Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laffe Wietrippers in de nacht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Laffe Wietrippers in de nacht

    Korting op 420shop
    In de nacht van 11 op 12 oktober hebben twee gasten geprobeerd me kas leeg te halen
    Om 3.58 ging me telefoon af met een melding dat er iemand in de tuin liep met me slaperige kop kijk ik op me telefoon en zie ik twee billen denk wtf.
    Bingo ze probeerden de deur open te breken ,gauw me broek aangetrokken en naar beneden gegaan om ze te betrappen echter waren ze alweer gevlogen tegen de tijd dat ik buiten was
    ze hadden het licht zien aangaan natuurlijk boven dat is weer een wijze les voor de volgende keer .
    mijn vermoeden is wel dat ze actief zijn op dit forum en daar hun profijt uit halen.

    Hieronder twee filmpjes van poging 1

    Snapshot film volledige actie vd mannen


    Video



    Edit 15-10-2016 Poging 2





    Het was me het nachtje wel ik ben de laatste dagen constant wakker en neem power napjes tussendoor
    nu zit ik vanmorgen om 5:25 een beetje te surfen op me tablet en kijk af en toe naar me laptop waar ik de camera beelden zie

    en jawel weer prijs 2 gasten in de tuin dit keer met een andere jongen erbij
    Ik heb ze even hun gang laten gaan en de buurman gebeld toen me vrouw gewekt
    Toen de kruisboog gespannen en naar de achterdeur gelopen hier nog heel even gestaan en dacht nu moet de buurman wel klaar staan in de brandgang om vluchtroute te blokkeren
    Heel zachtjes doe ik de deur open en ga presies in het pad staan met kruisboog in de aanslag de mannen zijn dan nog bezig met de betonschaar
    Toen ging me sensorlamp aan ik stond hier recht onder nu had ik licht en kon ik richten
    op datzelfde moment zien de gasten ook dat het licht aangaat en zien ze me staan met kruisboog in de aanslag onder de bouwlamp gelijk paniek nattuurlijk
    Ik twijfel niet en schiet gelijk ,ik mis natuurlijk ze gingen er als de brandweer vandoor

    ik moest 15 meter lopen/rennen waarbij ik bijna me nek breek over een struikeldraadje ze hingen al bovenop de schutting
    Ze waren op de vlucht ik denk geen probleem me buurman staat ze om het hoekje op te wachten met de honkbalknuppel
    helaas was hij net te laat en zag een de andere brandgang inschieten en de ander rende al aan einde van de straat
    We hebben nog even gezocht ze waren natuurlijk spoorloos verdwenen
    Attached Files
    Last edited by Nonsense; 27 December 2017, 15:37.

    #2
    Re: Laffe Wietrippers in de nacht

    Hij lijkt een beetje op urban verder wel zwaar kut allemaal nastuurlijk
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #3
      Re: Laffe Wietrippers in de nacht

      Te bizar voor woorden dit, die billen heb ik trouwens niet gezien..

      Perfecte plek voor de camera, mijn complimenten en het heeft nu dus zeker wel gewerkt
      Last edited by Greyvol; 12 October 2016, 09:20. Reden: Akelig idee
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

      Comment


        #4
        Re: Laffe Wietrippers in de nacht

        is ook te gek voor woorden greyvol .de billen zie je op heteinde van filmpje van inbrekers 2 [dikkespijkerbroekbillen]
        toen waren ze dus al een minuut bezig ,me vrouw zei ook dat me telefoon vaker was afgegaan maar de eerste keren dus toch niet gehoord blijkbaar

        Comment


          #5
          Re: Laffe Wietrippers in de nacht

          Gvd das klote en nu ?? die gaan terug komen denk je ?

          Bel de politie in brekers op film gadverdamme ik zou doodsbang worden als zo filmpje in mijn achter tuin was
          is je vrouw niet bang nu?
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Laffe Wietrippers in de nacht

            Twee kerels ook met witte handschoenen en witte hoodie!
            Zou denken dat je beter zwart kan nemen? Hebben ze nou ook precies hetzelfde aan?

            Is het al eens eerder gebeurt of is dit de eerste keer?
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              #7
              Re: Laffe Wietrippers in de nacht

              Waarom heb je het vermoeden dat ze actief zijn op het forum?
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


              • Ipie
                Ipie commented
                Editing a comment
                Klopt! Van een foto kun je
                niet zien waar ze staan of het
                moet je buurman zijn..............
                Ach, zit ik weer iets van een reactie
                van 2016 te typen valt me nu pas op......

              #8
              Re: Laffe Wietrippers in de nacht

              het is maar een vermoeden ik kan het niet echt onderbouwen maar je gaat op den duur iedereen verdenken das de nare nawerking hiervan

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              vijf jaar terug is het ze een keer gelukt ,het jaar erop liepen ze in boobytraps en gingen ze er vandoor
              vorige week hebben ze de tuin van de buurman geript en stukje verderop en nu kwamen ze terug voor mijn kasje

              Comment


                #9
                Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                Goed te zien dat ze je hang- en sluitwerk niet begrijpen.
                Enige wat nog ontbreekt is een guillotine, dat, zodra ze hun poten uitsteken naar die deur, die er keurig netjes afgehakt worden.

