Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie kan zonder wiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wie kan zonder wiet

    Korting op 420shop
    Wie durft hier dit te zeggen, ik kan zonder probleem een maand zonder wiet,hash, en al de rest, zoniet hoelang dan wel
    Eerlijk antwoorden
    Ik zelf kan met gemak een maand zonder wiet
    Dus beetje een slecht voorbeeld

    #2
    Re: Wie kan zonder wiet

    Gedwongen een werkdag, als er geen verplichtingen zijn dan is het moeilijk niet de hele dag stoned te zijn.
    Grow bitch! Grow!

    Comment


      #3
      Re: Wie kan zonder wiet

      Als je niks heb kan je da vanzelf wel makkelijk zal het nooit zijn .
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Wie kan zonder wiet

        Ik rook elke dag na school een jointje en savonds nog 1-2 ligt eraan maar het is zo'n gewoonte geworden dat een dag niet blowen al flink wennen zal zijn.

        Comment


          #5
          Re: Wie kan zonder wiet

          Als ik geen last van m'n rug heb kan ik prima zonder wiet.
          Dan functioneer ik ook veel beter.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Wie kan zonder wiet

            Mijn vrouw en ik hebben wel eens zes jaar achtereen geen wiet gebruikt.
            Ruim voor haar eerste zwangerschap zijn we beiden gestopt en pas na de tweede zwangerschap zodra de borstvoedingsperiode voorbij was, zijn we samen weer begonnen.
            Tussen beide zwangerschappen in hebben we ook niet geblowd.
            We wilden elke kans -hoe gering dan ook- dat onze kinderen hierdoor een beperking zouden oplopen, uitsluiten.
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment


              #7
              Re: Wie kan zonder wiet

              Minder verslaafden als gedacht
              Ik heb wel zelf ondervonden dat ik growen verslavender begin te vinden als roken
              Of toch min beide even leuk.

              Comment


                #8
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Wie kan zonder wiet

                  Ik rook sws geen wiet door de weeks. Alleen in het weekend, ik kan dan ook prima een weekje langer zonder wiet als t m op 1 of andere manier niet wordt. Al is dat wel jammer.
                  Zoals je zegt, het growen is verslavender

                  Comment


                    #10
                    Re: Wie kan zonder wiet

                    Tis natuurlijk niet lichamelijk verslavend, dat zweten en dromen komt gewoon van je hersenen. Alsje hele dagen op debank gaat zitten red je het niet. Gebruik de energie die je krijgt voor iets nuttigs, zorg dat je bezig bent.

                    Comment


                      #11
                      Re: Wie kan zonder wiet

                      Vanaf juni dit jaar blow ik nog maar zelden. Ik heb 3 maanden niets geblowd, maar toen mijn buitenplantjes klaar waren moest ik natuurlijk wel even proeven
                      Ik heb mijn blowgewoonte beperkt van dagelijks enkele joints naar maandelijks 2 of 3 joints en heb er zeker geen spijt van!

                      Het dromen vind ik een plus punt, ik heb zelfs een keer gedroomd dat ik een joint had gerookt en stoned dat ik me voelde!
                      Veel gestelde vragen over het forum

                      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #12
                        Re: Wie kan zonder wiet

                        Ik rook over het algemeen alleen in het weekend soms wat, dus net als JD maar enkele keren per maand en dat bevalt mij prima!
                        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                        Comment


                          #13
                          Re: Wie kan zonder wiet

                          Alledagen 8u zonder want roken op werk gaat nie .... voor de rest moet ik alledagen mijn jointje hebben om te kunnen slapen

                          Comment


                            #14
                            Re: Wie kan zonder wiet

                            Verslaving is een groot woord maar Ook hier zijn er slapeloze nachten zonder een fatsoenlijk wietje. 1a2 dagen zonder omdat het niet anders is lukt wel met tegenzin maar ik kom altijd heerlijk tot rust met een jointj wat ik goed kan gebruiken na een dag werken.

                            Na een paar jointjes functioneerd alles nog prima bij mij dus ik zet me levenstijl voorlopig nog even voort haha

                            Comment

                            Bezig...
                            X