Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

en toen stonden ze voor mijn deur

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    en toen stonden ze voor mijn deur

    Korting op 420shop
    heey allemaal, ik heb vorige week een procesverbaal gekregen vanwegen het kweken van hennep met 99 plantjes.
    Ik had ze in een garage box staan en er werd verder geen stroom afgetapt. Nou is volgens mij de stroom die avond uitgevallen en had iemand het geroken en niet veel later was de politie binnen geweest. naar mijn idee zonder huiszoeking bevel.
    Hoe kan ik opvragen of ze dit wel hadden?

    #2
    Re: en toen stonden ze voor mijn deur

    Dit is een hobbyforum voor eigen gebruik.

    Grtz,

    Comment


      #3
      Re: en toen stonden ze voor mijn deur

      Een huiszoekingsbevel (bevel tot binnentreden) is zoals de naam al zegt: het recht tot binnentreden van een woning. Een garagebox is volgens het spraakgebruik geen woning. De politie kan dus zonder een bevel handhavend optreden.

      Comment


        #4
        Re: en toen stonden ze voor mijn deur

        Is 99 planten niet erg veel om zelf op te roken of kweek je maar 1 maal in de 3 jaar??

        En voor garagebox idd geen huiszoekingsbevel nodig

        Groetjes,
        Geniet van iedere dag!!

        Comment


          #5
          Re: en toen stonden ze voor mijn deur

          pin jullie toch niet zo vast op die aantal planten die iemand heeft!wat maakt t uit?die jongen wil hier gewoon even zn verhaal kwijt,wil je er niks mee te maken hebben snap ik niet waarom je dan reageert.naar mijn mening ,moet iederdoen waar die zin in heeft ,zolang die er niemand anders mee lastig valt.toen ik hier op t forum kwam,was dit niet zon heet hangijzer,maar gewoon lekker kletsen over je hobby .maja dat is mijn mening!
          grtz

          GELIEVE DE QUOTE FUNCTIE CORRECT TE GEBRUIKEN AUB
          Last edited by westport; 30 December 2009, 16:08.

          Comment


            #6
            Re: en toen stonden ze voor mijn deur

            Kan wel Markster , maar hij kan wel ons forum verzieken met extra aandacht zo door oom agent .
            Dat is mijn mening.

            Grtz.
            Last edited by westport; 30 December 2009, 16:07.

            Comment


              #7
              Re: en toen stonden ze voor mijn deur

              snap dat wel robba,maar als er plantages opgerold worden zijn dit toch echt wel de grotere jongens .ik denk dan zo van ,t forum is toch niet schuldig voor mijn doen en laten.die verantwoordelijkheid ligt bij hemzelf.al zou ik zelf er dan niet zo mee te koop lopen
              grtz


              GELIEVE DE QUOTE FUNCTIE CORRECT TE GEBRUIKEN AUB
              Last edited by westport; 30 December 2009, 16:09.

              Comment


                #8
                Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                poehh 99 plantjes is niet niks
                Schutto In tha house

                Comment


                  #9
                  Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                  het was nog altijd een hobby, 99 plantjes zijn 2 kweek tenten samen 4m2.
                  maar bedankt voor de reactie's, iemand enig idee hoelang het zal duren voordat ik wat van ze hoor? de straf zou gewoon door officier van justitie gaan. dus ik hoef niet voor te komen ofzo. maarja als het een behoorlijk geld bedrag is dan kan ik het niet betalen en zou ik als nog voor moeten komen(maarja dat had ik eerder moeten bedenken
                  Volgende keer hou ik het bij 5 planten met 3000w erboven of nog meer.
                  daar zullen ze waarschijnlijk mider moeilijk over doen maar de opbrengst zal wel redelijk in de buurt blijven

                  Comment


                    #10
                    Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                    daar heb ik een discussie met kweker over gehad waaruit we concludeerder
                    licht=gewicht maar er zijn grenzen als je er zoveel lampen op kan zetten en licht gewicht blijft waarom kweken er dan geen mensen in footbal stadions

                    1 plantje 100.000 watt heb je nog een mooie 50 kilo op 1 plant.....lol....

                    dus dat gaat niet werken je zal met 5 planten met 3000 wat meer hebben als met 600 watt maar je kan nooit zeggen dat je met 5 planten en 3000 watt in de buurt kan komen als 99 planten en bijvoorbeeld 1800 of 2400 watt

                    Comment


                      #11
                      Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                      Ik vind het k*t voor je.
                      Google eens "huiszoekingsbevel".
                      Ik hoop dat je uit Belgie komt, want daar is zo'n bevel nodig voor de woning en bijgebouwen.

                      Greetz Marco
                      Last edited by ElCanarioDiablo; 12 December 2009, 19:44. Reden: fotje
                      Growing old is mandatory - growing up is optional....

                      Comment


                        #12
                        Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                        hou het volgende keer gewoon bij je hobby en 99 is teveel vrees ik van het goede ,wel steeds jammer voor de plantjes ,ik hoop de boete meevald ,maar vrees een paar duizend euro!Wat ik het niet waard vindt om zo groot te gaan sorry voor deze mening!grtz l@tin
                        Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                        Comment


                          #13
                          Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                          En bekijk het eens zo: 99 is veel, maar misschien heeft de topicstarter gewoon een selectiemethode waardoor hij er uiteindelijk 10 overhoudt bijvoorbeeld.

                          Comment


                            #14
                            Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                            @MarcoPM
                            ik lees zijn topic en antwoord ,die misschien daar ben ik niet van op de hoogte grtzzzzzz
                            Last edited by latindos; 13 December 2009, 06:49.
                            Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

                            Comment


                              #15
                              Re: en toen stonden ze voor mijn deur

                              een bekende van mij hebben ze gepakt met 150 plantjes,zijn boete van de oficier van justitie was maar 998 euries.hij is ook niet hoeven voor tekomen kreeg gewoon een accept-giro thuis gestuurd.eigenlijk belachlijk laag die boete als je bedenkt dat het een veelvoud opleverd als je die 150 planten had kunnen knippen.hem hebben ze wel direct uit de huurwoning geknikkerd ZONDER waarschuwing.
                              Last edited by django1; 13 December 2009, 17:13.

                              Comment

                              Bezig...
                              X