Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laffe Wietrippers in de nacht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Laffe Wietrippers in de nacht

    Als je dit nu op het hang en sluitwerk van de kas aanbrengt komen ze nooit meer terug.



    I like it!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

    Comment


      #47
      Re: Laffe Wietrippers in de nacht

      @stemma ik denk idd dat kun fantasie idd op hol geslagen is
      het is een vrij grote kas natuurlijk en er komt geluid uit das al heel interesant natuurlijk
      volgens mij denken ze dat er misschien wel 50 stekken i staan of zo en dat ze hun slag kunnen slaan

      Comment


        #48
        Re: Laffe Wietrippers in de nacht

        Gasten die met een honkbalknuppel in je tuin staan hoef je niet te sparen, die moet je als eerste goed uitschakelen.
        Dat gaan ze nooit winnen voor de rechter als ze moeilijk doen, het is gewapende inbraak/roofoverval waar ze nu mee bezig zijn.
        Hopelijk komen ze nog een keer terug en krijgen jullie ze dan wel te pakken.
        Dan heb je komende jaren waarschijnlijk geen last meer.

        Pas op, ze kunnen uit wraak nu ook de nsblijn gaan bellen om "een kas vol wiet" aan te geven.
        Oogsten zo gauw het kan.

        Tja, en of ze dan zo volhardend zijn om die wiet binnenshuis te gaan zoeken ?

        * heb je geprobeerd of het werkt Hoeloes ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #49
          Re: Laffe Wietrippers in de nacht

          helemaal mee een qnq dacht eigenlijk dat we ze te pakken zouden krijgen 3 maal is scheepsrecht

          Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          * heb je geprobeerd of het werkt Hoeloes ?
          Ja da werkt alleen dmv lekstroom staat er constanT 2650 watt plus op me meter
          daar wor ik nie happy van doe het wel gewoon via me bewegingsmelder en relais

          Comment


            #50
            Re: Laffe Wietrippers in de nacht

            Nee niet geprobeerd QnQ, maar ik denk graag in oplossingen.
            Ik dacht dit moet te maken zijn.
            Alleen ik ben nogal vaak stoned en ben zodoende bang dat ik in m'n eigen kuil val.


            I like it!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

            Comment


              #51
              Re: Laffe Wietrippers in de nacht

              Wat een klote streek joh, en idd vaak zijn het bekenden.
              Ik hoop dat je ze hard genoeg hebt laten schrikken met die kruisboog....hehehe.

              Jammer dat je er niet 1 hebt kunnen vast pinnen aan die kas als afschrikmiddel voor andere rippers.
              sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

              Comment


                #52
                Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                @Nonsense, je weet het, aan het begin van de straat heb je 100 euro in een potje op het aanrecht, en aan het eind van de straat is dat 10.000 euro. Hoop zo, dat ze wegblijven!
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #53
                  Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hoeloes View Post
                  Als je dit nu op het hang en sluitwerk van de kas aanbrengt komen ze nooit meer terug.



                  I like it!!!

                  Hahahahahahahahaaa Lekker oldfashion maar o zo doeltreffend.
                  Ik denk dat je ze de volgende ochtend van de stoep kan schrapen....LoL.
                  sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                  Comment


                    #54
                    Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nonsense View Post
                    Het was me het nachtje wel ik ben de laatste dagen constant wakker en neem power napjes tussendoor
                    nu zit ik vanmorgen om 5:25 een beetje te surfen op me tablet en kijk af en toe naar me laptop waar ik de camera beelden zie

                    en jawel weer prijs 2 gasten in de tuin dit keer met een andere jongen erbij
                    Ik heb ze even hun gang laten gaan en de buurman gebeld toen me vrouw gewekt
                    Toen de kruisboog gespannen en naar de achterdeur gelopen hier nog heel even gestaan en dacht nu moet de buurman wel klaar staan in de brandgang om vluchtroute te blokkeren
                    Heel zachtjes doe ik de deur open en ga presies in het pad staan met kruisboog in de aanslag de mannen zijn dan nog bezig met de betonschaar
                    Toen ging me sensorlamp aan ik stond hier recht onder nu had ik licht en kon ik richten
                    op datzelfde moment zien de gasten ook dat het licht aangaat en zien ze me staan met kruisboog in de aanslag onder de bouwlamp gelijk paniek nattuurlijk
                    Ik twijfel niet en schiet gelijk ,ik mis natuurlijk ze gingen er als de brandweer vandoor

                    ik moest 15 meter lopen/rennen waarbij ik bijna me nek breek over een struikeldraadje ze hingen al bovenop de schutting
                    Ze waren op de vlucht ik denk geen probleem me buurman staat ze om het hoekje op te wachten met de honkbalknuppel
                    helaas was hij net te laat en zag een de andere brandgang inschieten en de ander rende al aan einde van de straat
                    We hebben nog even gezocht ze waren natuurlijk spoorloos verdwenen




                    Kweenie maar lijkt mij alsof het mensen zijn die vlak bij je wonen, die snel in je tuin kunnen zijn en weer snel weg naar huis.
                    Herken je die lichaamsbouw niet, komen die mensen qua figuur niet overeen met iemand uit je buurt?
                    Cameraatje hangen aan het einde van hun vluchtweg om te zien welke kant ze opgaan.

