Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meest schokkende gebeurtenis van 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Meest schokkende gebeurtenis van 2008

    Korting op 420shop
    Heej,

    de naam zegt t al, wat vinde jullie de meest schokkende gebeurtenis van 2008??

    Ik denk k tog dat er een marokkaan burgemeester is geworde van rotterdam en een donkere van amerika

    Neej grapje ben geen racist..

    weet zelf eig niet, drm start ik deze weet ik wat er allemaal gebeurd is in 2008 lees zelf nooit krante :p

    greetz

    #2
    Ik vin de aanslagen in India toch wel 1 van de ergste gebeurtenissen van 2008!

    Comment


      #3
      Die dag in maart dat ik niks te roken had

      Comment


        #4
        Ritje in de pegasus in den efteling. Da was vrij schokkend.

        Comment


          #5
          Elke maandag nieuwe werkweek.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Damn nice View Post
            Heej,

            de naam zegt t al, wat vinde jullie de meest schokkende gebeurtenis van 2008??

            Ik denk k tog dat er een marokkaan burgemeester is geworde van rotterdam en een donkere van amerika

            Neej grapje ben geen racist..

            weet zelf eig niet, drm start ik deze weet ik wat er allemaal gebeurd is in 2008 lees zelf nooit krante :p

            greetz
            dit hoeft toch niet negatief schokkend te zijn?

            Oorspronkelijk geplaatst door Vdb View Post
            Die dag in maart dat ik niks te roken had
            eikel, heb al weeeeeken niets meer te roken, en ik mag geen siggies meer van me madam ...
            sigpic

            Comment


              #7
              Het paddoverbod. Onbegrijpelijk....
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #8
                100% akoord met Flip de Hasjkip!

                Inderdaad niet te begrijpen, hoe een paar onwetende, kortzichtige, bekrompen mensen zomaar kunnen beslissen een goedwerkend systeem kapot maken!

                In een growshop had je de keuze uit verschillende soorten die elk hun specifieke eigenschappen hadden, dan kon je zelf al een beetje de mood voorspellen en kiezen.
                Nu zou je zelf al een heel assortiment van verschillende paddos moeten kweken om een combinatie te maken of zo.

                Maar het ergste is dat ze nu gegarandeerd terug de criminalitiet in gaan, dan kan je afhankelijk zijn van een dealer.

                De reden dat ze het paddoverbod ingevoerd hebben is gewoon om te slijmen bij America, de paddo's hebben de buitenlandse pers gehaald met dodelijke berichten, da's negatief, dus verschuiven ze het probleem gewoon!
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment


                  #9
                  Idd het paddo verbod slaat nergens op zoals je zegt en brengt het de criminaliteit in, alles wat je zegt klopt.

                  Eigelijk horen ze de hele zooi te legaliseren, misschien zelfs ook harddrugs.

                  Op dit moment zijn er denk k meer moorden en gewonden bij het dealen van verboden drugs, dan de gevolgen..

                  Als de regering alles legaliseert hebben ze controlere erop, en haken de dealers af omdat ze onder de prijzen moeten gaan zitten.

                  Liever een pilletje bv dat helemaal gecontroleerd is en 100% goed, dan een pilletje waar mss 1 en al gif in zit ofzo..

                  Die paar dode zijn misschien van buitenlanders die denken hier is t legaal en neme de hele zooi en alles tegelijk, jah vrage om probleme denk k zo..

                  Greetz

                  Comment


                    #10
                    Idd, hoe meer ze verbieden, hoe slechter de criminaliteit zal verlopen.
                    Waardoor ook veel minderjarigen vlugger aan 'iets' kunnen geraken en wie weet wat er dan in hun handen word gedropt ?
                    In sommige gevallen zonder advies of gebruiksregels..? Stel je dan eens voor hoe je zou voelen als ouder als dit met u kind gebeurd ...
                    In een Cs wordt het nog int oog gehouden, dit soms ook met de ogen toe maar nog altijd veel beter of deze niet zou bestaan...
                    Harddrug vind ik ietsje te verregaand om te legaliseren...
                    Het ergste wat ik vind is eigenlijk dat er niets word gedaan aan Alcohol !
                    Er is nu een nieuwe trend : jongeren brengen anaal tampon met alcohol in...(http://www.hln.be/hln/nl/38/Je-Kinde...cohol-in.dhtml)
                    Persoonlijk vind ik dat er "verkeerde" verbod's worden gelegd,
                    Onze "Alcoholgevers" brengt de staat meer op zeker ?...

                    ps: er bestaat een protest tegen paddoverbod :
                    http://www.depers.nl/binnenland/1127...ddoverbod.html

                    Smoking grtz

                    Comment


                      #11
                      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                      Comment


                        #12
                        Kwe ni ze, harddrugs legaliseren? Al gezien wat dat met mensen doet? Ligt ni aan de kwaliteit ze, da maakt uw systeem kapot. Vraag eens aan een ex gebruiker of dat een goed idee is. Giftige paddestoelen eten zou ek ook nooit ni doen, ma das mijn mening. Ik breek al genoeg hersencellen af met alcohol. Kan mij da ni veroorloven

                        Comment


                          #13
                          Heroine lijkt mijn wat overdreven om te gaan legaliseren net zoals lsd etc. Dat zijn dingen waar je echt kapot van gaat, maar Paddo's, xtc, speed. Dit alles is eigenlijk net zo erg als wiet en alcohol. Alleen omdat er niet op kwaliteit gecontroleerd word gebeuren er veel ongelukken mee. Als dat soort dingen gelegaliseerd worden gebeuren er heel wat minder ongelukken daar ben ik 100 % zeker van.

                          xxx
                          Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

                          Comment


                            #14
                            Ik sluit mij volledig aan bij Unclesam en co, want harddrugs te legaliseren lijkt me een brug te ver.

                            Comment


                              #15
                              hmmm, Xtc en speed mogen van mijn gelegaliseerd worden. Meer de uiterst verslavende middelen om het zo maar even te noemen vind ik te ver gaan.
                              Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

                              Comment

                              Bezig...
                              X