                Tsja, ze hebben nog niet waar ze voor kwamen, die gaan natuurlijk terug komen, misschien met een extra vriendje die het "wel even zal fixen".

                Niet meer dan 5x steken, dan kun je het op zelfverdediging houden.
                Met een stuk hout mag je een stuk verder gaan.
                Daarna gewoon 112 bellen dat je een dronken persoon op de stoep ziet liggen, dan halen ze 'm wel weg.

                Natuurlijk zitten rippers ook op internet, maar een kas vol wiet daarvan blijft de geur ook niet alleen in je tuin natuurlijk.
                Zelf kun je dat vaak moeilijk beoordelen weet ik uit ervaring
                Getuige de opmerking die in m'n oor werd gefluisterd tijdens een verjaardag "heb je net geoogst"?
                Terwijl ik zeker dacht te weten dat er niets te ruiken viel.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #10
                  Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                  @belladonna nee me vrouw is niet zo bang aangelegd een echte haagse die stond al achter me met het grootste mes wat ze kon vinden.
                  @QNQ Denk idd dat het een obsessie gaat worden voor ze om het weg te halen
                  Zo is het ook een obsessie van mij en me buurman om ze te betrappen we zullen zien.

                  Comment


                    #11
                    Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                    Ik zeg: boobytraps. Een beetje TNT, nylondraad, tandpasta en een poster van Donald Trump.
                    Of enkele afleveringen van A-team of McGyver kijken en je komt wel op een idee .

                    Even serieus nu: is het wel verstandig van deze beelden online te zwieren? Want als ze hier dan toch op dit forum zitten weten ze nu ook ineens bij welk lid te effectief waren.
                    Je kunt ook gewoon een heel groot papier ophangen aan die deur met 'Smile, you're on camera' en een autobatterij aansluiten op die deur?
                    Stap voor stap geraken we er wel.

                    Comment


                      #12
                      Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                      220 v op het hang slot aansluiten en een paar houten balken met grote spijkers op de grond neer leggen waar ze je tuin in klimmen.

                      Comment


                        #13
                        Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                        Gvd das toch nie te geloven he

                        ben hier al aant kijken of ik eventueel slaapzakie kwijt raak in de kas
                        Ga ik daar maffen met de hond langst me
                        veel sucses

                        Comment


                          #14
                          Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                          Wat een stel stakkers...

                          Kijk uit wat je doet, straks sta je zelf voor het hekje, hoe scheef dat ook mag aanvoelen. Kijk ook uit dat je niet per ongeluk de kat van de buren of een nieuwsgierige beambte/buurjongen letsel aanbrengt door je acties of preventiemiddelen. Dus 220 op het slot of houten balken met spijkers in je tuin is geen optie.
                          1) in het kader van de herfstzaai...., touwtjes op ca. 10cm spannen over het pad dat ze nemen. Geheid flikkert er eentje keihard op zijn plaat in het donker. Niemand kan jou verbieden om zaairegeltjes te maken in je eigen tuin.
                          2) deur van dranger en valslot voorzien. Zijn ze lekker bezig, kunnen ze er niet meer uit.
                          3) flinke bouwlamp en een geluidsinstallatie die keihard "Mijn naam is Gerrit, en ik steel als de raven" begint te spelen installeren
                          4) wees creatief
                          Als je er een in de kraag vat en je gebruikt buitensporig geweld, dan kun je ook de sigaar zijn. Alles wat je doet moet redelijk zijn in het kader van bescherming van je goed en een poging tot arresteren, dus maak een plan voor hoe je het eventueel aan wilt pakken. Je weet bovendien niet waar deze gasten toe in staat kunnen zijn als je ze in het nauw brengt, voor hetzelfde geld liggen jij en je buurman straks zelf in het ziekenhuis. Aangezien ze je planten willen stelen hebben ze vast een tang, schaar of mes bij zich....

                          Kortom, wees voorzichtig

                          Comment


                            #15
                            Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                            Wat goed van je dat je je boel zo goed beveiligd hebt dat je zelfs gewaarschuwd wordt op je telefoon !
                            Niet alleen voor de wiet natuurlijk , want het aantal woningovervallen neemt rap toe helaas

                            Hoe heb je dit gedaan, gewoon een beveiligingscamera en een app?

                            Vind het echt balen voor je, je zal de komende tijd wel belabberd slapen.
                            Geloof dat inbrekers hier ook niet heelhuids het erf zullen verlaten als we ze tijdig opmerken.
                            Onze honden blaffen wel maar dat doen ze ook tegen ongewenste buurtkatten dus draai ik mij nog wel eens om als ze blaffen.
                            Zo zijn hier ook al eens dure hengels van het erf gestolen, nb over het water!

                            Beveilig je spullen maar wees vooral zuinig op jullie zelf!

                            Sterkte !!
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            Bezig...
                            X