Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gepakt met 8 planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Gepakt met 8 planten

    Nou sorry hoor maar ik vind een autoflower veel harder stinken dan een normale plant hoor
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: Gepakt met 8 planten

      Er staat nergens dat z'n buren 'm verraden hebben.
      Misschien liep er toevallig iemand langs die het geroken en doorgegeven heeft.
      Zoiets is 100 meter verderop ook nog te ruiken, dat stopt niet bij de directe buren.

      Je hoefde niet meteen mee naar het bureau, misschien krijg je nog een telefoontje om even langs te komen voor een verklaring.
      Maak ze niet wijzer dan dat ze zijn.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Gepakt met 8 planten

        Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
        ik heb ook meerdere planten in mijn tuintje gehad maar ten alle tijden met de buren vooraf even kwebbeltje maken om problemen te voorkomen.

        Comment


          #19
          Re: Gepakt met 8 planten

          @Bella- dan heb je weinig goeie normale planten geroken blijkbaar

          @QNQ- ik heb het ook niet over alleen je naaste buren maar je hebt gelijk

          hoe stiekumer alles gebeurd hoe meer mensen er gaan lullen!!!
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #20
            Re: Gepakt met 8 planten

            Klopt angel777! Ik doe er nooit zo moeilijk over. Als familie, vrienden of collega's van mijn ouders, of gewoon bezoek langskomt, dan leg ik het ze allemaal netjes uit. Vaak vinden ze rete-interessant om te horen dat er meerdere soorten zijn met ieder eigen kwaliteiten. Ik heb sowieso dealtjes met de buren, de buurjongen krijgt een aandeel van de oogst als hij een oogje in het zeil houdt. En zijn ouders krijgen geen politie op hun dak als ze weer tot 04:00 de muziek op 200Db hebben staan. De andere buurvrouw komt nooit buiten, maar zelfs die is netjes op de hoogte en weet dat er niet gehandeld wordt met het eindproduct.

            Ik moet trouwens even toevoegen dat mijn amnesia AF harder ruikt/rook dan de hele royal dane, die nu een bloei-oppervlak van anderhalve meter heeft. Als er een deur had opengestaan in het washok -die aan de tuin grenst- kon je het ruiken aan de voordeur. Zelfs een uur later nog. Ik heb 'm nu in gesloten gripzakken liggen op mijn kamer, maar zelfs hier komt zo nu en dan een flinke wietgeur voorbij.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #21
              Re: Gepakt met 8 planten

              Voor alle duidelijkheid toen ik hier kwam wonen hadden we al gelijk "mot" met de buren wie naast ons wonen en de andere buurman heeft ons bedrogen dus daar zijn ook mee klaar.
              een maat van me heeft er ook 5 staan en niemand klaagt daar over maar dat is weer omdat bijna iedereen het daar kweekt

              Edit: de buren hebben wel gebeld ik weet ook wie het is
              Last edited by Cheeser; 19 September 2012, 23:06.

              Comment


                #22
                Re: Gepakt met 8 planten

                tijd om te verhuizen dus
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #23
                  Re: Gepakt met 8 planten

                  Toch jammer van je plantjes, en je tijd en liefde die er in gestoken is ..

                  Comment


                    #24
                    Re: Gepakt met 8 planten

                    En heb je er verder nog wat van gehoord ben benieuwd naar de straf .

                    Comment

                    Bezig...
                    X