjes losknippen.

                            2. kunnen we tijdens het nat curen de doos bv ook afsluiten zodat de stank er niet uit komt? natuurlijk voor het water te verversen moeten we het opendoen maar voor in de tijd hiertussen. of moet het water in continue contact staan met verse zuurstof?
                            Water in een doos zal niet echt gaan werken dude, ghegheghe een bak of emmer. deze mag niet geheel afgesloten zijn. Tijdens het watercuren komen er ook gassen vrij die weg moeten kunnen. De buds moeten geheel onder water zitten, niet aan de lucht. Deze moet je dus met een net of vergiet op de kop of zoiets onder water houden.

                            3. heeft mss iemand tips/hints om het water snel zonder veel problemen te kunnen verversen? we dachten aan een rooster ofzo om de toppen/planten er uit te filteren.
                            Het water moet je gedurende 7 dagen dagelijks verversten, Vaker is beter.

                            4. en 'geforceerd drogen' , kan dit gebeuren door bv een haardroger te gebruiken? omdat we met een haardroger het vocht misschien terug IN de knop blazen ipv het te verdampen? en moet deze dan warme of koude lucht blazen?
                            Beste droog je het geforceerd in een koude luchtstroom, meer warmte zal meer thc oxideren dus dan verlies je nog meer potentie. Gewoon ruim gespreid in de wind van een ventilator drogen. Het is dan op 2 a3 dagen droog

                            Comment


                              #15
                              Re: garagebox drogen

                              haha ja met doos bedoelde ik een curverbox of iets in die aard.

                              en als we iets kunnen fixen dat er continue een kleine hoeveelheid zuiver water in de box gaat en deze dan overstroomd(vuil water) zodat er eig continue zuiver water wordt toegevoegd?
                              of is het echt belangrijk dat al het water in 1 keer vervangen wordt?

                              Comment

                              Bezig...
                              X