                    Comment


                      #55
                      Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                      Tag 'em and bag 'em.

                      Comment


                        #56
                        Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                        Nosen goedemorgen Leef je nog ???
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #57
                          Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                          Laat je niet gek maken!
                          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                          Comment


                            #58
                            Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                            Waar ik verdrietig van ben is dat de kans enorm hoog is dat ze niet eens weten hoe ze moeten curen.. En ze te vroeg oogsten...

                            Hoogst waarschijnlijk (er van uit gaand dat het bekende van jou zijn) zou jij je wel "goede" oogst nog met die gasten gedeeld hebben...


                            Mongolen.


                            Ik zou zeggen koop een kruisboog die je met meerdere pijlen kan vullen.
                            En hang een heel fijn dun ijzerdraadje op keel hoogte bij je uitgang.

                            Ook kan je de natuur voor je in zetten, rond om mijn tuin heb ik een natuurlijke bescherming van Brandnetels, Bramen, Berenklauw, etc etc...
                            Probeer je eens in te leven in het plantje!

                            - THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

                            Comment


                              #59
                              Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                              Ook hier werd er geript. Ik lees hier al jaren over mensen die geript worden en probeerde me dat voor te stellen hoe dat voelt. Maar pas als je zelf geript word begrijp je wat er met je gebeurd. een rouwproces als het ware, tenminste bij mij.

                              Ik had eerst last van ongeloof! twijfelde ff aan me zelf of ik gister in een zatte bui die plant afgeknipt had, neen. zeker niet, toen dacht ik je droomd. this nie waar he!.
                              Die fase was ik snel voorbij gheheh miljaar god*** de tjeu.

                              Ik was echt pissed en ben dat niet zo gauw. Roodgloeiend, laaiend, tot vanalles in staat.

                              Deze toestand duurde best wel lang.

                              Ondertussen moet je ook gewoon nog je dagelijkse dingen doen maar dat was gvd moeilijk
                              verdriet van het verlies drong door.

                              ik zaaide die in maart al en ze was altijd een kneusje
                              na een vroege top scheurde ze na wat te veel lst ook nog haar kruis geheel open. en ploeterde ze verder met weinig andacht van haar baasje. Desalniettemin had deze dame wilskracht en ondanks enorme spintplaag en kattepos in de pot groeide daar daadwerkelijk welrijkende toppen aan. Ik had een paar van deze bestoven met flierekruidautoprulmeel en dat is eigenlijk nog het ergste.

                              Toen kwam berusting. rook je gek aan dah spintwietje met flierekrutuitzaden.

                              Het meest vervelende eraan is dat ze de rest ook hebben zien staan dus ze komen terug. Dat slaapt dan weer een stuk onrustiger.

                              Tuininbraak voelt net zo erg als een huisinbraak ben ik achter.

                              Voor de rip dacht ik, stel je niet aan this maar een plantje daar vergaat de werels niet van. Nu ik ben de berusting van de rip ben kan ik dit weer zeggen, maar de rolerkoster onder weg hoop ik iedereen bespaart te blijven.

                              Fuck ben er nog boos over gheheh terug naar start.

                              eigenlijk hebben ze me genetica gestolen. das achteraf nog ergste van alles.



                              Hoorde vandaag op de radio dat leger en politie leerlingenen als resivist wil aannnemen ghehehe. als de wiskids betaald het web gaan nazoeken naar cannabis gerelateerde zaken. ontstaat er een manschappen en geldgebrek in de oprollende tak van het geheel


                              de wereld veranderd sneller en sneller
                              worstel en kom boven word pas u aaan en ga onder in het geheel geehehehehe, alien heb je nog van die zaaddragende camoeflage olifanten? of ken je me de weg naar hamelen vertellen meneer.

                              op vandaag ist modern om een liedje aan je post toe te voegen,....


                              Last edited by FlintStoned; 21 October 2016, 02:13.

                              Comment


                                #60
                                Re: Laffe Wietrippers in de nacht

                                Geript worden voelt als een gedwongen abortus nadat je eindelijk 8 maanden zwanger bent nadat de vorige 12 zwangerschappen al vroegtijdig van je afgebroken waren.. Toch zeker als je het bed gedeeld had met flierekruidautoprulmeel en flierekrutuitzaden...

                                Pm nog maar s n adresje dan, heb ook nog met heel veel haas erin. Met beetje mazzel zijn die te snel om te pakken..
                                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                                Comment

                                Bezig...
                                X