Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Thuis jointje roken?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Thuis jointje roken?

    Korting op 420shop
    Is het nou legaal of niet?

    #2
    Nederland?

    Ja hoor, buiten ook. Als je maar niemand tot last bent


    En of het nu legaal of gedoogd is, je kunt er in ieder geval geen straf voor krijgen naar mijn weten.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      ik persoonlijk vind niet dat iemand mij moet vertellen wat ik wel of niet mag doen als volwassen mens.
      en als iemand last van mij heeft moet ie maar effe verder lopen.
      Last edited by Urban; 16 February 2009, 02:26.

      Comment


        #4
        Ja dat is makkelijk als je buiten smoked, thuis heb je natuurlijk ook buren enzo
        Last edited by westport; 1 May 2009, 13:46.

        Comment


          #5
          uhh als je hier buiten staat te blowen wordt het niet gewaardeerd hoor door politie, je kan ook boete krijgen of opgepakt worden.

          Comment


            #6
            5 Planten is niet legaal, het word gedoogd.

            Dat wil zeggen als je niet meer dan 5 planten hebt word je niet strafrechtelijk vervolgd, De planten kunnen wel in beslag genomen worden.

            Thuis een jointje roken moet iedereen lekker zelf weten, zolang je geen overlast veroorzaakt is er geen probleem toch...
            Ik dacht dat je 30 gram thuis mag hebben liggen voor eigen gebruik!
            Last edited by Jointjedraaien; 17 February 2009, 12:22.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #7
              hallo ik denk inderdaad als je buiten jointje rookt dat het niemand iets kan schelen maar je moet natuurlijk niet met je splif rond zwieren g grtz

              Edit-S-

              hoi ik ben medeverdachte en ben sedert gisteren lid van wietforum. Ik kan alle info gebruiken en als jullie vragen hebben vuur ma af. Ik wil meer weten over co2 kweken wie geeft ervaring hoe veilig is het en is het duur. smokey
              Last edited by Smokey; 17 February 2009, 18:02. Reden: Dubbelpost

              Comment


                #8
                Hey weedeveryday, maak even je eigen topic aan
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Thuis jointje roken?

                  je kan wel boeten krijgen voor buiten blowen een vriend van mij was aangehouden omdat hij zat te blowen en daarbij werd ze wiet ook nog eens afgepakt (dat mag tog niet)

                  Comment


                    #10
                    Re: Thuis jointje roken?

                    Valt het niet te zien waar je buiten blowt? In stad zul je waarschijnlijk sneller een boete krijgen dan wanneer je op de boerebuiten blowt.

                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Thuis jointje roken?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Breda076 View Post
                      je kan wel boeten krijgen voor buiten blowen een vriend van mij was aangehouden omdat hij zat te blowen en daarbij werd ze wiet ook nog eens afgepakt (dat mag tog niet)
                      Hangt er vanaf waar buiten, in een locatie waar kinderen komen is het nogal logisch. En het kan ook zijn dat de agenten 1-streepertjes waren, dat zijn altijd de mierenneukers. Tenzij je vriend nog geen 18 was, dan is het een gevalletje: eigen schuld, dikke bult.

                      Comment


                        #12
                        Re: Thuis jointje roken?

                        Ze mogen niet zomaar zonder reden je wiet in beslag nemen volgens mij....

                        Maar buiten roken kan wel boetes opleveren een vriend van mij uit delft wou hier in breda laatst niet eens een joint draaien op straat. Ik zei zo boeind waarom niet toen zeitie ja in delft heb ik daar een keer een bekeuring voor gekregen onder het motto

                        "Voorbereiden van drugsgebruik"
                        NLX outdoor kweek 2011
                        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                        Comment


                          #13
                          Re: Thuis jointje roken?

                          Buiten op je plaats bijv. als je aan de straat woont heb ik echt geen idee van. Als al je buren in jouw geur zitten denk ik dat je hem miss wel uit moet maken.
                          Heb hem zelf maar 1x uit hoeven maken, toen stond ik naast een politie auto te roken.

                          Comment


                            #14
                            Re: Thuis jointje roken?

                            ja. Als je natuurlijk geen overlast ben voor je omgeving kan dat wel. maar je hebt van die mensen die naast een politie auto roken dat is minder natuurlijk. grapje.
                            Ik denk als ze je een beetje kennen mag je natuurlijk iets meer. Ik heb zo'n geval gehad. ik was aan het rijden met fiets toen er 2 smurfen naast mij kwamen rijden,een dat in mijn wijk woont en een pubersmurf, die ging mij aftasten en alles doen wat hij maar kon doen om mijn bij mn lurven te hebben, toen jean paul(ne flik) bij mij kwam en mij herkende lieten ze me gewoon gaan zonder boe of ba. Ja goed voor mij maar ik wil maar zeggen zij beslissen wat of hoe.
                            grtz dont drink and drive

                            Comment


                              #15
                              Re: Thuis jointje roken?

                              Oorspronkelijk geplaatst door cracker View Post
                              Als al je buren in jouw geur zitten denk ik dat je hem miss wel uit moet maken.
                              juist ja enne me buren hoeven ook niet te weten dat ik blow maar dan sta ik ook lekker in me schuurtje niemand tot last, en lekker muziekje erbij en als de kids slapen dan lekker op de bank met een sjekkie met iets erin

                              Comment

                              Bezig...
                              X