Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
Heb 1 stekkie sla gekocht tuincentrum en heb em es ff goed uitgedund na wat sla gegeten te hebben
.
Wat frappant is daarna zie ik nu 4 kleine kropjes sla ontstaan
.
Zal wel es een fotootje nemen.
Dat potje uit stek is idd sativa ghehe.The seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
Mooie buds Witte
Zeer benieuwd hippie!Zal wel es een fotootje nemen.
GrtzComment
-
Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
Gaat goeds Sjief
.......
HET PLANTEN JAAR 2016 001.JPG
Ga zo door ghehe
.
The seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
HET PLANTEN JAAR 2016 002.JPG HET PLANTEN JAAR 2016 003.JPG
The seeds of today are the flowers of tomorrow
Comment
-
Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
DSC03626.jpgDSC03629.jpgDSC03632.jpgDSC03633.jpg
hahahaha oke fuck it volgende keer zet ik ze onderste boven
!
achja toch 1e foto waar dage uldere nek nie moe breken .
euuuhm t'staat ongeveer n dikke 5 a 6 weke in bloei zeker? alle sinds nie langer .
van morge wel ff elentriek panne ..
dus ze hadden na 40min wakker tezijn fso 15/25min donker hadet dus redelijk snel door..

nu hopen dat allemaal wa savakes is maaar da zal wel .
adios !Comment
-
Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
ik heb ze eindelijk met lamp uit kunnen betrappen ...
week 8 ingegaan.. niet geboost, en geef al geen voeding meer.
2e.jpgComment
-
Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
Mooi witte! En smakelijk eten hippie
Baas in eigen brein.Comment
-
Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
2016-06-08-PHOTO-00036797.jpgimage(8).jpgBladeren waren hier net gekniptimage(7).jpg
Blueberry auto. Eerst onder tl, vervolgens onder het raam, daarna naar buiten gegaan.
@Shivaman: Ziet er goed uit! Whoo, voorlopig een goede voorraad
Last edited by FlamingMango; 13 June 2016, 12:08.Comment
-
Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
nog een weekie ongeveer
killer bee honney valt aardig om vooraan en geurt als de nete .. ben benieuwd
new.jpgComment
-
Re: Het topic voor JD leden zonder topic, laat ons zien wat je kweekt !
.. 1 om ..
buig.jpg > teil.jpg tricho.jpg
nog 4 te gaan.... (Als je met je hoofd schut issie scherp hoor !! )
retstant.jpgComment
-






Comment