Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Posten op dit forum, een slim idee?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Posten op dit forum, een slim idee?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Posten op dit forum, een slim idee?

    Hoe komen ze dan aan je IP?

    Comment


      #3
      Re: Posten op dit forum, een slim idee?

      Geloof me als je het in het klein doet voor eigen gebruik , zal er nooit een flik je komen neuken.

      Trouwens die foto's kan je niet als bewijsmateriaal beschouwen ( spreek uit eigen ervaring ) .
      Je advocaat veegt deze direct van tafel aangezien het niet de originele foto's zijn, kan bewerkt zijn.

      Zou meer schrik hebben voor persoonlijke kring, als ik van jou was.

      Greetz

      Comment


        #4
        Re: Posten op dit forum, een slim idee?

        Grootste gevaar zijn idd de mensen die het dichts bij je staan. Je vertelt het al snel in vertrouwen en zij verspreken zich ergens...van mij weet bijv niemand het. Zelfs niet mijn vrouw

        mobile message

        Comment


          #5
          Re: Posten op dit forum, een slim idee?

          IP's zijn inderdaad vrij makkelijk aan te komen, maar volgens mij is deze discussie al een paar keer eerder geweest toch ?
          Gewoon inloggen op de WIFI van de buurvrouw dus, of je verslag updaten als je bij de MAC zit.

          Of wegblijven, en internet alleen gebruiken om je email te lezen .. ohnee, wacht even, ook dat wordt gescreend als je het niet codeert.
          Google spidert ook alle hotmail/gmail/livemail, maar dat zal je dan ook niet gebruiken neem ik aan ?

          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Posten op dit forum, een slim idee?

            kijk maar uit wiefie, je kon weleens tegen een iPets aanlopen
            let's do some phishing in die meeldoos van jou .. <--dat klinkt eigenlijk best apart niet ?
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Posten op dit forum, een slim idee?

              Conclusie:
              Doe het of laat het.... meer is er echt niet!

              Comment


                #8
                Re: Posten op dit forum, een slim idee?

                Je moet misschien wel oppassen met foto's van smartphones. Die willen nog wel de GPS coordinaten opslaan in de foto (ook binnen). Dan maak je het de politie wel heel makkelijk. Ook voor ander geboefte trouwens.

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  #9
                  Re: Posten op dit forum, een slim idee?

                  Ik heb ooit een foto gedownload van deze site uit een kweekverslag van een fotograaf. De beste man had, zoals hij voor zijn eigen werk doet, de foto beladen met persoonlijke info. Ik heb hem gePM'd met het advies dat zulke foto's vragen om een bezoek van politie. Hij heeft ze verwijderd. Ik vind het prettig als we zo elkaar een beetje controleren op vrijgegeven info. Natuurlijk is alles terug te leiden naar een bron maar we mogen het ze best een beetje lastig maken. Het is niet alleen de politie die meekijkt, een doorgewinterde ripper kan zo ook zijn slag slaan zoals wietefras zegt.
                  Ik hoop dat er meer goedgezinden zijn als ik die af en toe eens 'n check doen en het de poster melden. Verder denk ik niet dat de politie erg actief opzoek zal gaan naar kweekjes uit zaad met maar vijf planten. Stekken en grote aantallen zijn interessanter omdat daar een 'netwerk' achter zit.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Posten op dit forum, een slim idee?

                    big brother kijkt altijd mee maar geloof me ze zoeken de grote vissen en niet zozeer de hobby boeren.en anders heb je pech net zo als ik.je beste vriend is je grootste vijand dus hoe minder hoe beter.blijft kat en muis he

                    Comment


                      #11
                      Re: Posten op dit forum, een slim idee?

                      Het is nooit slim als je dingen doe die ilegaal zijn en dan is het natuurlijk ook niet slim om het dan ook nog vast te leggen.
                      God was never on your side..

                      Comment

                      Bezig...
                      X