Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zaadjesvraag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: zaadjesvraag

    Korting op 420shop
    Hallo, ben al weken bezig uit te zoeken hoe het nou zit met legaal zaden kweken.
    Zaden zijn legaal, maar daarvoor heb je wel plantjes nodig. 5 plantjes zonder lamp, en daarvan plukken?
    Hoe doen die zaadhandels dat dan? Ik hoop op antwoord, alvast bedankt Iedereen

    #2
    Re: zaadjesvraag

    Als cannabis enkel voor het zaad gekweekt wordt, kan men daar een vergunning voor aanvragen. De overheid zal regelmatig controles uitvoeren en geen enkel plantdeel (op het zaad na) mag het terrein verlaten. Dat is wat ik er van begrepen had. Maar het 'illegaal' doen is veel makkelijker.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: zaadjesvraag

      zover ik weet mag dat gewoon hoor en anders gewoon doen

      Comment


        #4
        Re: zaadjesvraag


        Grote zaadkwekers doen dat in een land met ruimere mogelijkheden, maar vaak gebeurt het gewoon zoals jij en ik ook kweken: illegaal.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: zaadjesvraag

          canada, israel en afrika produceren zaden voor de grotere jongens.
          die hebben er ook een vergunning voor maar draaien echt met hele flinke ruimtes en worden ook gecontroleerd

          Comment


            #6
            Re: zaadjesvraag

            onzin
            de meeste zaden worden hier in nederland gemaakt in kassen
            je hebt diverse kassen waar legaal cannabis zaad gekweekt word alleen staat het niet overal bekend
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: zaadjesvraag

              onzin dat de meeste zaden hier in nederland worden gemaakt.
              mischien de nederlandse zaden maar bijna alle zadenbanken kopen van elkaar
              en de zadenbanken hier in nederland kopen ook bijna allemaal in uit andere bronnen.
              de nederlandse zaadmarkt is maar heel erg klein als je andere continenten gaat bekijken.
              er wordt ook meer zaad geimporteerd dan geexporteerd hier.
              zaad kweken in nederland gebeurt dan ook echt niet legaal in kassen maar op zolders en in loodsjes.
              noem jij maar eens iemand op in nederland die een vergunning heeft.
              zelfs arjan van de greenhouse, dat is toch wel de grootste hier, die produceert niet in nederland

              Comment


                #8
                Re: zaadjesvraag

                Sensi wel, die s toch ff 10voud betert dan de greenhouse.

                Comment


                  #9
                  Re: zaadjesvraag

                  @010
                  ik zou dom zijn als ik hier namen en adressen zou gaan vermelden van de mensen die legaal zo mogen kweken.
                  dan zouden diegene gek gemaild worden door gastjes die ook 'n verrgunning willen hebben.
                  ook greenhouse kweekt z'n zaden zelf in nederland maar denkt iedereen nu werkelijk dat arjen z'n locaties openlijk gaat vermelden!!
                  dan zou hij iedere week beroofd worden door rippers en dergelijke en vandaar dat de legale kwekerijen ook niet openbaar bekend worden gemaakt.
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: zaadjesvraag

                    zal je wel ff wat materiaal pmen dat je kan zien waar de grote zitten.
                    als je het hebt over hokjes van 10m2 dan zitten die zeker bijna allemaal in nederland.
                    alleen kopen een hele hoop zaadbanken extern in bij de grotere growers.
                    zal ook even geen namen noemen maar er zijn denk ik heel weinig locaties in nederland waar 500m2 aan zaadteelt gebeurt
                    terwijl je dat in het buitenland weer wel ziet.
                    ik heb nog foto's liggen uit spanje israel en canada waar je echt van achterover valt hoe groot dat is.
                    die jongens leveren een groot gedeelte van de markt aan, en dat is ook aan de prijzen te merken.
                    vraag maar eends aan de greenhouse of een andere of ze voor het weekend even 300.000 zaden willen leveren van 1 soort.
                    dat is in spanje en israel niet echt een probleem zeg maar.

                    Comment


                      #11
                      Re: zaadjesvraag

                      je hebt helemaal gelijk 010
                      ik ga er ook verder niet over discussieren
                      als jij het allemaal zo goed weet dan zal het wel zo zijn!
                      HOE MOET IK ONTKIEMEN
                      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                      Comment


                        #12
                        Re: zaadjesvraag

                        ben blij dat het verstand toch weer in je is gekomen, gelukkig

                        Comment


                          #13
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #14
                            Re: zaadjesvraag

                            Hier horen weer een paar filmpjes bij!



                            En Jorge gaat op bezoek bij Floweryfield (Wenen) in Oostenrijk! Stekjes zijn gewoon legaal in Oostenrijk: WTF!

                            Comment

                            Bezig...
                            X