Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ben ik een crimineel of wat?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ben ik een crimineel of wat?

    Korting op 420shop
    gisteren was het 2 weken geleden dat ik ng een jointje gerookt had en kreeg nog eens zin in eentje. ik kon niemand bereiken en reed maar naar de miami in Terneuzen, shitboel i know but it smokes. ik kocht een grammetje haze en stapte rustig in mn auto terug naar belgie. na een km of 2 merkte ik dat ik gevolgd werd, enja nog geen 10 seconden later stak de patroeillewagen me voorbij en reed me blok en de anonieme wagen stond achter mij. ik werd uit mijn auto gesleurd waarbij mij gordel beschadigd raakte. ik werd op het natte wegdek gesmeten net als een achtervolging die net bruusk geindigd was. IK VIND DIT ECHT NIET KUNNEN. zeker niet omdat mijn gordel niet vergoed word omdat ik zogezegd tegenwerkte wat ABSOLUUUT geen waar is. DE POLITIE VAN TERNEUZEN IS ECHT TE VER GEGAAN. ik weet nog niet of ik klacht ga neerleggen maar ik neem dit in beraad. ik werd naar het politiebureau gebracht en moest tot op mijn onderbroek uit de kleren gaan, net een drugsrunner terwijl ik slechts een paar grammen bij me had, na verhoor en een UUR CEL werd ik na een boete van 300 euro terug vrij gelaten; ik had nog een halve joint in de auto liggen maar die hebben ze niet gevonden ondanks de hond die ingezet werd, tijdens de arrestatie werd ik constant onder shot gehouden van een politieman als een echte gangster.
    Is al deze politiemacht wel nodig ( 5 man ) om een simpele werkmens zijn grammetje haze af te pakken en 300 euro boete te geven.

    ik ben echt verbitterd door de Nederlandse politie;

    groeten trauma
    Last edited by bobo; 9 October 2009, 08:13.

    #2
    Re: ben ik een crimineel of wat?

    Voor rechtbank trekken en ferm geld uitslaan zou ik zo zeggen.
    Last edited by janleuri; 9 October 2009, 14:11.

    Comment


      #3
      Re: ben ik een crimineel of wat?

      in en uitvoer van drugs in en uit een land valt niet onder gedoogbeleid is gewoon strafbaar je bent er nog goed vanafekomen dude

      kan meer opleveren
      klink bruut maar iszo

      Comment


        #4
        Re: ben ik een crimineel of wat?

        klinkt eigenlijk een beetje raar je verhaal ben al verschillende keren tegengehouden door de zeeuwse helmpjes en nog nooit zo hard behandeld geweest en zeker nog nooit uit men auto gesleurd.
        Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

        Comment


          #5
          Re: ben ik een crimineel of wat?

          Antwoord is Ja je mag geen drugs mee nemen naar buitenland.

          Maar vind wel dat ze veel te ver zijn gegaan veel te ver ik zou is kijken of ze dat allemaal wel mochten doen

          suc6
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: ben ik een crimineel of wat?

            Ze zijn zoiezo te ver gegaan, het is een feit dat het strafbaar is maar ze hebben in eerste sustantie geen reden om jou als een of andere zware crimineel te behandelen!! Ik zou zeker een aanklacht doen of anders een prodeo advocaat nemen (als je daarvoor in aanmerking komt natuurlijk).

            Comment


              #7
              Re: ben ik een crimineel of wat?

              Kennelijk is er iets verkeerd gegaan. Normaal licht bij een patrouillewagen een bord op met "stop politie". Als je daar niet op reageert wordt je "klem" gereden. Politie auto's worden meestentijds bemand door 2 agenten. Dus als er twee wagens bij betrokken zijn kom je minimaal met 4 agenten in aanraking. Wellicht heb je het stopteken niet gezien, waardoor de agenten je klem moesten rijden. Die agenten weten echt niet of er een gewone jongen of een vuurwapengevaarlijke crimineel in de klem gereden auto zit. Ik kan enerzijds jouw woede begrijpen, maar anderzijds ook de voorzichtigheid van de agenten. Overigens worden Nederlandse agenten op verzoek van onze zuiderburen ingezet om grensoverschrijdend drugsverkeer te ontmoedigen.
              Het blijft evenwel een traumatische ervaring.

