Hittegolf

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • soulrebel
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 1606

    #16
    Re: Hittegolf

    Vanaf 35 graden en meer,vallen alle wiet planten plat flauw voor een paar dagen,bv in Jamaica enz zie je soms echt ganse plantages platliggen vd hitte Wietplanten zijn niet bestemd voor in de hitte te staan kunnen ze niet tegen....

    Comment

    • angel777
      Cronic Grower
      • Mar 2010
      • 3409

      #17
      Re: Hittegolf

      tijdens de hete dagen zorgen dat je de planten NIET of weinig voed om te voorkomen dat ze verbranden.
      verder gewoon zorgen dat je smorgens en savonds de plant voorziet van voldoende water
      eventueel 'n klein beetje wortelstimulator maar GEEN groei/bloeivoeding
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #18
        Re: Hittegolf

        Oorspronkelijk geplaatst door LR2
        Van schaduw gaan ze ook strekken hippiekomeet. Het is een beetje kiezen tussen twee slechten. Maar ik heb zo'n vermoeden dat het schaduwdoek meer strek gaat veroorzaken dan een paar dagen warm weer.
        Een schaduwnet geeft een 60% zonlichtreductie ze staan dan niet in volle schaduw. Strekken zal reuze meevallen onder een schaduwnet.

        Comment

        • amazing
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2014
          • 1699

          #19
          Re: Hittegolf

          over de temperatuur zou ik me idd geen zorgen maken.
          ik heb al enkele dagen gehad dat ik men afzuig vergeten heb te veranderen van 125m³ naar 425m³
          dan was men temperatuur telkens rond de 38 graden en de dames doen nog altijd goed hun werk. zonder verkleuring zonder problemen.
          en deze staat binnen....

          Comment

          • vertrouwniemand
            Gandhi Ganjamaster
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2015
            • 482

            #20
            Re: Hittegolf

            Beste ,

            Bedankt voor de nuttige info .

            Zonnige groeten V.N.
            Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
            °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

            Comment

            • Ariebombarie
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2015
              • 295

              #21
              Re: Hittegolf

              Ga vanavond wat zakken ijsklontjes bij de appie halen en gooi die in een emmer die tussen de plantjes staat, daar waait de toren ventilator overheen dus scheelt hopelijk een paar graadjes. elke graad is er 1 met dit weer....
              Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
              Verslag:
              1e n00b binnen kweek...
              Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

              Comment

              • LR2
                Mother of all Growers
                MemberLucky Member
                • Nov 2011
                • 8552

                #22
                Re: Hittegolf

                Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned
                Een schaduwnet geeft een 60% zonlichtreductie ze staan dan niet in volle schaduw. Strekken zal reuze meevallen onder een schaduwnet.
                We gaan er vanzelf achter komen. Als het achter glas gebeurt, dan redeneer ik dat het onder schaduwdoek ook wel gebeurt. Maar de filtering van bepaalde golflengtes verschilt natuurlijk flink. Ik ben benieuwd hoe het af loopt!

                Hier nog geen water hoeven geven trouwens, en de planten staan nog fier overeind.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                • Eurogro
                  Eurogro commented
                  Editing a comment
                  Hey LR2
                  Wat zou jou advies zijn voor schaduwdoek hier in spanje
                  Ik ga mijn partytent ombouwen voor de Dammes onder te zetten
                  Staan heel de dag in de volle zon
                  Ik zit te twijfel tussen 35/50%
              • Ariebombarie
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Apr 2015
                • 295

                #23
                Re: Hittegolf

                Is het nodig om binnenplanten ( in tent) extra water te geven met deze hitte? Kan me voorstellen dat ze meer verbruiken mom warmte kwijt te raken door extra te verdampen.
                Maar kan me ook voorstellen dat ze porien sluiten door de warmte en dan minder gebruiken
                Verslag: 2e n00b binnen kweek, cookie kush
                Verslag:
                1e n00b binnen kweek...
                Verslag: Ex- balkon, nu guerilla kweek vermoord door slakken

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #24
                  Re: Hittegolf

                  Binnen laat je bij erg warm weer de voeding weg en geeft je enkel water, buiten trouwens ook. Anders gaan ze verbranden. Niet meer water ineens geven maar vaker.

                  Comment

                  • hippiekomeet
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2015
                    • 214

                    #25
                    Re: Hittegolf

                    Bij mij zien ze af . Is dit het verschijnsel van porien die dicht zijn , ze zit op het einde van de bloei dus kan daar ook mee te maken hebben
                    Attached Files

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #26
                      Re: Hittegolf

                      Zolang het blad omhoog wijst, zitten ze goed hoor!
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #27
                        Re: Hittegolf

                        38 graden en mn plant geniet van de zon
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Stemma
                          Exquisite Grower
                          420 Member
                          • Mar 2014
                          • 7415

                          #28
                          Re: Hittegolf

                          Bij mij steken de op 29 juni gezaaide Deimos hun kopje boven, wel op het heetst van de dag in de schaduw.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #29
                            Re: Hittegolf

                            Oorspronkelijk geplaatst door hippiekomeet
                            Bij mij zien ze af . Is dit het verschijnsel van porien die dicht zijn , ze zit op het einde van de bloei dus kan daar ook mee te maken hebben
                            Ik zie hier geen opstaande bladranden door gesloten huidmonden.

                            Comment

                            • hippiekomeet
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2015
                              • 214

                              #30
                              Re: Hittegolf

                              Hoe warm is het bij jullie?

                              Hier 45graden in de serre !

                              Who needs Hps lamps now ? 😊

                              Comment

                              Bezig...