Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

huiszoeking politie? gepakt? -> oorzaken aub?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik denk dat de tip om kleding te wisselen na het bezoeken van de kweekruimte wel eens een gouden kan zijn.

    Ik heb recent een paar keer gehad dat mensen out of the blue tegen me begonnen te praten over wiet waarbij ik dacht, hoe kom je daar nou op, waarom begin je daarover?
    In alle gevallen ook mensen die er zelf helemaal niks mee te maken hebben.

    Denk dat die zich afvroegen waarom ze wiet ruiken in mijn nabijheid.
    Ik zit ook de hele dag te werken in de ruimte waar het tentje staat, misschien werkt het filter wel niet zo goed als ik denk...
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e_smiley69.gif

    Comment


    • KnetterMug
      KnetterMug commented
      Editing a comment
      Er zou wat aan je kleding kunnen zitten als je in je tent kast hok bent en komt langs je planten. En dat ruik jij nagenoeg niet. Maar de andere wel heb zelf ook gehad.

    #17
    De grootste oorzaken zijn;
    Geuroverlast en mond tot mond reclame.
    ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

    Comment


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Takketoelli ik vermoed dat het eerder mannen zijn die zo nodig een
      ander van hun eigen gekweekte wietje willen laten roken. Soort van patsen van wat ze hebben gekweek. Vrouwen weten wanneer ze moeten zwijgen. Dat Dus PH donner tja das je eigen schuld

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik ken er drie die gesnaaid zijn, twee keer hun ex, een keer de buurvrouw.

      Vrouwen

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Er zit wel wat in ja. Mijn este kameraad weet alles, en man ze ook verzorgen indien nodig. Bij hem man ik lekker opscheppen

    #18
    Andere inbreuken op de wet zijn vaak de oorzaak van het pakken van een kweker die kweekt voor persoonlijk gebruik.
    Ze hebben nu eenmaal werk genoeg, dat een persoon die zichzelf voorziet van wiet, niet echt prioriteit is. Maar als je Dealt bijvoorbeeld veranderd dat de zaak.
    Of je veroorzaakt overlast.
    Wees gewoon vriendelijk en ken je rechten. Wet van de privacy bijvoorbeeld. En het huis in België is heilig en mag niet zomaar zonder toestemming betreden worden, tenzij door een procureur op voorhand een huiszoekingsbevel is geordend. Maar dat gebeurt dus echt niet zomaar.
    En oei de thread is van 2014 maar ja het is al getijpt!
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    Comment


    • DenSchimmige
      DenSchimmige commented
      Editing a comment
      stafford Is wel grappig want officieel gezien zijn de tenten niet verboden.
      Kunnen ook gebruikt worden voor tomaten, paprika's bananen, viooltjes etc.
      zelfs nog als foto cabines...

      Uitgaande van het 5 stappen plan ben ik momenteel ook strafbaar.
      Ik kweek binnen, onder kunstmatig licht, gebruik voedingstoffen, heb er meer dan 5 etc.
      Het enige verschil is dat het nu kamerplanten zijn en geen cannabis... de rest precies hetzelfde..
      En blijkbaar gaf de politie er geen krimp om toen ik hen daar even vrolijk over bevroeg.

      Het is puur de heksenjacht op cannabis.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Zet er een wietplant bij en de lampen zijn ineens brand gevaarlijk.

    • stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      DenSchimmige,ben het volledig met je eens.
      Ik vind het best wel erg om te zien hoe mensen worden aangepakt en behandeld voor wat mooie plantjes,die ook nog heel veel nuttige functies hebben,buiten om het roken enkel en het effect.

      Zelfs de Duitsers zijn 1000 stappen verder dan wij,dit moest je iemand 10jaar terug zeggen die verklaarden je voor je gek.

      En nu zijn de shops vrij van hun 500gram gedoog regel die is vervallen,ze mogen nu een week voorraad in de shop aanwezig hebben.
      (Enkel die bij de wietproef worden bevoorraad)

      Amsterdam mag dus geen legale wiet,prachtig he die regels wat ze zelf creëeren.

      Dit is dalijk alleen legale wiet nog,van die je weet wel volk die het kunnen en mogen.
      En alles word geregistreerd dus geen hobby teler etc rokertjes meer.

      Tenzij de shops die niet zijn aangesloten bij de legale wietproef,voor hun blijft het zoals het was.
Bezig...
X