Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het Trekt Uw Plant Verkiezingsdebat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Het Trekt Uw Plant Verkiezingsdebat

    Ow zo bedoel je.

    Maar goed, de prijzen zijn dan iig goed gestegen.



    Waarom zou de prijs per gram niet gelijk zijn tussen alle soorten?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

    Comment


      #17
      Re: Het Trekt Uw Plant Verkiezingsdebat

      omdat jij als kenner het verschil in groeitijden moet gaan in rekening brengen .. hazen duren langer om te kweken daar zijn dus meer stroomkosten aan .. dixit meerprijs!

      Comment


        #18
        Re: Het Trekt Uw Plant Verkiezingsdebat

        Iemand die een verslag heeft van dit debat, ook al weet ik dat geen enkele partij echt voor legalisering wilt gaan, hier lopen we zoals gewoonlijk weer 10 jaar achter en zullen pas als andere landen rondom ons de legalisering toepassen hier nog eens een paar jaar op laten wachten.

        Comment


          #19
          Re: Het Trekt Uw Plant Verkiezingsdebat

          Oorspronkelijk geplaatst door TheWolf View Post
          Iemand die een verslag heeft van dit debat,(...)
          Heb daarstraks een mailtje gestuurd naar TUP en die zeiden het volgende :
          "Een volledig verslag is er niet, maar wel een langere reportage, normaal gezien komt die een dezer dagen op het internet.."

          Uitkijken geblazen dus!
          Woody's zen kweek!

          Comment


            #20
            Re: Het Trekt Uw Plant Verkiezingsdebat

            Trekt uw plant is toch een dikke klucht? Je betaalt ongeveer evenveel per gram als je in nederland zou doen en je moet nog lid zijn ook? En de niet opgehaalde wiet vernietigen? laat me niet lachen..die mannen gaan dat heus niet vernietigen zenne..Als er al iemand zo gek is van zijn wiet niet te gaan halen...

            Dit is een goed idee geweest van 'n ondernemend gebruiker om andere gebruikers uit te buiten maar meer dan dat is het ook niet..

            Los daarvan: ik zie niet in waarom softdrugs gelegaliseerd zou moeten worden...laat het maar moeilijk blijven om er aan te geraken. sniks mis mee toch? En voor de voorvechters van de "vrijheid", dat is toch maar een concept dat nergens op slaat en niet haalbaar is.

            Comment


              #21
              Re: Het Trekt Uw Plant Verkiezingsdebat

              Ik vind : je kunt even goed 1 plantje thuis zetten en denk niet dat je een zo grote last zal gaat hebben .
              Natuurlijk iemand die op appartement woont waar bijvoorbeeld geen plaats is , is natuurlijk een andere verhaal .
              Wihte widow

              Comment

              Bezig...
              X