Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2000€ budget wat zou jij aanschaffen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2000€ budget wat zou jij aanschaffen ?

Kijk je bijvoorbeeld bij DeSjop die verkoopt complete kweektenten, met TNeon of HPS en zelfs met LED als je dat persé wil.
    Ben je voor (respectievelijk) 250, 350 of 550 eurootjes klaar.

Kun je alsnog op vakantie.
    Voor een paar100 pak je een lastminute en vlieg je voor 7 dagen naar een hotelletje in Torremolinos vlakbij het strand en de winkels.
    Als je terugkomt kan je je tentje gaan opbouwen.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Of je doet wat ik zeg kweek 1 ronde per jaar en blow je kop eraf

Comment

Ik zou naar de bouwmarkt fietsen, triplex platen en balkjes op maat laten zagen: 100x180. Emmertje latexverf kopen. Teruggaan met de auto en dat hout ophalen. Goeie afzuiger, koolstoffiltertje, bodemleven in een potje, VSA, HPS lamp van 600W en alle randbenodigdheden als meetapparatuur, regulatie units etc. bestellen.
        Als je de tijd en het geld hebt, waarom niet zelf bouwen? Is wel zo leuk vind ik zelf. Alles dichtplakken met gipsplaten, zo ook de VSA (want gips ken nie branden! Dus is wat veiliger)
        Een vaporizer zou ook op de lijst staan. Kun je meteen van het roken af komen, bespaart toch weer.
        Zelfbouw scheelt toch een paar knaken, kun je je vriend/vriendin nog mee uit eten nemen én misschien nog wel op vakantie. Alhoewel, zo'n vaporizer loopt ook in de (aanschaf)kosten.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Voor een paar honderd euro heb je al een hele leuke complete set, van de rest zou ik gewoon genieten
          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Bezig...
          X