Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik voel me bedrogen!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Ik voel me bedrogen!

    Oorspronkelijk geplaatst door thomassurvivor View Post
    Maar dat komt dan niet door de cannabis, maar door de kanker. En dit filmpje toont ook nog eens aan dat cannabis effectief een geneesmiddel (het geneesmiddel?) tegen kanker is. Maar je gaat nu eenmaal vaak dood aan kanker, no matter what drug you're using. Dat wil daarom niet zeggen dat cannabis dan "maar niet werkt" of dat je er ook maar geen rekening meer moet houden of dat die mensen geen gelijk hadden om te vertrouwen op cannabis. En sommige mensen reageren niet optimaal op canna, net zoals 1/4 mensen niet goed reageert op chemische medicatie.

    Dat er nu meer kankers en andere "beschavingsziektes" zijn, komt simpelweg omdat ons natuurlijk endocannabinoiden systeem overbelast is door een ongekend bombardement aan toxines, overdadigheid, gemakzucht en stressgerelateerde ziektes die we in onze huidige "maatschappij" er maar "bij nemen". Cannabis helpt tegen zoveel ziektes en symptomen, simpelweg omdat het ons eigen natuurlijke sytsteem aanvult en versterkt. De cannabisplant is de beste vriend van de mens. En de hond heeft trouwens ook zo'n endocannabinoiden systeem.

    Ik zeg ook niet dat het niet werkt, ik zeg dat je er voorzichtig mee moet zijn om te geloven wat je leest.
    Ik heb meer dan 900 uur zitten bladeren in de medische documenten en databases, en ik heb wel een vrij duidelijk beeld van 'hoe het werkt'. Het vult ons systeem niet aan, en het versterkt het ook niet. Het verandert het systeem tijdelijk, en soms zelfs de complete bedrading. Ons natuurlijke systeem is prima in orde, en cannabis kan
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Ik voel me bedrogen!

      Alle gewerveldehttp://www.cannabisonderzoek.nl/

      Comment


        #18
        Re: Ik voel me bedrogen!

        Oorspronkelijk geplaatst door thomassurvivor View Post
        ...Maar je gaat nu eenmaal vaak dood aan kanker, no matter what drug you're using. Dat wil daarom niet zeggen dat cannabis dan "maar niet werkt"...
        Uhm..ja, in dat geval wil dat wel zeggen dat het niet gewerkt heeft.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #19
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: Ik voel me bedrogen!

            Ze zijn nog maar een jaar of 8 echt bezig met onderzoek, dus er is nog zoveel te ontdekken!
            Charlotte's web is daar het mooiste voorbeeld van, de eerste wietsoort ontwikkeld voor het behandelen van kinderen met zware epilepsie.

            Voor mij persoonlijk is het een zoektocht die nooit eindigt, en de ene wiet helpt me al wat beter dan de andere. Ik kies altijd voor een lage THC voor tijdens de dag en een Hoge THC als ik de sofa opzoek.

            Ik vind de Docu series van CNN 'WEED' toch wel super interessant alsook een paar andere zoals 'American weed'.

            Comment

            Bezig...
            X