              Xtreme

              Comment


                #8
                Re: ben ik een crimineel of wat?

                het mag niet

                als een politie jou onderschot heeft gehouden dan heeft hij zijn wapen gebruikt
                mag alleen in dreigende situaties
                en ik neem aan dat jij niet aggressief was met een wapen of schroendraaier of
                wat dan ook zolang jij geen dreiging bent voor de agent mag hij zijn wapen niet
                uit zijn holster pakken doet die dat wel dan hielt HIJ zig niet aan de wet en kan
                je hem aanklagen en als jou verhaal echt klopt zal die waarschijnlijk door zo'n
                vergrijp zijn baan kwijt raken
                dat is een feit

                maar heel eerlijk ik betwijfel jou verhaal of je echt de waarheid spreekt over
                hoe jij reageerde op die aanhouding

                ze hadden tenslotte ok sirene aan kunnen doen wat logischer was geweest aan-
                gezien het toch een opvallende politie auto was

                of misschien is dat verhaal gewoon een beetje opgepomp door te zeggen
                dat ze je onderschot hielden
                misschien klink dat stoer
                maar aangezien ik sommige dingen wel weet
                aangezien ik ook geen lieverdje ben geweest

                weet ik dat jou verhaal niet of niet helemaal klopt
                of was dat met die gun nou echt niet gelogen

                als je had gezegd dat je zo door belgische of duitse
                politie was aangehouden dan zeg ik jah
                die mogen dat op die mannier doen maar
                in nederland neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nopes

                en is je verhaal echt waar dan zou ik hem aanklagen kan je een slaatje uit slaan

                mvg DH

                Comment


                  #9
                  Re: ben ik een crimineel of wat?

                  Belgische politie is ongeveer het zelfde als in nederland hoor.. meestal vriendelijk, tenzij ze zelf bedreigt worden

                  en ja heb dit gistere ook al geleze en vond dit verhaal enorm opgeblazen...

                  Ook omdat het geen gekend lid is, (was maar zijn 2de post..)
                  hij antwoord ook al niet meer op deze post dusja..
                  en hij noemt zichzelf trauma...

                  Hij zal mss hierdoor ons proberen op stang te jagen...
                  wat denken jullie?
                  Last edited by evel_smoker; 10 October 2009, 00:10.

                  Comment


                    #10
                    Re: ben ik een crimineel of wat?

                    ik vind het een heftig verhaal en met alle respect heb ik hier wel mijn twijfels over.
                    je wordt nl niet zo maar uit de auto gesleurd.En dat pistolen verhaal nou volgens mij had je al een joint op want dit is gewoon onzin, tenzij je ze met een stok of ander soort wapen bedreigd hebt en dan nog trekken ze pas als je naar het leven staat..................
                    ken iemand die met 800 gram in een controle gepakt werd, moest wel mee, maar niet in een onderbroek zitten etc, die krijgt gewoon procesverbaal thuis en die hoop op dat de boete niet al te hoog zal worden,

                    in mijn ogen is iemand met wat weed geen crimineel, maar ja dat vind ik en je was toch nog niet in belgie, dus smokkelen is het niet, je kon het toch ook gekocht hebben en op een parking oproken in nederland?

                    nou, ja ik ga er niet langer op door, zonde van mijn tijd

                    Comment


                      #11
                      Re: ben ik een crimineel of wat?

                      ik denk dat je er niks tegen kan beginnen.
                      je overtrad gewoon de wet.
                      en over het tegenwerken of niet hun zijn met 5 jij met 1 dus dat zou ook nooit lukken

                      Comment


                        #12
                        Re: ben ik een crimineel of wat?

                        Hhahahah,
                        vergeet dit alles, betaal die boete en klaar is kees.
                        Je kan een klacht indienen maar zal niks helpen geloof mij.
                        Tegen een agent kan je ook geen aangifte doen.
                        Er zijn veel mensen die gewoon worden mishandeld door de politie zonder rede.
                        Zeg dat maar is tegen een persoon dat dat is gebeurt, ja dat geloof ik niet hoor, een nederlandse agent die zomaar slaat? En ja goed geregeld he van de overheid, er kan geen aangifte gedaan worden. Heel dit land is naar de klote en weet je hoe het komt, Zie Amerika als een wereldbekende hollywood ster en Nederland als een zielige, hopeloze imitator, wilt op de bekende ster lijken maar die rol is niet voor diegene weggelegd en zet zichzelf voor schut en wordt door de hele wereld uitgelachen.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: ben ik een crimineel of wat?

                            ik geloof hier ook geen zak van!
                            Greetz billi-bang loves the 420 shop.
                            sigpic

                            Comment


                              #15
                              Re: ben ik een crimineel of wat?

                              crimineel is een groot woord

                              Comment

                              Bezig...
                              X