Meest schokkende gebeurtenis van 2008

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Damn nice
    Junior Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 595

    #1

    Meest schokkende gebeurtenis van 2008

    Korting op 420shop
    Heej,

    de naam zegt t al, wat vinde jullie de meest schokkende gebeurtenis van 2008??

    Ik denk k tog dat er een marokkaan burgemeester is geworde van rotterdam en een donkere van amerika

    Neej grapje ben geen racist..

    weet zelf eig niet, drm start ik deze weet ik wat er allemaal gebeurd is in 2008 lees zelf nooit krante :p

    greetz
  • Verkeyn
    Retired
    • Jan 2008
    • 287

    #2
    Ik vin de aanslagen in India toch wel 1 van de ergste gebeurtenissen van 2008!

    Comment

    • Vdb
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Aug 2008
      • 368

      #3
      Die dag in maart dat ik niks te roken had

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Ritje in de pegasus in den efteling. Da was vrij schokkend.

        Comment

        • Robba
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 809

          #5
          Elke maandag nieuwe werkweek.

          Comment

          • AlwaysStoned
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 274

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Damn nice
            Heej,

            de naam zegt t al, wat vinde jullie de meest schokkende gebeurtenis van 2008??

            Ik denk k tog dat er een marokkaan burgemeester is geworde van rotterdam en een donkere van amerika

            Neej grapje ben geen racist..

            weet zelf eig niet, drm start ik deze weet ik wat er allemaal gebeurd is in 2008 lees zelf nooit krante :p

            greetz
            dit hoeft toch niet negatief schokkend te zijn?

            Oorspronkelijk geplaatst door Vdb
            Die dag in maart dat ik niks te roken had
            eikel, heb al weeeeeken niets meer te roken, en ik mag geen siggies meer van me madam ...
            sigpic

            Comment

            • Flip Hasjkip
              Wicked Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 3595

              #7
              Het paddoverbod. Onbegrijpelijk....
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment

              • DaZeD
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 466

                #8
                100% akoord met Flip de Hasjkip!

                Inderdaad niet te begrijpen, hoe een paar onwetende, kortzichtige, bekrompen mensen zomaar kunnen beslissen een goedwerkend systeem kapot maken!

                In een growshop had je de keuze uit verschillende soorten die elk hun specifieke eigenschappen hadden, dan kon je zelf al een beetje de mood voorspellen en kiezen.
                Nu zou je zelf al een heel assortiment van verschillende paddos moeten kweken om een combinatie te maken of zo.

                Maar het ergste is dat ze nu gegarandeerd terug de criminalitiet in gaan, dan kan je afhankelijk zijn van een dealer.

                De reden dat ze het paddoverbod ingevoerd hebben is gewoon om te slijmen bij America, de paddo's hebben de buitenlandse pers gehaald met dodelijke berichten, da's negatief, dus verschuiven ze het probleem gewoon!
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment

                • Damn nice
                  Junior Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 595

                  #9
                  Idd het paddo verbod slaat nergens op zoals je zegt en brengt het de criminaliteit in, alles wat je zegt klopt.

                  Eigelijk horen ze de hele zooi te legaliseren, misschien zelfs ook harddrugs.

                  Op dit moment zijn er denk k meer moorden en gewonden bij het dealen van verboden drugs, dan de gevolgen..

                  Als de regering alles legaliseert hebben ze controlere erop, en haken de dealers af omdat ze onder de prijzen moeten gaan zitten.

                  Liever een pilletje bv dat helemaal gecontroleerd is en 100% goed, dan een pilletje waar mss 1 en al gif in zit ofzo..

                  Die paar dode zijn misschien van buitenlanders die denken hier is t legaal en neme de hele zooi en alles tegelijk, jah vrage om probleme denk k zo..

                  Greetz

                  Comment

                  • Biggrower
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 73

                    #10
                    Idd, hoe meer ze verbieden, hoe slechter de criminaliteit zal verlopen.
                    Waardoor ook veel minderjarigen vlugger aan 'iets' kunnen geraken en wie weet wat er dan in hun handen word gedropt ?
                    In sommige gevallen zonder advies of gebruiksregels..? Stel je dan eens voor hoe je zou voelen als ouder als dit met u kind gebeurd ...
                    In een Cs wordt het nog int oog gehouden, dit soms ook met de ogen toe maar nog altijd veel beter of deze niet zou bestaan...
                    Harddrug vind ik ietsje te verregaand om te legaliseren...
                    Het ergste wat ik vind is eigenlijk dat er niets word gedaan aan Alcohol !
                    Er is nu een nieuwe trend : jongeren brengen anaal tampon met alcohol in...(http://www.hln.be/hln/nl/38/Je-Kinde...cohol-in.dhtml)
                    Persoonlijk vind ik dat er "verkeerde" verbod's worden gelegd,
                    Onze "Alcoholgevers" brengt de staat meer op zeker ?...

                    ps: er bestaat een protest tegen paddoverbod :


                    Smoking grtz

                    Comment

                    • DaZeD
                      Gandhi Ganjamaster
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 466

                      #11
                      Wel, in Amerika er een heel ruimdenkende meneer, Senator Ron Paul, en die pleitte ook al voor een complete legalisatie, ook van Heroine en Cocaine, het klinkt als een waanzinnig plan, maar dat is het niet, hierdoor kan je zoals je zei, Damn Nice, een algemene controle en overzicht hebben, en gaan de dealers verminderen, de qualiteit verbeteren, en naar verloop van tijd waarschijnlijk minder mensen gebruiken.

                      Naast dat heeft die man nog veel uistekende standpunten en revolutionaire ideën, maar ja, die man word gecensureerd, geboycott en uit de media gehouden, zonder internet hadden wij ier nooit van Ron Paul gehoord.
                      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #12
                        Kwe ni ze, harddrugs legaliseren? Al gezien wat dat met mensen doet? Ligt ni aan de kwaliteit ze, da maakt uw systeem kapot. Vraag eens aan een ex gebruiker of dat een goed idee is. Giftige paddestoelen eten zou ek ook nooit ni doen, ma das mijn mening. Ik breek al genoeg hersencellen af met alcohol. Kan mij da ni veroorloven

                        Comment

                        • Unclesam
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Jan 2009
                          • 28

                          #13
                          Heroine lijkt mijn wat overdreven om te gaan legaliseren net zoals lsd etc. Dat zijn dingen waar je echt kapot van gaat, maar Paddo's, xtc, speed. Dit alles is eigenlijk net zo erg als wiet en alcohol. Alleen omdat er niet op kwaliteit gecontroleerd word gebeuren er veel ongelukken mee. Als dat soort dingen gelegaliseerd worden gebeuren er heel wat minder ongelukken daar ben ik 100 % zeker van.

                          xxx
                          Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

                          Comment

                          • yipz
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Aug 2008
                            • 115

                            #14
                            Ik sluit mij volledig aan bij Unclesam en co, want harddrugs te legaliseren lijkt me een brug te ver.

                            Comment

                            • Unclesam
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Jan 2009
                              • 28

                              #15
                              hmmm, Xtc en speed mogen van mijn gelegaliseerd worden. Meer de uiterst verslavende middelen om het zo maar even te noemen vind ik te ver gaan.
                              Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

                              Comment

                              Bezig...