Ik eet uit principe geen of niet meer:

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #31
    Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

    Das moeilijk zwemmen zonder vinnen
    God was never on your side..

    Comment

    • moreweed
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2009
      • 5939

      #32
      Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

      zinkzalf erop smeren
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment

      • Renhaze
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jun 2011
        • 441

        #33
        Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

        Negerzoenen

        Nog steeds worden iedere dag honderden negers vermoord. Daar wil ik niet aan meewerken

        Comment

        • Coone
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2012
          • 95

          #34
          Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

          Doe dan ook maar geen Jodenkoeken

          Comment

          • moreweed
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2009
            • 5939

            #35
            Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

            right.

            Jodenkoek, met echte stukjes jood. Negerzoen, met echte stukjes neger. Wat hebben we nog meer : ah, het scholiertje, met echte stukjes school. De wafel natuurlijk , met echt gewaf en ...ooh? dwaal ik af ?
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #36
              Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

              Ik eet al die kip wel op die jullie niet hoeven
              God was never on your side..

              Comment

              • moreweed
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Dec 2009
                • 5939

                #37
                Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                prima en kosteneffectief alternatief voor een antibioticakuur Bel
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                • Ganjax
                  Guru of all Growers
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Apr 2009
                  • 10443

                  #38
                  Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                  ..................
                  Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 17:20.
                  ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                  Comment

                  • HJM
                    Wicked Grower
                    MemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 3714

                    #39
                    Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                    Ik koop en eet niets uit Israël.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                    Comment

                    • Xtreme
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 4271

                      #40
                      Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                      Colibripate en frikadellen van de snackbar, want daarin zit paardenvlees verwerkt.
                      Last edited by Xtreme; 4 October 2012, 07:49.

                      Comment

                      • LR2
                        Mother of all Growers
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2011
                        • 8552

                        #41
                        Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                        Oorspronkelijk geplaatst door mister frank
                        @ lr2 werk zelf in de zorgsector en geloof me dat eten onder dwang, zeker als de mensen niet willen is gewoon verschrikkelijk, omdat die mensen vaak niet meer willen leven mits omdat hun leven vaak zo al gedaan is, waarom nog extra laten afzien?
                        Nu heb je het over mensen die stervende zijn, of dood willen. Er zijn voldoende manieren om dat te doen zonder ze uit te hongeren. Maar er bestaan ook pasgeboren kinderen, gehandicapten, (deels) verlamden etc. die er wel nog zin in hebben, maar niet anders kunnen. Als baby in de buik wordt je ook dwangmatig gevoerd, je hebt er immers niets over te zeggen. Ik heb geholpen bedreigde dierpopulaties in leven te houden door dwangvoederen. Als een slang niet wilt eten, zul je zelf een muis in die strot moeten duwen. Fijn is anders, maar mijn punt is: je kunt niet alle gevallen over een kam scheren en helemaal anti zijn. Ergens finaal op tegen zijn, omdat een enkele partij er onder lijdt maar andere er van profiteren, vind ik hypocriet. Dan zou je namelijk kunnen stellen dat iemand met een kaakbreuk of scheur in de slokdarm zou moeten sterven omdat 'dwangvoeren' bij alles en iedereen niet mag. Dat is toch een gek idee, vind je niet?
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment

                        • HJM
                          Wicked Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2010
                          • 3714

                          #42
                          Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                          Je maakt geen verschil tussen hulp bij eten en dwingen te eten.............................................. ....
                          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                          Comment

                          • Renhaze
                            Son of the Bong
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2011
                            • 441

                            #43
                            Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                            Ik eet uit principe geen mensen, al heb ik vroeger wel veel babyvoeding gegeten!

                            Comment

                            • HJM
                              Wicked Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2010
                              • 3714

                              #44
                              Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                              Er is een mens overschot, dus houdt je stad schoon, eet een mens.
                              Wel een zonder BSE, HIV, Hepatitis, enge kwaaltjes en enge beestjes enz.
                              Wordt het toch nog een zoektocht...........
                              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                              Comment

                              • moreweed
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2009
                                • 5939

                                #45
                                Re: Ik eet uit principe geen of niet meer:

                                hand me my teeth will you dear, i want to bite you whoehahahahaha
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...