Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Transport naar skireis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Transport naar skireis

    Het beste is gewoon niet doen. De nadelen zijn groter als de voordelen. Gewoon lekker sporten en bezig zijn en lekker apres skieen in de avond. Als je weer ontgift en doorgespoeld terug komt van een actieve ski vakantie kan je een rokertje weer erg waarderen en het land waarin je leeft. Dan klapt zo een rokertje er weer hard in.Ik wil geen horror verhalen preken maar als je word aangehouden kan dat behoorlijk tegen vallen.

    Comment


      #32
      Re: Transport naar skireis

      Hasj kan je makkelijk meenemen. Je doet het gewoon in je jas zak, en als iemand iets zegt zeg je dat je het was vergeten maar je word niet gecontroleerd in een bus. Tenzij ze getipt zijn

      Comment


        #33
        Re: Transport naar skireis

        -woef-
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #34
          Re: Transport naar skireis

          Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
          Johan als jij 10 gram ice of andere eerste kwaliteit hasj eet ,dus pure Thc en je houd er niks aan over wil ik je stelling geloven.
          Maar ik zeg je en ik zeg het uit ervaring, pure Thc eten is echt gevaarlijk voor je psyche...

          Comment


            #35
            Re: Transport naar skireis

            Met wiet zelf gaje zoiets idd niet hebben die concentratie Thc is te laag in vergelijking
            Wat hebben studenten toch met jenever, ik weet nog in mijn tijd toen was et ook altijd hetzelfde iemand wilde wat stoer doen, haalt de jenever boven en een uurtje later zijn er daar met de lichtjes om hem of haar mee te nemen en maag leeg te pompen
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              #36
              Re: Transport naar skireis

              prioriteiten stellen :

              1/ if you can't do the time, don't do the crime. Wat is de consequentie van aan de grens gepakt worden ?
              2/ wat is het precieze doel : op vakantie gaan, er even tussen uit. Lekker even van bergen af roetsjen wat een kick op zich is. Of blowend van bergen af gaan. High als een garnaal. Blowen is recreatie *maar streng verboden in het buitenland.
              3/ 6 gram is niks, de moeite en het risico niet waard. Doe het goed of doe het niet.

              Dat gezegd hebbende : ik heb ook spul over de grens meegenomen. Soms zelfs per ongeluk. En ook heb ik datgene wat ik wou meenemen weleens vlak van te voren opgegeten. Wat me oa een langdurig gesprek met niet bestaande kabouters heeft opgelevert. En met zeer realistische stoelpoten, medereizigers die er echt uitzagen als Gandalf en vooral met mezelf. Doe ik nooit meer zoiets.
              Echte tips voor smokkelen geef ik natuurlijk niet. Want als iets werkt dan werkt het niet meer als je daar anderen over inlicht. Trouwens : reken er op dat alles ooit al eens geprobeerd is. Het is nooit slim om tegenstanders (douane, politie,maar ook je medereizigers en de buschauffeur) te onderschatten.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #37
                Re: Transport naar skireis

                Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                Met wiet zelf gaje zoiets idd niet hebben die concentratie Thc is te laag in vergelijking
                Wat hebben studenten toch met jenever, ik weet nog in mijn tijd toen was et ook altijd hetzelfde iemand wilde wat stoer doen, haalt de jenever boven en een uurtje later zijn er daar met de lichtjes om hem of haar mee te nemen en maag leeg te pompen

                Comment


                  #38
                  Re: Transport naar skireis

                  gewoon in een strijkzak in pakken en onder de bus plakken met een rol ductape, bij aankomst haal je het er weer onder weg.
                  vriend van mij had het onder een bus geplakt, met de auto er achterna gereden en bij de volgende stop na de grens had hij het er weer onder weg gehaald.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  naar oostenrijk hadden wij het trouwens gewoon in onze jaszak. joint's roken op elke stop. kom je er na de 3de joint achter dat je naast een polizei bureau staat te roken.
                  je word eigenlijk sowieso nooit gecontroleerd all helemaal niet in een bus.

                  Comment


                    #39
                    Re: Transport naar skireis

                    gewoon niks meenemen want daarginds is genoeg te krijgen als je ff zoekt
                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #40
                      Re: Transport naar skireis

                      Zo vond ik ooit een boterhamzaje terug in mijn winterjas. Midden in schiphol.
                      Die prullenbakken daar zijn een goudmijn volgens mij!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #41
                        Re: Transport naar skireis

                        maatje van me vond z'n stanleymes zo terug LR2. Het is nogal een ouwehoer, staat altijd met iedereen te grappen. Zo ook bij de controle : grapje hier, grapje daar, beetje gek doen, sleutels in het bakje, ohja! mes er ook in, door het poortje, alles in z'n zak en doorlopen. Tot ik een endje verder aan hem vraag : "heb jij nou een mes in je zak joh?" "nee man, dat kan toch niet" zegt 'tie nog. grabbelgrabbel > en jawel, daar was het stanleymes.

                        Ik heb het zelf iets anders meegemaakt : had een zakmes bij me ivm een lange tocht die ik wou gaan maken in de bush. Op de terugweg heb ik toen zo'n Gurkha-mes gekocht, geen toeristending maar eentje die het echt deed (ik zag iemand houthakken met dat ding, heb het even geinspecteerd en on the spot geruild voor een handje cash). Bij de douane mocht m'n zakmes alleen mee als het in het bagagecompartiment van het vliegtuig ging. Dat Gurkha-mes (3x zo groot, levensgevaarlijk in vaardige handen) was geen probleem, dat mocht gewoon in de handbagage blijven. Want een souvenier.
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment


                          #42

                          Comment


                            #43
                            Re: Transport naar skireis

                            Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft maar ga je je stuff verstoppen en dan over de grens smokkelen wordt zwaarder bestraft als dat je het gewoon in je jas of broekzak mee neemt

                            Ajo
                            Ventje
                            Living in Second live for real

                            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                            Comment


                              #44
                              Re: Transport naar skireis

                              Ik zou gewoon een axe deobus met het click systeem, de dop ervanaf nemen en hasj of wiet insteken en hup ready to go.

                              ik snap je helemaal dat je wat mee wilt nemen, wat is er nu adembenemender dan een lekker jointje roken on top of the mountain?

                              ik wens je alle succes ^^

                              Comment


                                #45
                                Re: Transport naar skireis

                                mountain.jpg

                                Weedmakeslaugh: you feel me

                                Comment

                                Bezig...
                                X