Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24 en 25 maart: Wietplantdag!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nederland: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

    Korting op 420shop
    Op 24 en 25 maart heeft onze overheid geen tijd om ons te vervolgen. Ze hebben belangrijker dingen te doen, namelijk het bewaken van een handjevol bozo's die over kernenergie willen praten:
    http://www.nieuws.nl/algemeen/201401...jdens-atoomtop

    Dat zijn dus ideale dagen om wiet te planten in alle parken, bossen en weiden. Je kunt rustig de tijd nemen om je dure zaadjes netjes in te graven, maar ook om vogelzaadhennep bij de kilo om je heen te strooien.

    Wie doet er mee? Of zitten jullie allemaal ramkraken, moorden en bomaanslagen te plannen voor die dagen?

    Mocht je in Den Haag wonen, hou er dan rekening mee dat een deel van de stad op die dagen tot "internationaal grondgebied" wordt verklaard. Mocht je op dat moment wiet bij je hebben, dan ben je natuurlijk schuldig aan smokkel, dus pas maar op. Aan de andere kant: Op internationaal gebied mag je misschien zomaar wiet kweken, dus sla je slag - twee dagen lang.

    Maar kon die flauwekul nou niet ergens in de woestijn of midden op zee? Moeten ze nou echt het halve land platleggen voor die ongein?

    #2
    Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

    Lol, wat een vertoon allemaal. Dat zal inderdaad wel een aanslag doen op de alertheid van de poltie in de rest van het land

    Eind maart is wellicht wat vroeg in het jaar en ik heb zelf bij mijn guerilla avonturen meer last van slakken dan van blauwe petten

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

      prima dagen ook voor het en masse doen van aangiften, op het bureau, met de nodige stampij zodat er minstens drie man bij aanwezig moet zijn. Ook leuk : bij tientallen banken naar binnen rennen met muts, handschoenen en waterpistool, roepend "dit is een overval", om dan -zodra het alarm is ingedrukt- er weer als een haas vandoor te gaan.

      -heej, wie heeft mijn account gehackt en van die malle dingen geschreven ?
      Last edited by moreweed; 29 January 2014, 21:47. Reden: toevoeging aan 'spook'bericht
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

        Als je nou echt kwaad wil, dan zou ik zeggen: Ga luchtballonnetjes oplaten bovenwinds van Den Haag.

        -verdomme, diezelfde hacker heeft mijn account gehackt om antimaatschappelijke opruierij te spuien. Ikzelf zou dat nooit doen.

        Comment


          #5
          Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

          Waren de waxinelichtjes deze week nou in de aanbieding bij het Kruidvat of de Jumbo ?
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

            sluiten die grenzen, veiligheid boven alles ! gobama !!

            Comment


              #7
              Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

              Dat wordt weer een vette rekening van onze belastingcentjes!!!
              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

              Comment


                #8
                Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                Ik speel wel al langer met het idee om een rondreis te maken langs ieder politiebureau, om daar wat kempzaad in de perken te deponeren. Die dagen zijn daar ideaal voor. Heeft iemand nog standaardbrieven om aangifte te doen van grootschalige hennepteelt?

                Wat ik wel bizar vind: Nederland heeft officieel geen kernwapens, maar toch betalen we als burger om een atoombommenparty te voorzien. Voor mensen die hun bommen hier parkeren. Stel je voor, je buurman parkeert zijn auto, jij mag er niet in rijden, maar je betaalt wel parkeergeld en voor de feestjes van de autodealer. En dan wordt je ook nog uit je huis gedwongen als dat feestje aan de gang is. Zelfs een gek zou daar nog niet voor tekenen!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                  Op 24 en 25 maart heeft onze overheid geen tijd om ons te vervolgen. Ze hebben belangrijker dingen te doen, namelijk het bewaken van een handjevol bozo's die over kernenergie willen praten:
                  http://www.nieuws.nl/algemeen/201401...jdens-atoomtop

                  Dat zijn dus ideale dagen om wiet te planten in alle parken, bossen en weiden. Je kunt rustig de tijd nemen om je dure zaadjes netjes in te graven, maar ook om vogelzaadhennep bij de kilo om je heen te strooien.
                  Ik vind dit echt een prachtig idee.

                  In Duitsland hebben ze dit eens gedaan, was echt prachtig: overal schoten wietplanten op. De autoriteiten waren radeloos. Ik heb daar eens een bericht van gepost:

                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...G%C3%B6ttingen

                  Mooie foto's, het bekijken waard.

                  Comment


                    #10
                    Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                    maar ook om vogelzaadhennep bij de kilo om je heen te strooien.
                    Even uitgeprobeerd met kempzaadjes van de tuinwinkel. Van de +/- 50 zaadjes die ik als test heb laten ontkiemen zijn er 6 met een worteltje, daarvan is er geen enkele uit de zaaigrond gekomen...
                    Kan het zijn dat ze dit vogelzaad behandelen opdat het niet echt levensvatbaar meer is? Of ben ik echt met voorsprong de slechtste kweker van het forum.

                    Comment


                      #11
                      Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                      Ik had ook een keer van dat vogelvoer gekocht voor wat ontkiem experimentjes. Dat zaad deed ook niets. Zal inderdaad wel iets mee gedaan zijn.

                      In Duitsland zag ik dat ze Hennepzaad als kiemgroente eten. Dat zaad zou dus wel moeten werken lijkt me.

                      Heb het verder niet gekocht, want er kwam al een berg zaad van mijn eigen plant

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #12
                        Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                        Vogelzaad rondstrooien vind ik toch niet zo'n strak plan.
                        Stel je voor dat er een paar tot bloei komen, dan vind je in het hele dorp hennepzaad tussen je buitenwiet.

                        (ik gok op het tweede Jo)
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                          Bij cannabis zaad zal het toch ook om regulier zaad gaan.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #14
                            Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                            Dus dat is ook niet grappig.

                            Het idee is leuk, maar niet in mijn tuin.
                            Net zoals windmolens enzo..
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: 24 en 25 maart: Wietplantdag!

                              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                              Stel je voor dat er een paar tot bloei komen, dan vind je in het hele dorp hennepzaad tussen je buitenwiet.
                              Dat is natuurlijk ook waar. Er bestaat geen gefeminiseerd vogelzaad?

                              Misschien nog een ideetje voor : gewoon vogelzaad strooien.

                              (ik gok op het tweede Jo)
                              Ik vrees het ook.

                              Comment

                              Bezig...
                              X