Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #181
    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

    Oorspronkelijk geplaatst door De Witte
    [ATTACH=CONFIG]293410[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]293411[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]293412[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]293413[/ATTACH]
    Update foto's zonder hps, hoezo autoflowers mag je niet toppen....
    Je zal het maar geloven..., of niet...
    Welk soortje/ zaad/ breeder is dat?

    Mooi hoor!
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #182
      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

      Heb 1 stekkie sla gekocht tuincentrum en heb em es ff goed uitgedund na wat sla gegeten te hebben .
      Wat frappant is daarna zie ik nu 4 kleine kropjes sla ontstaan .
      Zal wel es een fotootje nemen.
      Dat potje uit stek is idd sativa ghehe.
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #183
        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

        Kan niet wachten op de foto, klinkt echt leuk en interessant.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • westport
          Wicked Grower
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 3847

          #184
          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

          Mooie buds Witte

          Zal wel es een fotootje nemen.
          Zeer benieuwd hippie!
          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

          Comment

          • de oerhippie
            Ultra Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Aug 2011
            • 2132

            #185
            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

            Gaat goeds Sjief .......

            HET PLANTEN JAAR 2016 001.JPG

            Ga zo door ghehe .
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #186
              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

              Doe me die maar
              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • de oerhippie
                Ultra Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • Aug 2011
                • 2132

                #187
                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                HET PLANTEN JAAR 2016 002.JPG HET PLANTEN JAAR 2016 003.JPG
                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment

                • steundheufd
                  Advanced Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Mar 2014
                  • 1234

                  #188
                  Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                  DSC03626.jpgDSC03629.jpgDSC03632.jpgDSC03633.jpg



                  hahahaha oke fuck it volgende keer zet ik ze onderste boven !
                  achja toch 1e foto waar dage uldere nek nie moe breken .
                  euuuhm t'staat ongeveer n dikke 5 a 6 weke in bloei zeker? alle sinds nie langer .
                  van morge wel ff elentriek panne ..
                  dus ze hadden na 40min wakker tezijn fso 15/25min donker hadet dus redelijk snel door..

                  nu hopen dat allemaal wa savakes is maaar da zal wel .

                  adios !

                  Comment

                  • shivaman
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2012
                    • 905

                    #189
                    Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                    ik heb ze eindelijk met lamp uit kunnen betrappen ...
                    week 8 ingegaan.. niet geboost, en geef al geen voeding meer.

                    2e.jpg
                    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                    Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                    (running)

                    Comment

                    • Eclecticon
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 2073

                      #190
                      Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                      Mooi witte! En smakelijk eten hippie
                      Baas in eigen brein.

                      Comment

                      • FlamingMango
                        Wicked Stoner
                        Member
                        • Feb 2016
                        • 240

                        #191
                        Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                        2016-06-08-PHOTO-00036797.jpgimage(8).jpgBladeren waren hier net gekniptimage(7).jpg

                        Blueberry auto. Eerst onder tl, vervolgens onder het raam, daarna naar buiten gegaan.

                        @Shivaman: Ziet er goed uit! Whoo, voorlopig een goede voorraad
                        Last edited by FlamingMango; 13 June 2016, 12:08.

                        Comment

                        • shivaman
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2012
                          • 905

                          #192
                          Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                          nog een weekie ongeveer
                          killer bee honney valt aardig om vooraan en geurt als de nete .. ben benieuwd


                          new.jpg
                          Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                          Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                          (running)

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #193
                            Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                            Cowabunga das mooi Shiefke!
                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            • shivaman
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2012
                              • 905

                              #194
                              Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                              .. 1 om ..
                              buig.jpg > teil.jpg tricho.jpg

                              nog 4 te gaan.... (Als je met je hoofd schut issie scherp hoor !! )
                              retstant.jpg
                              Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                              Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                              (running)

                              Comment

                              • FlintStoned
                                Banned
                                • Oct 2012
                                • 5580

                                #195
                                Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !

                                Nice tjief

                                Comment

                                Bezig...