Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Algemeen: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

    Korting op 420shop
    Ik neem aan dat voor controles of "verdacht gedrag" dat de politie van een bepaald (stereotiep) profiel uitgaat van de cannabisgebruiker. Nu heb ik de illusie dat ik er helemaal niet uitzie als een cannabisgebruiker, maar ik dacht, tijd voor een reality check en om eventueel mijn verschijning aan te passen als ik "at risk" ben.

    Ik dacht aan:
    -leeftijd (kan je natuurlijk niet veranderen)
    -ras (kan je niet veranderen uiteraard)
    -geslacht (eventueel aan een vriendin vragen of zo)
    -haargroei
    -kledij
    -accessoires
    -auto (eentje lenen desnoods)
    -...

    Ik heb al veel tips gezien in Never Get Busted Again, maar ja, wat ben je met enkele van die tips als je land niet aan Mexico grenst. Ik neem aan dat de Belgische en Nederlandse politie ook wel haar profileringstechnieken aanwendt.

    #2
    Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

    ze kijken naar je ogen, ruiken of er geen wietgeur te bespeuren valt of ze laten je gewoon speekseltestje doen
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #3
      Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

      Mensen met een grote neus grote oren en niet symmetrisch aangezicht laten ze sowieso door.....
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        #4
        Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

        Hebben ze de giechelmeter nog niet in gebruik genomen ? Het werkt zo : je krijgt een aantal inktvlekken te zien (zwarte amorfe figuren op een wit A4tje) waarbij je gezicht wordt aangestraald met een speciale meter die spanning meet in je gezichtspieren. Als je na het zien van de complete serie (24 stuks) niet compleet in een deuk ligt mag je zowiezo doorrijden. Bij gegiechel vanaf de 3e ben je verdacht, giechel je al meteen wordt er procesverbaal op gemaakt wegens uitlachen van een ambtenaar in functie.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

          Uiterlijk is de eerste indruk. Zo simpel is het.

          NoordAfrikaans, Rastahaar, wit, zwart, geel, rood, Belg-rondrijdend-in-noord-Brabant, zonnebril in de avond, petje, piercing, kroeskop, dubbel uitlaatje, een auto met stickers of BMW.
          Dat zijn dingen die ze het eerst zien, en dat is waar iedereen z'n eerste oordeel op baseert.

          Als jij er zo uit ziet als op je avatar hoef je je geen zorgen te maken, mits je in een burgerlijk autootje rijdt.
          Wel ff die joint doorgeven voor je je raampje open doet.

          - Of wat Moreweed zei.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

            "wilt u deze even vasthouden meneer agent -geeft joint door- zodat ik kan snuffelen naar mijn rijbewijs?"
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

              Ze kunnen beter een profiel voor de agent aan maken:
              Van Saksische herkomst (bv Drenthe), stelt altijd macht boven moraliteit, kiest altijd voor de vermeende macht, heeft geen moeite met een bruin hemd of z'n moeder te verraden, is zeer verbaast als na een conflikt z'n kop in de menie gaat.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

                En zou je ook ff in mijn brandstoftank willen kijken, ik heb vermoedens dat de mazout van mindere kwaliteit is en de verkoper me er heeft opgelegd met 0,83 €/l
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment


                  #9
                  Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

                  en graag dadelijk even langskomen thuis als het schikt, dan kan ik daarna de planten erin zetten als jullie vastgesteld hebben dat er niet gekweekt wordt.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

                    Dan toon ik ook gelijk dat die 4chineesjes in mijn kelder geen namaak schoenen maken maar gewoon een Nike fetisj hebben.
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      #11
                      Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Als jij er zo uit ziet als op je avatar hoef je je geen zorgen te maken, mits je in een burgerlijk autootje rijdt.
                      Wel ff die joint doorgeven voor je je raampje open doet.

                      Comment


                        #12
                        Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

                        Waarom zou je je daar zo'n zorgen over maken? Tenzij je van plan bent om ff met een kilo te gaan rondrijden :p
                        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                        Comment


                          #13
                          Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

                          Neen, maar wel met meer dan 3 gram...

                          Comment


                            #14
                            Re: Profiel van een cannabisgebruiker volgens de politie?

                            Richt jezelf een duif af, die dragen wel het 10voud
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment


                              #15
                              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                              Comment

                              Bezig...
                              X