Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik hoop op wat informatie/ervaringen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Belgie: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

    Korting op 420shop
    gevolgen zijn. Het in nu 3 weken geleden en ik maak me enorm zorgen aangezien ik vollop in sollicitaties zit. (heb het hier dan over "goed gedrag en zeden" etc)

    Ook vraag ik me af hoelang het duurt vooraleer je er iets van hoort en/of wanneer je een pv opgestuurd krijgt of hoe dit ook werkt.

    Ik ben 2x in aanraking gekomen met de politie voor dezelfde feiten maar kleinere hoeveelheid (onder de 3gr) en ik was toen ook minderjarig. Voor de rest nooit in aanraking geweest met de politie en/of het gerecht.
    Ik heb uren en uren gezocht naar soortgelijke situaties op het internet maar helaas niet veel te weten gekomen en hoop hier door persoonlijke ervaringen wat wijzer te worden.

    Alvast bedankt voor de info !

    mvg

    Psyrox

    #2
    Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

    Oorspronkelijk geplaatst door Psyrox View Post
    Hoi allemaal

    ik was toen ook minderjarig.
    Nog steeds ? In principe komen dingen die je uitvreet voor je 18de nooit in je strafregister, tenzij de jeugdrechter de zaak uit handen geeft. Voor een later 'bewijs van goed gedrag en zeden' moet je dus normaal niet bang zijn. Maar als minderjarige drie keer gepakt met cannabis op zak ? Ik zou het niet weten.

    Comment


      #3
      Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

      Aangezien hij ondertussen afgestudeerd is aan een hogere opleiding zal hij nu wel meerderjarig zijn.

      Als buitenstaander zou ik zeggen dat je het al echt bont moet maken voor je 'goed gedrag' afgenomen wordt. Moest ik in jouw situatie zijn, dan zou ik ook met de poepers zitten. Ik heb iig geen ervaring hiermee.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

      Comment


        #4
        Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

        Als jij meerderjarig bent mogen ze niet tegen jou wens je ouders inlichten.
        Ik zou een klacht indienen.
        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

        Comment


          #5
          Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

          Ik ben nu meerderjarig ja voor alle duidelijkheid. En een klacht indienen tegen de politie lijkt me vrij nutteloos aangezien mn ouders de enige getuigen zijn en bij mijn weten familie niet mag getuigen.

          Hopelijk zijn er nog mensen die hetzelfde hebben meegemaakt ? graag reactie

          Comment


            #6
            Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

            ik ken mensen die meermaals betrapt zijn met meer als drie gram op zak. en daar is zelfs nooit geen proces verbaal van gekomen. gewoon wiet afgepakt mee naar het bureau heel de resem dat jij opnoemt en verder nooit meer iets van gehoord.
            heb wel geen gedacht of zoiets op je papier van goed gedrag en zeden komt.
            op mijn stond wel onopzettelijk slagen en verwondingen. had geen idee waarom dit was, na navraag leek het voor een ongeval te zijn dat ik veroorzaakt had en in fout was gesteld. dan schrik je ook wel even als je dit aan je baas moet overhandigen.
            maar zou me zo geen zorgen maken. ga je papier van goed gedrag en zeden al eens vragen bij je gemeente dan zie je of er iets opstaat of niet.

            Comment


              #7
              Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

              Normaal gezien,zolang je niet veroordeeld zijt (een rechtzaak met procureur,rechter(s),griffier)staat dit feit niet vermeld op je papier van goed gedrag en zeden.
              Maar,je bent nu wel gekend voor drugsfeiten!!!!Dit word elders appart gehouden.
              Van zodra er vingerafdrukjes afgenomen word,ben je geclasserd!!
              Waar houden die.....zich toch mee bezig,al dit gedoe voor enkele grampjes,BELACHELIJK

              Comment


                #8
                Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

                Als je de wetgeving kent, had je dit dus kunnen voorkomen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

                  Even praktisch blijven,ga nu onmiddelijk naar de gemeente en vraag een bewijs van goed gedrag en zeden aan,zolang dat allemaal nog loopt zou je een blanco moeten ontvangen.
                  Wellicht gaat dat aflopen met een sisser en zal het 9 op 10 geseponeerd worden,als je pech hebt word het een boete,al dan niet voorwaardelijk.
                  Je zit nu in de grote databank van big brother en dat is levenslang.Dus bij een verkeerscontrole heb je nu wss meer kans dat ze wat beter kijken....
                  Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                  Comment


                    #10
                    Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

                    Klote man! hier is het zo dat als je met minder als 5gram gepakt word, er niks aan de hand is, ik mag mijn wiet ook altijd houden
                    maar er zullen zeker verschillen zijn tussen Belgie en nederland..

                    Comment


                      #11
                      Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

                      Ik ken wel een handige app van de app store, volgens mij ook beschikbaar voor android en windows phone, dit noemt politiecontrole.
                      Een soort van klik systeem maar dan wel voor de flikken (betalend).

                      Grtz
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

                        Oorspronkelijk geplaatst door westport View Post
                        Ik ken wel een handige app van de app store, volgens mij ook beschikbaar voor android en windows phone, dit noemt politiecontrole.
                        Een soort van klik systeem maar dan wel voor de flikken (betalend).

                        Grtz
                        ja maar helpt niet veel als je de eerste bent die ze tegenhouden ^^

                        Comment


                          #13
                          Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

                          Klopt
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Ik hoop op wat informatie/ervaringen

                            Als je de iphone jailbreaked ken ik wel een mannier om politiecontrole gratis te hebben ook

                            Comment


                              #15
                              Re: Ik hoop op wat informatie/ervaringen

                              verder niemand met soortgelijke ervaringen? moet zeggen de meeste onder jullie hebben wel geluk gehad

                              Comment

                              Bezig...
                              X