Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forum en politie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Forum en politie

    Oorspronkelijk geplaatst door Blazeit420 View Post
    Ook mag er overal geblowd worden zolang er maar niemand last van heeft.
    En een max leeftijd van 18 of 16.
    Bvb. als je ergens smoked en iemand ergert zich eraan dan moet je hem uitmaken en ergens anders gaan staan

    K Denk dat we politicus moeten worden xD

    Comment


      #47
      Re: Forum en politie

      Hahaha excuses aanvaard.
      Naar mijn ervaring is het welke pet je tegen komt.
      Ik ben ze zo wel eens tegengekomen dat ze gezellig gaan praten terwijl ik m verder oprook.
      Ligt ook wel een beetje aan je houding als je gewoon open en uitnodigend staat dan zullen ze minder doen als wanneer je geheim aan het doen bent.
      Ligt ook aan de plaats zo zouden ze in een rustig parkje waar bijna niemand is geen probleem zien en midden in een drukke stad wel.

      Comment


        #48
        Re: Forum en politie

        Schappelijke agenten bereiken ook meer, echter snappen de meeste dat niet. Ook niet gek als je ziet hoe agressief de benadering vaak is, over het geluid niveau te zwijgen. Iemand die rustig met je in gesprek gaat, ben je als persoon veel sneller geneigd om toch op dat verzoek in te gaan en je joint eventueel uit te maken. Gezien de opleiding die agenten genieten voor ze op straat mogen, is dat al vaak explosief met het nodige verbale geluid waar een f16 bij verbleekt.

        Maar voorkomen is beter dan genezen

        Comment


          #49
          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

          Comment


            #50
            Re: Forum en politie

            Maar vaak genoeg kom je er ook niet zo makkelijk onderuit. Als je misschien een jong pikkie zoals mij was geweest hadden ze je waarschijnlijk wel meegenomen.

            Comment


              #51
              Re: Forum en politie

              Wat ze niet kunnen verplichten. Je blaast in dat ding, blaas je positief dan moet je mee. Als ze hun tester niet bij hebben is dat hun fout.

              Er zijn er goeie, jammer genoeg zijn die in de minderheid.

              Comment


                #52
                Re: Forum en politie

                Er zijn wel meer goede agenten hoor.
                Een vrouw van een zakelijke klant van mij is inspecteur bij de politie.
                Onder haar toezicht wordt een plantage in een woonhuis netjes geruimd.
                Dus geen potten met aarde op de vloer leeg kiepen, maar de planten netjes afknippen en afvoeren.
                Willen de agenten ook de potten meenemen, dan gaan de potten gevuld met de aarde gewoon in de container.
                Zij stoort zich mateloos aan het feit dat ze oplichters, die kwetsbare mensen ernstig duperen, wegens capaciteitsgebrek ongemoeid moet laten, terwijl ze anderzijds gezinnen met een paar lullige wietplantjes hoopjes ellende moet bezorgen.

                Veel oudere agenten zijn niet publieksonvriendelijk.
                Enige jaren geleden werd de minimum maat voor gevangen platvis verhoogd en daar werd "streng" op gecontroleerd.
                Toen de Rijkspolitie te water bij mij aan boord kwam, vroegen ze me een kop koffie in te schenken.
                Nadat de koffie op was, zouden ze mijn leefnet gaan inspecteren en daar wilden ze absoluut geen ondermaatse vis in aantreffen.
                Dus zo kan het ook.
                Last edited by Kwasimodo; 5 December 2014, 08:46.
                [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                Comment


                  #53
                  Re: Forum en politie

                  Wat ik wel verwerpelijk vind, is dat de agenten in dit dorp een zwart loonstrookje ontvangen van de handelaartjes. Principekwesties zijn prima, maar principes zijn gratis in mijn optiek, en niet 50% van de winst.
                  Om de zoveel tijd naaien ze een lulletje een oor aan, zodat de echte jongens buiten schot blijven. De handelaartjes doen het lulletje dan wat wapens kado, een nieuwe auto en een zak geld. Een dag later klopt de politie aan.
                  Die agenten vergeten ook regelmatig om hun dienstwapen op het bureau te laten na werktijd. Because of, reasons... Maar goed, zo lang de beerput gesloten blijft, ga ik er niet in roeren.
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #54
                    Re: Forum en politie

                    Gebeurt hier ook. Ken ook van die praktijken inderdaad. Omkopen gebeurd overal. Bij jouw, bij mij. En op nog veel meer plekken.

                    Comment


                      #55
                      Re: Forum en politie

                      @ LR2 en Weedfan, Blijf maar ver weg van dat wespennest. Dit soort zaken zit vaak dieper in een organisatie verweven dan een fatsoenlijk mens kan bedenken.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #56
                        Re: Forum en politie

                        Tegenwoordig heb je trouwens massa's programmas over douane en politie. Nog nooit heb ik een fragment gezien waar de in beslag genomen goederen worden vernietigd. Gemakkelijk om zeggen, maar wie controleert of dat ook daadwerkelijk gebeurd? Met oudjaar zullen er wel een hoop flikken vuurwerk afschieten dat ze een paar dagen voordien in beslag hebben genomen.

                        Comment


                          #57
                          Re: Forum en politie

                          In beslag genomen vuurwapens en kweekapparatuur worden absoluut vernietigd.

                          Agenten en overige ambtenaren mogen wel meebieden op in beslag genomen voorwerpen.
                          Maar dan is er altijd een "rijksbieder", die meebiedt, zodat die zaken niet voor "een appel en een ei" verkocht worden.

                          Maar natuurlijk zal er wel eens een agent een partij vuurwerk in beslag nemen, waarvan een deel "zoekraakt".
                          Agenten zijn ook maar mensen, die rotklussen moeten opknappen tegen een zeer bescheiden salaris.

                          Ga er maar aanstaan om brokstukken, van lieden die zich voor de trein hebben geworpen, te verzamelen en in plastic zakken te doen.
                          Of een stel ouders inlichten dat hun tienerzoon of dochter bij een ongeval om het leven is gekomen.
                          Mijn bordje erwtensoep zou me in ieder geval kort nadien niet smaken.

                          Die agentjes staan niet altijd achter een lasergun hardrijders te registreren of met leedvermaak een minikwekerijtje te ontmantelen.
                          [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                          mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                          Comment


                            #58
                            Re: Forum en politie

                            Volgens mij is dat een apart kader. Mijn respect voor het hogere kader, ne welgemeende fuck you aan zij die staan te flitsen en dan zelf te hard rijden maar wel weten waar de controles staan. Ben nu net een Nederlandse reportage aan het bekijken van R de Vries. Toont aan dat ze idd ook maar mensen zijn, maar geef dan zelf op zen minst een waarschuwing. Ze spreken trouwens zelf nooit over veiligheid. Ik hoor enkel dat het mij veel geld kan/gaat kosten.

                            Comment


                              #59
                              Re: Forum en politie

                              Ik kreeg juist weer een sponsorverzoek binnen
                              minjus.014.234.jpg
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                #60
                                Re: Forum en politie

                                Niet zo hard rijden op je mountainbike Q

                                Comment

                                Bezig...
                                X